millaista seksiä harrastatte? - Seksi

shazzer

Kai ihan normaalia. Esileikin aikana sormettamista tai oraaliseksiä kunnes tapahtuu varsinainen yhdyntäsessio jolloin minä (ainakin haluan) saada orgasmin mieluiten :)

Kommentit (2)

Lukretia

Mulle annetaan yleensä orgasmi ennen yhdyntää, suuseksillä tai sormin. Me harrastetaan yleensä ihan perusseksiä, joka kylläkin on sitä parempaa, mitä eläimellisempää se on. :wink: Tykkään myös olla antavana osapuolena suuseksissä. Vaihtelun vuoksi voidaan esim. sitoa tai muuta tavallisesta seksistä poikkeavaa.

Sirius

Siis millaista on seksinne tavallisesti? Orgasmi aina yhdynnän aikana? Sormetatteko samalla? Harrastatteko "erikoisuuksia"? Suuseksiä esileikkinä vai miten? Lempiasento???!!
Kaikki tälläne on varmaa olu puuheena, mut jonkinlaista yhteenvetoa...

Ite oon varattu, seksielämä on vilkasta. Pidän rajuhkosta ja "eläimellisestä" seksistä. Takaa tai minä päällä on ehdoton suosikkiasentoni, mutta lusikkakin on yleistyny. Suuseksin antamisesta nautin enemmän kuin saamisesta. Orgasmin saaminen yhdynnän aikana ilman sormipeliä on Harvinaista, mut kädellä avittaen saan aina. Onneksi kumppani on sinut sen kanssa, eikä asia häntä haittaa.. Sadomasokistisia leikkejä on ollu, lieviä tosin. Sen verta kuitenki et mussa on ilmenny selvää sadistin vikaa :twisted: ei se mitään kun jätkä on masokisti.. :wink: no lyhyesti näin.. kysymyksiin oon kyl avoimesti vastaamas.. :) [color=red][/color]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat