Minkä ikäisenä saitte ensimmäisen yhdyntäorgasmin? - Seksi

Fenii

Moi!
Olen 20-vuotias tyttö enkä ole KOSKAAN saanut orgasmia miehen seurassa. Normaalisti saan itsetyydytyksessä aika helposti, mutta en saa vaikka olis vibra apuna yhdynnässä, saisin suu/sormiseksiä tai masturboisin mies vierellä/miehen kanssa. Vissiin rentoutumis/luottamuspula.

Aloitin seksin 15-vuotiaana... En ole koskaan seurustellut kovin pitkää aikaa vakituisesti, eikä kumppaneitakaan nyt niin hirveästi ole ollut. n. 5 kipaletta.

Eli koska saitte ensimmäisen orgasminne miehen kanssa/yhdynnässä? Olen kummajainen, liian nuori vai liian vakiintumaton jännittäjä? :D

Sivut

Kommentit (59)

Emmily_

G-pisteorgasmia (ainakaan pelkästään) en ole saanut koskaan. Saan nykisin joka kerta kun kultani nuolee, mutta en ole saanut aina. Olisikohan ensimmäinen kerta ollut.. hmm.. pari vuotta sitten. Sitä ennen olin kuitenkin 4 vuotta harrastanut seksiä enkä saanut. Siinä on varmasti monia tekijöitä mitkä voi sen saamisen estää. Ensinnäkin tietysti ihan fyysinen puoli, mutta ilmesesti sinulla ei siinä mitään vikaa ole kun kerran itseksesi pystyt saamaan. Sen lisäksi kyky rentoutua, toiseen luottaminen, sanoisin myös että aikuistuminen tuo mukanaan tietynlaista itsevarmuutta joka myös auttaa asiaa. Viimeisenä vaan ei vähäisimpänä tietysti myös miehen taidot. ;)

Sausage

Pari kuukautta sitten tuli ensimmäinen yhdyntäorgasmi ja täytän 1,5 viikon kuluttua 17. Mun kultani osaa hommansa hyvin, sillä nykyään tulen yhdynnässä lähestulkoon aina asennosta riippuen. Jos en sitten yhdynnässä tule niin sitten sormien ja suun avulla. Ja seksiä olen harrastanut n. viisi kuukautta.

SunLion

oon 22 enkä oo saanut.

tärkeetä olis kait pitkä esileikki ja lämmittely...nainen vaatii pitkän ajan kiihottuakseen..ite en jotenki malta.

tosin täytyy muistaa et vaan n. 30% saa yhdynnäs orgasmin ilman sormisstimulaatiota...joten ehkä anatomia tulee vastaan..

chloeee

Sain ekaa kertaa yhdynnässä vasta tämänhetkisen kumppanini kanssa ja ikää löytyy nyt 20v. Tämäkin vaati kyllä parin kuukauden treenaamisen, jotta kultani oppi, miten minut todella saa tyydytetyksi :D. Mutta kun oikea asento ja tekniikka löytyi, on asiat nyt niin hyvin, että saan oikeastaan joka kerta yhdynnässä.

peikotus

19-vuotiaana. Kolmisen kuukautta meni seurustelusuhteessa ennen kuin vahingossa keksin asennon jossa saan ja sen jälkeen olin aina pyrkimässä siihen asentoon. :lol: Nyt vaan tekis mieli kokeilla uusia, kunhan vaan pääsis kokeilee...

NeitiX

Enpä ole ikinä saanut, ja vähän tuntuu siltä etten tule saamaankaan. Meillä ei pahemmin esileikkejä harrasteta, joka on kyllä tosi harmi vaikka niitä miten toivoisin.
Jos olisi kerrankin kunnon esileikit, voisi tuo olla hyvinkin mahdollista.

ena

En oo ikinä saanu. Joskus on ehkä ollu lähellä, mutta ei sitten kuitenkaan. Reilu 2 vuotta ollu säännöllinen seksielämä saman miehen kans ja 20 vuotta ihan pian oon.

Pirita_

varmaan joskus 16 ikäisenä. Täytyy vaan tarpeeksi kauan ettiä asentoa yms. jossa se on mahdollista..Tosin nykyisin saan lähes joka kerta asennosta riippumatta...:D

Elbou

Olen 16, seurustellut ensimmäisen poikaystäväni kanssa nyt 8kk ja seksiä harrastettu 7kk. Ikinä en ole saanut yhdynnässä, enkä edes kun hän nuolee mua. Kuitenkin saan normaalisti sormilla tyydytettyä itseni, vaikka siinä saattaa joskus mennä pahimmillaan puolisen tuntia.

Ehkä se 'saamattomuus' on kuitenkin näin kokemattomana ja maailmaanäkemättömänä teininä täysin normaalia. Ei se mua kuitenkaan niin paljoa haittaa, koska nautin seksistä kuitenkin erittäin paljon rakkaani kanssa. Aika sen näyttää, tulenko saamaan vai en. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat