Ongelma: Seksiä ystävän kanssa - Seksi

k87

mä aloin seurustella mun kaverin kanssa reilu pari vuotta sitten. oltiin tunnettu jotain kolme vuotta ja sit oli humalapussailut ja siitä se sit lähti. suhteessa ei ollu minkään näköstä alkuhuumaa. me vaan oltiin. ei tehty mitään erityistä. kuhan vaan katottini telkkaria. ei puhuttu mistään mitään. sillä oli ihan sama ongelma, etei se osannu puhua mistään selvinpäin. ainut fiksu ja mua tyydyttävä keskustelu käytiin eron jälkeen sillä tavalla, että ko.herra oli humalassa.

se ystävyys/kaveruus meni sen seukkailun myötä sit vähän pilalle :? kannattaa siis ottaa huomioon miten tuo voi vaikuttaa teidän väleihin (,vaikka ilmeisesti on jo vaikuttanu). mun mielestä suurin ongelma tuossa on kaveris puhumattomuus. ei se sillä tavalla voi toimia, että joka kerta pitää mies juottaa känniin, että saa jotian suusta ulos :?.

Kommentit (14)

kakunpala
ranskalainen leppäkerttu
Mulle tuli vaan mieleen, et voisko olla niin ettei jätkä anna suoraa vastausta sun kysymyksees teidän suhteen tilasta osittain sen takia, että hän ei ehkä tiedä mitä sinä asiasta ajattelet tai mitä sinä haluat? Oon meinaan oppinu että pojat voi olla varsin ujoja tai epävarmoja tapauksia välillä :D Eli ootko sä tehnyt tälle jätkälle selväksi että mitä sinä haluaisit? Meinaan että jos jätkä ei ole varma siitä, että sinä haluat (ehkä?) vakavamman suhteen, ei hän varmaan uskalla alkaa omaa rakkauttaan ja seurustelunhaluaan tunnustamaan :D Tuollaiset kaveriseukkaussuhteet kun voi oikeesti olla tosi monimutkaisia, niin ei siinä välttämättä tiedä miten pitäisi olla tai mitä sanoa, ja voi ehkä nolottaa normaalia enemmän jotain tunteitaankin tunnustaa.

Tämä nyt oli vain yksi ajatus ja näkökulma, eihän juttu välttämättä ole näin. :)

Ei varmaan oo muuta mahdollisuutta sulla kun olla ite avoin tälle jätkälle, kertoa mitä sinä ajattelet, ja sen jälkeen kysyä suoraan mitä hän ajattelee ja pakottaa jotain vastaamaan, eihän kukaan voi elää ikuisesti tuolla lailla epävarmuudessa. Voi tietysti olla itselle vaikeaa myös ruveta kertomaan mitä tuntee, koska jos toinen ei tunnekaan samoin, voi satuttaa itsensä. Mutta jos itse on avoin on toisenkin helpompi kertoa omista tunteistaan. Rehellisyys kunniaan :D

Jos sinä taas olet jo selkeästi kertonut jätkälle mitä sinä kaikesta oikeasti ajattelet, eikä jätkä siltikään sano mitään mistään, niin sitten on tilanne ehkä vähän toinen. Sitten jätkä ei varmaan vain oikeasti itse tiedä mitä haluaa. Missä tapauksessa kannattaa ehkä unohtaa haaveet yhteisestä tulevaisuudesta :?

toi oli aika hyvä pointti.. tai siis, oon koko ajan luullut että mun tunteet tyyppiä kohtaan olisi sille täysin selvät, mutta kun alan miettimään niin mä saatan kyllä olla aika ristiriitanen :o
oon sanonu sille monta kertaa että se on mulle yks tärkeimpiä ihmisiä enkä halua menettää sitä, mut sit taas toisaalta saan näitä naisellisia mielialanvaihdoksia jolloin saatan olla hyvinkin välinpitämätön..

mut musta tuntuu et jos ei saada puhuttua asioita selväks aika nopeesti, niin meijän juttu on ohi, sekä ystävätasolla että muutenkin..
ja jos saadaankin puhuttua, niin tuskinpa välit tulee koskaan olemaan samallaiset ku ennen...
tuntuu kamalalta sanoo, mut oon oppinu tästä sen, että ikinä ei kannata harrastaa seksiä ihmisen kanssa kenestä välittää :S
mä en siis ole koskaan harrastanu suhteita, vaan juossu aikalailla yhenillanjutusta toiseen, mun on vaikea luottaa ihmisiin..

mutta kiitos tästä hyvästä näkökulmasta! :D en ookkaan tullu ajatelleeks asiaa tuolta kantilta..

ranskalainen leppäkerttu

Mulle tuli vaan mieleen, et voisko olla niin ettei jätkä anna suoraa vastausta sun kysymyksees teidän suhteen tilasta osittain sen takia, että hän ei ehkä tiedä mitä sinä asiasta ajattelet tai mitä sinä haluat? Oon meinaan oppinu että pojat voi olla varsin ujoja tai epävarmoja tapauksia välillä :D Eli ootko sä tehnyt tälle jätkälle selväksi että mitä sinä haluaisit? Meinaan että jos jätkä ei ole varma siitä, että sinä haluat (ehkä?) vakavamman suhteen, ei hän varmaan uskalla alkaa omaa rakkauttaan ja seurustelunhaluaan tunnustamaan :D Tuollaiset kaveriseukkaussuhteet kun voi oikeesti olla tosi monimutkaisia, niin ei siinä välttämättä tiedä miten pitäisi olla tai mitä sanoa, ja voi ehkä nolottaa normaalia enemmän jotain tunteitaankin tunnustaa.

Tämä nyt oli vain yksi ajatus ja näkökulma, eihän juttu välttämättä ole näin. :)

Ei varmaan oo muuta mahdollisuutta sulla kun olla ite avoin tälle jätkälle, kertoa mitä sinä ajattelet, ja sen jälkeen kysyä suoraan mitä hän ajattelee ja pakottaa jotain vastaamaan, eihän kukaan voi elää ikuisesti tuolla lailla epävarmuudessa. Voi tietysti olla itselle vaikeaa myös ruveta kertomaan mitä tuntee, koska jos toinen ei tunnekaan samoin, voi satuttaa itsensä. Mutta jos itse on avoin on toisenkin helpompi kertoa omista tunteistaan. Rehellisyys kunniaan :D

Jos sinä taas olet jo selkeästi kertonut jätkälle mitä sinä kaikesta oikeasti ajattelet, eikä jätkä siltikään sano mitään mistään, niin sitten on tilanne ehkä vähän toinen. Sitten jätkä ei varmaan vain oikeasti itse tiedä mitä haluaa. Missä tapauksessa kannattaa ehkä unohtaa haaveet yhteisestä tulevaisuudesta :?

kakunpala
k87
mä aloin seurustella mun kaverin kanssa reilu pari vuotta sitten. oltiin tunnettu jotain kolme vuotta ja sit oli humalapussailut ja siitä se sit lähti. suhteessa ei ollu minkään näköstä alkuhuumaa. me vaan oltiin. ei tehty mitään erityistä. kuhan vaan katottini telkkaria. ei puhuttu mistään mitään. sillä oli ihan sama ongelma, etei se osannu puhua mistään selvinpäin. ainut fiksu ja mua tyydyttävä keskustelu käytiin eron jälkeen sillä tavalla, että ko.herra oli humalassa.

se ystävyys/kaveruus meni sen seukkailun myötä sit vähän pilalle :? kannattaa siis ottaa huomioon miten tuo voi vaikuttaa teidän väleihin (,vaikka ilmeisesti on jo vaikuttanu). mun mielestä suurin ongelma tuossa on kaveris puhumattomuus. ei se sillä tavalla voi toimia, että joka kerta pitää mies juottaa känniin, että saa jotian suusta ulos :?.

etteks te koskaan sopinu mitään et "nyt seurustellaan" tms?

kakunpala

Onko muilla samantyyppisiä kokemuksia, että päätyny ystävän kanssa sänkyyn? kertokaa, millä tavalla vaikutti ystävyyteen ja miten selvititte tilanteen yms..?

kakunpala

kyllä, hankalaa tulee olemaan..
huh.
epäilin vieläpä että olisin ollu raskaana :o
tänään tein testin, onneksi oli negatiivinen.. vauva nyt tästä olisiki puuttunu :D

Aradia

Mjoo..Kuulostaa kyllä aika hermoja raastavalta..Tuo epätietoisuus siis.
Ainoo keino, joka mulla tulis mieleen asian selvittämiseksi, olis että kieltäydyt tapaamasta tyyppiä, ennenkun saat kunnon vastauksen. Ehkä tyyppi oikeesti välittää susta mut ei halua mitään vakavampaa, en tiedä.. Sun täytyy miettiä, mitä ite haluat ja toimia sen mukasesti. Jos se ei ole vakavissaan, niin älä ole sinäkään.. siitä saa ainaki varmat sydänsurut jos elättelee toiveita..

kakunpala

juu, eka kerta oli nyt elokuun alussa.
ja jotenki keväällä me etäännyttiin vähän. kai sen ymmärtää, se oli koko kesän töissä, usein myöhään iltaan asti, ja nyt syksyn tullen se vaihto työpaikkaa ja on siis edelleen töissä myöhään. lisäks sillä on harrastus joka vie paljon aikaa..
talvella yritin suoraan kysyä että missä mennään, mutta vastaus oli aina "en tiedä", joten lopetin kyselemisen ja ajattelin, että ehkä tilanne selviää jos olen vaan kärsivällinen ja elän hetkessä.
näin ei kuitenkaan käynyt, vaan tilanne vaivaa koko ajan enemmän ja enemmän.
tilanne on vakea ratkaista, tiedän, mutta ihanaa silti saada edes ulkopuolisten näkökulmia asioihin, itseltä kun alkaa kohta mennä todellisuudentaju koko touhussa...

Aradia

Oletko ihan suoraan yrittänyt asiasta kysyä? Jos et oikeesti saa mitään kontaktia tähän jätkään, niin suosittelen koko tyypin unohtamista.. Siis oletteko nyt ihan hiljattain olleet sen pari kertaa sängyssä, vai silloin viime syksynä?Missä vaiheessa tyyppi sitten jätti sun luona käymisen?

kakunpala

joo, me oltiin jotain 1,5 vuotta ihan vaan ystäviä, ja kaikki vaan sitte eteni pikkuhiljaa.. nyt ollaan mun nähdäkseni jotenki etäännytty.. täl tyypil on mun luo ollu avaimet viime syksystä asti, koska se oli mun luona joka päivä.. nykyään ei nähä vapaa-ajalla juurikaan, tai no, ainakaan ei kahestaan kovin usein.
mainittakoon myös että jätkä on mun luokalla :D

Aradia

Melko mutkikas tilanne.. :-k Olette siis olleet hyviä ystäviä, ennenkuin MITÄÄN suutelua tms. tapahtui? Sitten en usko, että sinua käytetään hyväksi.
Joillekin ihmisille on todella hankala puhua tunteistaan, mutta toki olisi häneltä oikeudenmukaista selvittää sinulle, missä mennään. Tarkoitan, että lasketaanko suhteenne seurusteluksi vai joksikin muuksi hänen mielestään.
En tiedä voiko suhdetta enää kutsua ystävyydeksi kuitenkaan. Ainakaan ennenkuin olette selvittäneet tilanteen jotenkin ettekä päädy seurusteluun..
En nyt oikeen saa mitään fiksua sanottua, josta voisi olla apua.. :roll: Toivottavasti asiat selviää.

kakunpala

Mulla on ongelma:
Olen ollut pari vuotta hyvä ystävä yhden jätkän kanssa.
ikinä ei tapahtunut mitään "sellasta", ennen kun vasta viime talvena pilkun jälkeen päädyttiin muutamaan otteeseen suutelemaan.
asia kuitenkin levähti käsiin kun sain baarissa mustasukkaisuuskohtauksen ja löin tätä kundia. sen jälkeen ei enää pahemmin pussailtu..

nyt sitte, puolen vuoden jälkeen kun tultiin (vaihteeksi humalassa) meille yöksi, niin hän suoraan ehdotti seksiä, johon mä sitten suostuin.
oli siitä aiemminkin puhuttu, mutta silloin olin ottanut koko jutun ihan vaan läpällä kun luulin ettei hän ollut oikeasti tosissaan.
ollaan nyt tehty se kaks kertaa, ja pari kertaa oltu toistemme luona yötä sillai et ollaan vaan nukuttu lähekkäin ja vähän suudeltu.

ongelma on siinä, ettei jätkä pysty minkäänlaiseen keskusteluun selvinpäin. ei, vaikka kirveellä uhkais.
kaikki herkät hetket mitä meillä on, on tapahtunu humalassa. selvinpäin asioista ei kertakaikkiaan vaan puhuta. en keksi mitään millä saisin jätkän puhumaan. tai mitä koko tyypin kanssa tekisin? hän sanoo aina, että "oon sellanen ihminen etten vaan pysty puhuu noista jutuista", mut mun mielestä vastaus ei vaan riitä. humalassa hän on niin ihana; silittelee, pussailee, halailee, pitää kainalossa... mut selvinpäin hän menee ihan lukkoon. tiedän että hän välittää musta, en vaan tiedä millä tavalla.

parin vuoden aikana kun hänet oon tuntenu, oon kiintyny häneen ja melkeinpä voin sanoa että alkanut rakastaa..
mitä mieltä ootte mun tilanteesta? onko ystävyys pilalla, mitä teen kun kundi ei puhu? vai olenko vaan sokea ja hän käyttää mua hyväkseen tai jotain? oon ihan hukassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat