Kädet seksin aikana..? - Seksi

Yummy
myself
ja lisäkysymyksenä tänne että mitä teette kädellä kun se on jätkän housuissa? :wink:

Etenen kerroksittain. Ensin hyväilen housujen päältä. Eli silittelen ja pikkasen puristelen. Sitten siirryn alkkareiden ja housujen väliin. Sitä en kyllä tee paljon, koska alushousut hankaa vehkeitä vasten, mutta sen verran, että mies rupee odottamaan, että milloin siirryn syvemmälle vaatteiden alle. ;) Ja sit tietty siirrynkin. Silittelen vehjettä, puristelen pikkasen, hiplaan ehkä pikkasen kasseja, ja sitten rupeen ihan rauhallisesti vetämään esinahkaa edes ja takas. Siinä vaiheessa yleensä stondis on jo kova, ja sit lähtee housut veks. :)

Sivut

Kommentit (23)

GuuGuu

Aikalailla sama kuin edellisilläkin :) Eli kädet vaeltelee miehen selällä, niskassa, hiuksissa tai puristan tyynyä/lakanaa. Joskus on ihana laittaa kädet suoraksi pään päälle, tuntuu kuin mies pääsisi paljon lähemmäksi minua näin. Siitä pidän, kun mies pitää käsiäni pääni päällä. Siinä ei voi oikein muuta sitten tehdä kuin nauttia ;)

Ciz

Mun kädet on seksin aikana usein miehen kaulalla, selällä, pepulla,lantiolla ja olkapäillä,ja hiuksissa, mun kädet vaihtaa usein paikkaa! :D

agarina

Rauhallisemmassa seksissä kädet on miehen kyljillä ja pakaroissa (tuntuu ihan käsittämättömän hyvältä liu'uttaa käsiään miehen lantiolla), eläimellisemmässä seksissä ne joko kynsii miestä tai retkottaa jossakin. :lol:

leijonatyttö

Yleensä kädet on jossain selässä tai pepulla.. joskus myös hiuksissa tai hänen käsivarsilla/olkapäillä.. No vähän missä millonki :D

minnaX

Mulla kans kädet vaeltelee kundin selässä, pakaroilla ja hiuksissa. Usein tulee myös hipelöityä ja puristeltua omia tissejä. Toisinaan nostan kädet pään yläpuolelle ja pidän sängyn laidasta kiinni tai puristan tyynyjä ja lakanoita...

marimma

Mun mielestä on ihan parasta kiihkon tahtiin pyöritellä käsiä miehen hiuksissa ja puristella takamusta ja hyväillä selkää ja kaikennäköstä :D

Lukretia

Samat kuin yllä. Yleensä hyväilen (tai kynsin :P ) miehen selkää, joskus ne on pakaroilla, joskus on pakko puristaa ja repiä lakanoita ympärillä. Joskus kädet on miehen hiuksissa.

Yummy

Hyväilen miehen selkää tai peppua tai kasvoja, tai sitten just puristelen lakanoita/tyynyä. Tai joskus puren kättä, jos on liian kovaäänistä ja joku saattaa kuulla. :lol:

apila

Pidän miehen selästä tai pakaroista kiinni, saatan "tukistaa" tai jotakin. Tai jos en pidä miehestä kiinni, niin kohdistan suuren väkivaltaisuuteni lakanoihin tai tyynyihin :lol:

Echelle07
apila
Pidän miehen selästä tai pakaroista kiinni, saatan "tukistaa" tai jotakin. Tai jos en pidä miehestä kiinni, niin kohdistan suuren väkivaltaisuuteni lakanoihin tai tyynyihin :lol:

Sama homma :)

zenn_

yleensä ne on just hiusten seassa, niskalla, selällä, pakaroilla... millon missäkin. tuli mieleen tosta kovaäänisyyden peittämisestä, että ite kerran ihan tajuamattani kun suudeltiin samalla, koitin jotenkin olla vissiin hiljaakin niin purin jätkää huuleen niin että koko huuli turposi ja maistui vereltä ja oli kipeä vielä muutaman päivän :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat