Jalkaa kramppaa seksin aikana... - Seksi

zera

Mulla on sellainen ongelma, että kun olen päällä mua alkaa kramppaamaan jalkaa kauheesti ja pitää lopettaa hetkeks. Onko muilla samaa juttua ikinä? Ja mistäköhän voisi johtua?

Sivut

Kommentit (19)

Amorous

Mullaki kramppaa jalat tosi useeta, jos pitää jalkoja käännellä semmosii asentoihi missä ei tule normaalisti jalkoja pidettyä. Eli ei kramppaa yksistään seksiä. Lähetyssaarnaaja-asennossa olen ite huomannu että useite kramppaa. Mulla tää johtuu pillereistä. Mulla tosi harvoin kramppas mikään paikka, mutta nyt on jalat alkanu. :roll:

enkelin

mulla jalat saattaa krampata, jos ei ole hetkeen tullut harrastettua seksiä. ja jos joutuu olemaan oudossa asennossa. lisäksi harrastettu liikunta vaikuttaa, silloin meinaa jumittaa tosi pahasti!

glitter_

Joo, jalat on kyl joskus vähän krampannu. :s Kerran oli niin paha, et ei siitä tullu mitään. Mut ei kyl yleensä tätä ongelmaa ole onneks.

Zaslona

Jalka kramppeihin auttaa mm. riittävä veden juominen ja riittävä kivennäisaineiden nauttiminen.. Eli kivennäisvettä peliin niin homma hoituu.. :lol:
Kyllä toi on aika yleinen ongelma.. täälläpäin ainakin.. välillä oikein säälittää kun mies kattoo hädissään kun häädän sen pois päältäni ja alan hyppimään ympäri huonetta.. :lol: :oops:

päivänsäde_

mulla ainakin alkaa välillä vetämää suonta jalasta,sangen inhottavaa :D kaipa tuo normaalia,mistä sitten johtuu en osaa sanoa..

Kylpyankka

Jos jalasta vetää suonta, niin auttaa kun laskee painon sille jalalle. Ja jos suonenvetoja on enemmän, niin se viittaa magnesiumin puutokseen. Sit vaan kauppaan ostaan magnesiumpillereitä ja kuuri päälle :)

glitter_
Kylpyankka
Jos jalasta vetää suonta, niin auttaa kun laskee painon sille jalalle. Ja jos suonenvetoja on enemmän, niin se viittaa magnesiumin puutokseen. Sit vaan kauppaan ostaan magnesiumpillereitä ja kuuri päälle :)

Mulla on kädet tärissy nyt välillä oudosti myös ( siis yleensä.. ei seksin aikana. :lol: ) :o.. Eikös nuo mangesiumpillerit auta siihenkin vaivaan kai? :lol: Vai olenko aivan väärässä.

Manda

tästä tulikin mieleen että alkuaikoina kun miehen kanssa oltiin sekstailtu mulla aina posket turku ja jalat ja kauheet krapit iski joka kerta....sit jossain vaihees unohdin koko asian ja nykyään ei krapeista tai puutumistetsta jälkeäkään. Ihettelin suuresti tätä koska en ole kuullut kenenkään muun kokevan samaa..eli onko muilla ollut kasvojeen puutumis oireita seksin aikana(enemmänkin juuri ennen orgasmia) ihmettelen vaan? :wink:

ena

Mulla ne on pakaralihakset mitkä kramppaa... Yleensä ensin toinen ja sitten toinen ku toista varoo :) Ei onneksi liian usein tapahu mutta tietyssä asennossa ku on pitkään niin sitten.

|ihanainen|

Eilen huomasin,että kun olin päällä ja nousin ylöspäin,oikea reisi tai oikeastaan koko jalka kramppasi tosi pahasti...ei auttanut muu kuin siirtää itseäni hieman ''alemmas''...Meni ohi,mutta ikävä tunne..

Katri89

Mulla seksin aikana rupeaa vetämään suonesta jostain kohen jalkaa ja pakko hiljentää siks aikaa kunnes se lopppuu.. inhottavan tuntusta :/

Emmily_

Kyllähän ne jalat alkaa helposti huonossa asennossa kramppaamaan. Mullakin joskus käy tätä, eikä tietysti kaiken puuhastelun keskellä oo kauheen hauskaa.. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat