Kuinka hellä poika ekalla kertaa voi olla...? - Seksi

caramelli

Eli mitä tämä hellyys käytännössä tarkoittaa? Olen ymmärtänyt, että mitä nopeemmin sen vehkeen saa naisen sisälle, sitä vähemmän naista sattuu...? Joten kuinka hellä poika tässä voi olla?

Tarkoittaa hellyys tässä suhteessa rauhallisuutta, hitautta... Kuinka helliä pojat ovat teille ekana kerrallanne pystyneet olemaan?

Sivut

Kommentit (37)

tata

Meiän yhteisellä eka kerralla muru tuli hitaasti ja rauhallisesti mun sisään. Ei hoppuilua ja ootti aina vähän ennenku eteni pitemmälle. Sattu kyllä jonkin verran (mut mua jännitti, nii siinäkin syytä), mut jos ois kerralla ja äkkiä tullu sisälle, nii se ois sattunu varmaan vielä enemmän...

Jennana

Mä nyt yleensäkin tykkään, kun seksiä harrastetaan että se "ensimmäinen työntö" olisi rauhallinen. ;o en (ainakaan minä) heti veny siihen mukaan.

Mutta hellyys ekalla kerralla oli sitä että pitkä esileikki + hidas alku.

Nyytikki

Minullakin meni hirmuisen paljon aikaa, ei nyt sentään noin kauaa, mutta ainakin 10 ekaa kertaa sattui. En tiedä miksi, ei kuitenkaan ihan kuivalla vedelty tai muuta... epäilen nyt myöhemmin lateksiallergiaa/paikkojen ahtautta tai vastaavaa, en oikein muuta keksi.

cute

No ei. Kävin gynellä 5 kk:n jälkeen, ja se sano et kaikki on kunnossa ja ihan normaalisti.. ja määräs puudutetta, apteekista reseptillä. se oli sellasta mitä ruiskun avulla tungettii mun sisää, enkä tuntenu mitää! muistan vieläki sen ekan kerran, mulla oli menkat silloin, mut ei se haitannu ku tiedettii et nyt se onnistuu! ja itkin silloin ...
sen jälkee näky oli kuulemma moinen, verta valu tuplasti, menkat ja mahdollisesti se kun ekalla kerrallahan saattaa tulla verta vähän..
kuulemma sitä valu ihan kunnolla :lol:

mä oon vaan niin kipuherkkä. ja ehkä se et miehellä ei ihan pieni ole..

tata
Nyytikki
Minullakin meni hirmuisen paljon aikaa, ei nyt sentään noin kauaa, mutta ainakin 10 ekaa kertaa sattui. En tiedä miksi, ei kuitenkaan ihan kuivalla vedelty tai muuta... epäilen nyt myöhemmin lateksiallergiaa/paikkojen ahtautta tai vastaavaa, en oikein muuta keksi.

Nii joo, kyllä mullaki sattu alussa useempi kerta vaikka en ollu kuiva. Voisko se sit olla just tota lateksiallergiaa :-k Kun sillon kun on pitäny kumia käyttää, nii mun mielestä on sattunu vähän ja muuten ei oo, pillerit käytössä siis :-k

Amala

Olen sitten varmaan kummajainen, sillä minun eka kertani ei sattunut yhtään. :shock: Vaikka jännitinkin sitä, mutta samalla luotin poikaystävääni. Kyllä se pitkä esileikki ja rauhallisuus asiassa auttaa paljon. :D

tata
Amala
Vaikka jännitinkin sitä, mutta samalla luotin poikaystävääni. Kyllä se pitkä esileikki ja rauhallisuus asiassa auttaa paljon. :D

Mä luotin kans ja kulta oli ihanan rauhallinen ja kärsivällinen :) ?

miss.

Se, että ekoilla kerroilla sattuu, tuskin johtuu mistään kumiallergiasta. Onhan se nyt ihan normaalia, että vielä sen ekan kerran jälkeen jännittää/paikat on tiukkana. Ihan sama on se, et mulla sattuu aina sisääntulo, jos oon ollu esim viikonki ilman seksiä. Paikkojen pitää vaan tottua.

Pluto

Ensimäisellä kerralla sekä minä että poikaystäväni olimme neitsyitä. Muru oli, tai ainakin yritti olla niin hellä kuin ensimäisellä kerralla voi vain olla, mutta silti sattui. Eikä ollut kyllä kovin kiihkeää touhua :D melkein joka työnnöllä kuului "au" ja "anteeksi" :D onneksi on molemmat nyt 1,5 vuoden aikana opittu mistä toinen tykkää ja osataan olla helliä tai rajuja, tilanteen mukaan :)

TaskuMyy

...tossa yritin muistella ekaa kertaani, se oli kyllä ''hellä'', en tuntenut kipua olleskaan :wink:
Enkä ees kehannut kertoo sille pojalle että olin sillon neitsyt vielä :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat