lautapelit - Seksi

Anee

Haha, mulla on ollut tässä aika pitkään tarkoituksena tehdä lautapeli porukalle. xD Mukaankin siihen on ilmoittautunut jo ihan kivasti porukkaa. Ongelmana vain, että pitäisi jaksaa oikeasti kehitellä tehtäviä ja kysymyksiä ja silleensä. Eli periaatteessa pikkaisen samankaltainen peli kuin pullonpyöritys, mutta nopilla ja laudalla ja erilaisilla tehtävillä ja kysymyksillä toimiva. Voisi olla aika kiva kokeilla moista. xD

Saa vaan nähdä, saanko tuota peliä koskaan valmiiksi, ja jos saankin, onko musta jo siinä vaiheessa tullut niin kalkkis, etten koko peliä suostuisi pelaamaan.

Sivut

Kommentit (19)

disturbed

Mies yllätti :shock:
Sen mielestä me voitais ihan hyvin kokeilla jotain tuommosta lautapeliä. Nyt kun vaan löytäisi jostain itseä miellyttävä peli.

Jeppe

[color=darkblue][/color]

Moikka!!

Ostin vähän aikaa sitte sellasen pelin, ku "lemmen leikkipeli".. Jonkun aikaa se oli kaapin pohjalla, ku tuntu musta ihan liian uskaliaalta mulle. Mutta sitte ku sitä poikaystävän kanssa pelailin, ni se oli tosi hauska!! :)

Siinä on erilaisia tehtäviä, mitä pitää tehdä.. Ja voi päästä kertomaan totuuksiakin!! :) Ihan hyvä peli, mut ei tätäkää varmaa montaa kertaa jaksa pelata!! Mutta ihan voin suositella.. :)

Se on helppo tehä ittekkin, jos ei haluu ostaa (ku se makso jonkun 25€).. Itse opiskelijana voisin kuvitella tekeväni sen itse, ku se on kuitenkin tosi yksinkertanen peli!! Tekee vaa ison pelilaudan, johon keksii eri kohtiin erilaisia tehtäviä, esim:

* Suudelkaa toisianne
* Kerro pelitoverillesi vilpitön kohteliaisuus
* Suutele pelitoverisi kasvoja paitsi ei suuta.
* Riisu yltäsi yksi vaate
* Hillitsemis-koe: Pystyykö pelitoverisi olemaan aivan paikallaan vaikka suutelet hänen kasvojaan ja huuliaan?
* Alkaa lämmetä - Riisukaa toisiltanne yksi vaateparsi.
* Suutele pelitoveriasi käden sisäpuolelta, jatka suutelemista ylöspäin niin pitkälle kuin suinkin.
* Sano "rakastan sinua" kolmella eri kielellä.
* Hiero nenääsi pelitoverisi korvaan ja suutele hänen kaulaansa.
* Hiero pelitoveriasi minuutin ajan hänen toivomastaan paikasta

Nää ruudut on sen pelilaudan ulkoreunassa. Sitte ku kierros on tullu täytee, ni saa valita uskaltaako lähteä lemmen polulle. Jos ei uskalla, ni voi kulkea vaa tota ulkoreunaa. Sitte jos lähtee sisälle, ni on uudet ruudut, jotka vie maalii asti! :)

* Suutele pelitoveriasi korvaan
* On aika riisua loputkin vaatteet samalla toisianne hyväillen
* Hyväile pelitoverisi reittä sisäpuolelta
* Etsi pelitoverisi eroottinen alue
* Hiero pelitoveriasi kahden minuutin ajan kaikkialta
* Leporuutu - vedä savut tai ota drinkki!
* Katso pelitoveriasi silmiin ja kerro mitä kaipaat juuri nyt
* Olet liian jännittynyt! Pelitoverisi antaa sinulle selkähierontaa minuutin ajan
* Näyki pelitoverisi korvaa
* Tee pelitoverillesi "love bite" johonkin huomaamattomaan paikkaan
* Leiki kielelläsi pelitoverisi nänninpäillä
* Hyväile pelitoverisi herkkiä paikkoja
* Näyki pelitoverisi reisiä sisäpuolelta

Siinä oli jotain esimerkkejä. Sitte lisäksi tossa lemmenpolulla on sellasia kohtia, ku "Totuus tai seuraus", ni siihen voi itte keksiä kysymyksiä ja tehtäviä. Mä voin laittaa niistäkin muutaman esimerkin :)

Totuus:
* Onko olemassa joku julkkis, joka sytyttää sinut? Jos on niin kuka?
* Oletko koskaan tehnyt sitä kahden kanssa yhtä aikaa?
* Kerro viimeisestä seksiunestasi!
* Kerro, mikä on mieliasentosi!
* Miten vanha olit ensi kerralla?
* Oletko koskus ollut mukana ryhmäseksissä?
* Kerro, kuinka monta sinulla on ollut aikaisemmin?
* Oletko koskaan ollut uskoton sille kenen kanssa olet ollut yhdessä?
* Minkä niminen oli ensirakkautesi?

Siinä oli muutama :) Nää on mun mielestä aika helppoja, varsinkin jos pelaa pitkäaikaisen poikaystävän kanssa! Oli vähän tylsää, ku tiesin noista jo suurimman osan! :? Itte voi kyllä keksiä aina lisää :)

Seuraus:
* Poseeraa seksikkäästi pelitoverillesi
* Tarjoa amor-drinkki. Ota kulaus suuhusi ja sujauta se pelitoverin suuhun
* Orjakortti - Pelitoverisi tahto on sinun lakisi minuutin ajan!!
* Suutele pelitoverisi sääriä alhaalta ylöspäin kunnes hän sanoo seis
* Suutele pelitoverisi napaa leikitellen kielelläsi sen ympärillä
* Pelitoverisi saa toivoa kosteaa suudelmaa valitsemalleen kohdalle.
* Läikytä vähän drinkistäsi pelitoverisi vatsalle - nuole kaikki tarkkaan pois!
* Onko pelitoverisi mukana leikissä - koita kädellä!
* Kuiskaa kolme rumaa sanaa pelitoverisi korvaan
* Suutele pelitoveriasi korvan takaa ja jatka alaspäin kunnes hän sanoo seis!

Ja ensimmäinen maalissa saa valita muutamasta asennosta sen lempparin!! :)

Nonni.. Toivottavasti tästä nyt sai joten selkoa :)

No ei muuta, ku hauskoja pelihetkiä.. Mihin pelii nyt ikinä päädyittekää!! :) Nää pelit on kyllä tosi piristäviä!! :)

-Jeppe

sleepystar

Olemme poikaystäväni kanssa päättäneet ostaa eroottisen parisuhdepelin, siis sellaisen lautapelin (esim. Sillä mielellä). Onko teillä kokemuksia kys. peleistä? Mitä suosittelisitte? Vinkkejä otetaan vastaan :D

NeitiX

^ Minäkin kuulisin mielelläni, kun olen myös samanmoista peliä ajatellut :wink:
Monia samanmoisia pelejä näyttää olevan, kun tietäisi mikä niistä on se paras..

Nyytikki

Rakkauspeli on ainakin vahvasti eroottinen :) "Hyväile häntä reisistä 1min" ja sen sellaista, aika kiusaavaa. Tehtävät ovat ihan suoraan kyllä kaikkea muuta kuin yhdyntää- erittäin hyvä siis. Lisäksi tarpeeksi usein pelattuamme teimme uusia kortteja omilla teksteillä vanhojen joukkoon- erittäin piristävää :wink:

Snuffle

Olisi hauska kokeilla. Miestä saisi kyllä varmaankin ensin vähän suostutella. :D Voisin vaikka tehdä itse tuon Jepen pelin, jos vähän muokkailisin kysymyksiä ja soveltaisin pelilautaa vähän erilaiseksi. Parin siiderin kera olisi varmasti hupaisaa. :D

Sharon

Mun mielestä tommonen joku peli vois olla kiva, mutta ainakin ylläolevan tehtävät ja kysymykset kuulostivat tylsiltä. Yksikään kysymys ei ainakaan ollut sellainen, jota emme toisistamme tietäisi ja tehtävät taas..

Ehkä nuo pelit eivät ole meidän juttumme. Vaikkapa twister alasti voisi toimia paremmin. :D

poison girl

Ostettiin poikaystäväni kanssa toissa kesänä pelin nimeltä Hekumanhuipulle. Peli oli aika rohkea, eikä ujostella kelpaa.. Mutta oli kyllä mieletön kokemus. Jännitys oli katossa koko pelin aikana ja loppuhuipennus varsin nautinnollinen. Miinuksena voisi kuitenkin mainita että pelin tehtäväkortit ovat kaikki aika samankaltaisia eikä peliä ole kiva pelata kovin usein, sillä oppii korttien sisällön ulkoa ja tuntee toisensa jo niin hyvin että käy tylsäksi.. Mutta pelin voi viedä aivan uudelle tasolle jos teette omia kortteja (tehtäviä, totuuksia jne.). Kannattaa kokeilla :wink:

JJEMMY

Mun mielestä toi Jepen peli kuulostaa hauskalta, tota vois kokeilla uuden poikaystävän tai jonkun "melkein" poikaystävän kanssa ja vois olla kivaa :D Kun ei kuitenkaan tunne vielä toista läpikotaisin ni on enemmän jännitettä pelissä. Ja toi peli on enemmänki semmonen missä saa nauraa ja pitää hauskaa muutaman siiderin kera kun taas jotkut irstaammat menis mulla ainakin siihen etten jaksais leikkiä minkään pelilaudan kanssa viittä minuuttia kauempaa kun en malttais totella pelkkää noppaa :lol:

sleepystar

Tänään sain postissa tuon Sillä mielellä pelin, vaikuttaa ihan lupaavalta:-D (joskin varmaan kaikissa peleissä on se riski, että niiden viehätys haihtuu mitä useampia kertoja sitä on pelattu - mutta sitten voi lisäillä omia ideoita:-D) Siinä on aika paljon erilaisia kysymyksiä (joihinkin varmasti tiedämme jo vastaukset, mutta joitain ei ole erityisemmin tullut edes miettineeksi, joten uuttakin voimme varmasti oppia), esileikkiin erilaisia tehtäviä ja sitten vielä bonustehtäviä, joita voi toteuttaa vielä pelin loppumisen jälkeisinä päivinäkin - ja jännäähän on tietysti se, että kilpailijat eivät tiedä, mitä bonustehtäviä toisen korteissa on (yllätysaspekti).

Poikaystävä ei tarvinnut paljon miettimisaikaa kun ehdotin lautapeliä - varmasti tuo vähän kivaa vaihtelua eloon:-D Nyt täytyy sitten vielä toivoa, että pokka pitää eikä mene liikaa nauruksi:-)

Lukretia

Mä tuhlasin kolmekymppiä johonkin rakkauspeliin, jota ei ikinä kuitenkaan pelattu. Mies ei ollut innostunut, ja kun mäkin tutustuin peliin, en ollut enää minäkään. Kysymys-vastausparit olivat sellaisia, joihin tiedämme jo vastaukset toisistamme. Tehtävälappuset olivat tylsiä: "Hyväile kaulaa minuutin ajan" jne. Blaa! En osannut kuvitella, että voisin kiihottua siitä, että jonkun tehtävälapun määräämänä mies hyväilee jotain ruumiinosaa kellon kanssa ja sitten lopettaa ja sitten jatketaan peliä.

Kanervaonerva

Hehe, kuulostaa kokeilemisen arvoiselta! :D

Mutta onko teidän miehekkeet miten suhtautuneet peliehdotuksiin? Onko vastaanotto ollut nihkeätä vaiko jo alusta uteliaan innostunutta?

Snuffle

Itse tein tuosta Jepen pelistä sellaisen version, että kirjoitin tehtäviä ja kysymyksiä pikku paperilapuille, jotka taittelin. Tarkoitus olisi sitten vuorotellen nostaa sieltä lappu ja toimia sen mukaan. ;) En toki kirjoittanut sellaisia kysymyksiä, joihin tiedämme jo vastaukset. Muokkasin ja keksin uusia tehtäviäkin. Nyt kun pääsisi vielä pelaamaan. :D

Muoks. Viitsisikö joku kirjoittaa tänne tehtäviä ja kysymyksiä jostain muustakin pelistä? Olisi kiva. :) Noita lappusia on vielä aika vähänlaisesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat