Onko kumppanisi joskus sanonut EI seksille.? - Seksi

Saaga

Heippa.! Asia joka on ajoittain vaivannut minua ja haluaisin nyt kuulla muidenkin kokemuksia tästä asiasta vai onko se vain minun kohdalla sattunut. :(

Kuinka monta kertaa :?:

Mikä oli syynä :?:

Miltä se tuntui :?:

Kommentit (13)

disturbed

No tottakai on. Ei kai voi olettaa, että toinen aina olisi valmis kun itse on. Syitä on lukemattomia aina väsymyksestä kausittaiseen haluttomuuteen tai sitten ei vain yksinkertaisesti huvita eikä siihen sen kummempaa syytä tarvitse.
Ei siitä tarvitse tuntea huooa oloa ollenkaan. Eri asia jos haluttomuus tuntuu jatkuvan ja jatkuvan ilman mitään selkeää syytä.

Oma mies saisi osata avata suunsa hieman paremmin, osaa se kieltäytyäkkin mutta ne on sit semmosia tilanteita, ettei se sim. väsymyksen takia yksinkertaisesti kykene/jaksa. Usein antaa kyllä vaikkei sitä niin huvittaisikaan. Tosin teen itse samaa joskus.

mamelukki

Eikös tämä ole Saaga aika yleistä..
Aina ei vaan kiinnosta. Olen itse antanut pakit ja myös mies on. Jos on väsynyt, miettii jotain muuta, ei tee vaan mieli. Syitä on monia. Eikä se koskaan kivalta tunnu, kun itse saa pakit :lol: Koska silloin sua haluttaa eikä sun miestä. Itse olen alkanut joskus mököttää.. :oops: :shock:

SinRuid

Kyllä mullekkin on mies muutaman kerran sanonut ei.
Kyllähän se on yllättänyt, koska automaattisesti oletan ruinaamisen menevän läpi. :D Tosin meillä harrastellaan päivittäin seksiä, että ei se huolestuttamaan ala jos hää muutamat kerrat on kauniisti kieltäytynyt kunniasta.

minni-

oon samaa mieltä kun edelliset, ei siitä kannata mieltänsä pahottaa, jos mies joskus satunnaisesti kieltäytyy seksistä. eihän meitä naisiakaan aina huvita :D jos muuten seksi maistuu miehelle han normaalisti, niin ei sun kannata huolestua.

zanzibar

en kieltäytymistetä mieltäni pahottais mutta kertaakaan sitä en ole nykyiseltä kuullut.. minä se oon keltä löytyy jos jonki moista syytä torjua toinen aina..

gnirom

Useammin minä oon tota torjumista harrastanut, mieskin kyllä joskus. Ei kai siinä mitään, pitää vaan kestää, jos toinen ei vaan jaksa tai ei kiinnosta. Itse kyllä suostun silti toisinaan.

TaskuMyy

[color=darkred]Ei oo vielä torjunu, aina tuntuu olevan valmiina :lol:
Toki ymmärtäsin jos ei jaksa esim. sillonko vääntään 14h työpäivää! En itekkään jaksais :roll: Niin en missään nimessä voisi toiselta moista vaatia!![/color]

ManeatersAnonymous

Ennen harrasteltiin seksiä kuin pienet puput, milloin missäkin. Nykyään sillä sitten on into siihen hommaan lopahtanut, välillä ollut parikin kuukautta helposti niin ettei yhtään mitään. Kovillehan se ottaa ja nykyään en edes suoraan viitsi pyytää kun ei se torjuminen ainainen torjuminen mukavaltakaan tunnu.

Ukolla ollut nyt viime aikoina stressiä, suhdekkin oli tuossa vähän jossain vaiheessa koetuksella ja kouluttautuminen ja työskentely vie siltä aika paljon energiaa pois, että ei se sitä ole etteikö minua enää haluttavana kokisi. Ei vaan tee nykyään enää läheskään niin paljon mieli ja vaikka tekisikin niin ei välttämättä vaan jaksa.

Pitää vaan vihjaista niin hienovaraisesti että se on se äijä joka mukamas ekana haluaa :lol:

Taffel

mä oon kieltäytyny yhdesti seksistä,ku oli hiiva ja en kehannu myöntää(oltiin vasta alettu).
Mies ei muistaakseni ole koskaan kieltäytynyt,tai jos on niin on varmaan ollut ilmiselvä syy. Mutta ei haittaa jos joskus antaa pakit! Liian monesti jos kieltäytyy niin saattais rueta epäilyttään tai ainakin itsetunto laskis kohinalla..

TaskuMyy
Pakkis
Ei vielä kertaakaan, mutta enpä mä siitä loukkaantuis. Ei aina tee mieli seksiä, sille ei voi minkään :)

[color=brown]Aivan, ei sitä aina voi välttämättä haluttaa.. :wink: [/color]

Avani

On muutaman kerran. Syynä stressi, ärtymys, on ollut minuun tyytymätön (jostain muusta kuin seksuaalisesta syystä).
Miltä se tuntui: vaihtelee syyn mukaan, toiset ymmärrettäviä, mutta on ollut niitäkin kertoja jolloin mies on sitten loukannut niin ettei ole tuntenut kelpaavansa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat