Silmiin katsominen seksin aikana - Seksi

Sssan*

Just ennenku tulee katotaan toisiamme kiihkeesti suoraan silmiin..Aaa,ihanaa,tykkään! :) mut ei aina,riippuu tietysti asennosta ja fiiliksestä!

Sivut

Kommentit (43)

dislokaatio

tykkään katsoo silmiin.. mutta ei liikaa, ei siis koko ajan. Mutta välillä on kiva vähän tuijotella toista silmiin :)

sen olen huomannut, että jos sekstailee sellasen miehen kans kenestä ei välitä yhtään, niin ei kiinnosta katsella silmiin. Silloin on mieluiten silmät kiinni ja kuvittelee siihen jonkun muun tilalle 8)

chu

Yleensä mulla on silmät kiinni, mutta välillä kyllä silmiinkatsominen on ihanaa <3 Pidempää tuijottelua en kyllä kestä, mutta silleen sopivissa määrin koen sen hirveen läheisenä ja hmm no en nyt osaa selittää mutta jotenkin se tekee hommasta vielä intiimimpää :D sopii loistavasti sellaiseen hellään rakasteluun.

Ruukkukaktus

Meillä taas tuo silmät kiinni oleminen on hyvin harvinaista.. suhteemme alkuvaiheessa harrastin sitä paljonkin, ja miekkoseni huomautti asian vaivaavan häntä. Kieltämättä itseänikin hämäisi, jos toinen koko ajan silmät kiinni pakertaisi menemään. Asennoissa, jossa toista ei voi katsoa, olen silmät kiinni kyllä suurimman osan ajasta. Mutta on ihana katsella toisen ilmeitä, mitä sen kädet touhuaa ja kaikkea :wink:
Saman tien sitä voisi kai olla valot pois päältä, jos on silmät kiinni? :o

leben

[color=darkblue]Eilen tuli sellainen tilanne sängyssä, että makoilin siinä aktin jälkeen ja mies istui edessäni.. niin ja siis katseltiin pitkään toisiamme silmiin. Yllättäen se tuntui ihanluontevalta ja oikeastaan mukavalta. Sen jälkeen oli kiva mennä kaksin suihkuun.. :wink:

Niin ja lisätään tähän vielä, etten ole siis seurustelusuhteessa.. Kyseessä on paremminkin hoito.. joten erikoinen tuo hetki oli..[/color] :?

fanskuli

Joskus on myös todella ahdistavaa jos toinen tuijottaa kokoajan, niinkuin exäni kanssa :? . Mutta nyt herkillä hetkillä katsomme silmiin mutta jos on oikein kiihkeää menoa niin ei siinä edes oikein kerkeä katsella :lol:

The Apple Bonkers

meillä mieheke katsoo minua aina silmiin aktin aikana. siitä on hauskaa jos miun silmät yhtäkkiä pyörähtää ympäri tai jotakin tämän tapaista johtuen jostaki hänen liikkeestään.
tai sitten pidän silmiä kiingi.
kerran kokkeilin että katton kokoajan silmiin ja oikein tahallani tuijotan että tuota alkais häirittemmään, mutta eipä onnistunu ku ne minun silmät vaeltellee ja tykkää pyöriä

Jaimie

Meillä katsellaan silmiin aika paljonki. Mutta niinku jenson sano, monesti mies alkaa nauramaan jos oikein jään sitä kattoon :D Mutjoo, tykkään siitä katsekontaktista kyllä ihan hirmusesti, vaikka oliski vähän rajummat sessiot menossa.

Mirror

Tulee katseltua silmiä, harmi vaan että suosikkejamme ovat asennot joissa on vähän vaikea toisen simmuja tuijotella :wink: Mutta se silmiin katsominen on mun mielestä kyllä äärettömän seksikästä! Suuteleminenki samalla on ihanaa

Yummy
disturbed
Ei juurikaan. Kumpikaan ei tykätä mulkoilla ketään toista ihmistä silmiin. Ei edes toisiamme. Jotenkin häiritsevää. Tulehan sitä joskus ehkä kytättyä tai katseet muuten vain kohtaa mutta mulle tulee heti tosi vaivautunut olo.

En ole koskaan voinut sietää silmiin tuijottelua, missään tilanteissa. Olen koittanut opetella kyllä ottamaan katsekontaktia esim. keskustellessa jonkun kanssa mutta mitään intensiivistä ja pitkää toisen silmiin katsomista en kestä.

Mulla on vähän samanlainen juttu, että en oikein missään tilanteessa pysty kovin hyvin kattomaan silmiin. Kyllä joskus katellaan silmiinkin, mutta usein pidän kiinni tai katon muuten miestä/jotain muuta. Ja herkkinä hetkinä tosiaan sitä silmiin kattelua on enemmän.

Snuffle

Meillä ei paljon silmiin katsella muutenkaan. Katselisin ja tuijottelisin tosi mielelläni miestä silmiin, mutta mies vaivaantuu jo siitä jos katseemme kohtaavat. Siksipä sängyssäkään ei oikein silmiin vilkuilla. Johtuen osaksi pituuserostakin, mutta lähinnä miehen takia. Harmi. :? Mutta mitäpä tuosta, kun ero on kuitenkin edessä.

Lintu

Jännä, että monille silmiin katselu liittyy romanttiseen seksiin, meillä se on osana kyllä rajuissakin touhuissa monesti ja toimii ihan kiihokkeenakin, ei pelkästään hellyyden osoituksena.

Lukretia

Mä olen lähes aina silmät kiinni. Sit jos ne on auki, katselen miestä muuten, sen vartaloa ja käsiä, jotka liikkuvat mun vartalolla. Välillä voi vilkaista silmiin, mutta tuijottelemaan ei jäädä.

Leija

kyllä meillä katsotaan silmiin :>
varsinkin siinä yhdessä tietyssä vaiheessa, kun saa kattella toista silmiin
oikein tiiviisti, niin tuntee sellasen henkisen yhteyden !
tulee tunne, että me todellakin ollaan yhtä.
ihanaa..

leben
Lemmi
Välillä silmiin katsominen tuntuu hyvältä, välillä jotenkin vaikealta!
Samoin näyttää kumppanistakin, siksi useimmiten tuntuu olemmilla olevan silmät kiinni. Toista on kyllä hauska katsoa!!!

[color=violet]
Itse liikun samoilla linjoilla ihan fiiliksen mukaan.. :D [/color]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat