Nännikarvat - Seksi

ansku´´

Hmm .. onko normaalia että minulla kasvaa karvoja nännien ympärillä? Muilla samanlaista?? Poikaystäväni ei tiedä tästä enkä TODELLAKAAN eijo kertoa! Salaa niitä pinseteillä nypin pois. Mutta aika ärsyttävää on aina tarkastella että onkos nännit kunnossa ennen kun poikkis tulee kylään. :oops: Miten saisin pysyvästi pois?

Kommentit (6)

Tiny_

Mulla on yks :D Mutta sen olemassa oloa ei koskaan muista niin ei muista sitä nyppäistä pois. Kerran se oli 4 cm pitkä :D yöks. Poikaystävä ei siitä tiedä. Onneksi vaan yks karva mutta silti.

Msuh

Kyllä löytyy. Ei kylläkään kovin kauaa ole ollut :-s Tulee nypittyä pois silloin kun muistaa ja jaksaa. En kyllä jaksa repiä ressiä muutamasta hullusta tummasta karvasta, kasvaahan miehilläkin rintakarvoja :lol: ...ja muutenkin karvoja nännien ympärillä :roll: En tiedä, onko mies huomannut, mutta eivätpä nuo ainakaan tunnu haittaavan.

Eli siis eivät ole vaarallisia tai epänormaaleja. Voit nyppiä ne pois jos haluat, mutta enpä usko että ne poikaystävääsi haittaisivat :)

Yummy

Just eilen mietin, että pitäiskö tästä alottaa aihe. Mulla on molemmissa nänneissä (tai niiden ympärillä) yks ikävä karva ja kulta kyllä tietää kans. Täytyy vaan toivoa, ettei nyppiessä käy niin, että kaverit kutsutaan hautajaisiin ja kaikki on mustissa..

Nyytikki

Anskun viesti taisi mennä vahingossa aloitukseksi, mutta liittynee tähän ketjuun?

Minultakin löytyy yksi tumma karva molemmista, eipä tuo ole haitannut menoa kun kainaloiden sheivauksen yhteydessä nekin voi vetää matalaksi. Veikkaisin tämän olevan aika normaalia :)

SunLion

[color=red]SIIRRETTY:[/color]

ansku´´
Nyppimisen mukana on kyllä tullut muutama surupukuinen lisää :( mutta kun itselläni niitä löytyy jo entuudestaan paljon, niin olen katsonut nyppimisen parhaaksi.
Mukavaa että löysin kohtalotovereita ;D

tämä oli kait vahingossa omana aiheenaan..

Msuh
Yummy
Täytyy vaan toivoa, ettei nyppiessä käy niin, että kaverit kutsutaan hautajaisiin ja kaikki on mustissa..

Hetki meni ennen kuin tajusin tämän. Mutta sitten kun viimein tajusin, naurahdin kyllä :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat