Naisten juttuja (kiinnostaako seksiasiat vain naisia?) - Seksi

Hopeasusi

Taitaa naiset täällä vaan seksiasioista jutella keskenään, ns. naisten juttuja. Itse olen mies ja eksyin tälle palstalle jonkin linkin kautta. Mutta eipä pahemmin taida miehiä seksi kiinnostaa, kun enimmäkseen naiset täällä vaan ihmettelee seksiasioita. Oletteko havainneet, että kunnon sotaleffa on aina viihdyttävämpää miehelle kuin naisen seksuaalisista tarpeista huolehtiminen?

[color=red]edit: otsikko by sunlion[/color]

Sivut

Kommentit (87)

marimma
Hopeasusi
Mutta eipä pahemmin taida miehiä seksi kiinnostaa, kun enimmäkseen naiset täällä vaan ihmettelee seksiasioita.

Taitaa olla enemmän siitä kiinni että Cosmopolitan ei oo unisex lehti :roll:

Hopeasusi
marimma
Taitaa olla enemmän siitä kiinni että Cosmopolitan ei oo unisex lehti :roll:

No jooh... Miehillehän on miestenlehdet, joissa näkyy paljon alastomia naisia. En kuitenkaan usko, että miehet kyselevät niissä lehdissä vastaavanlaisia juttuja mitä naiset kyselevät. Esimerkiksi joku täällä kysyi, mihin sperma menee ja tuloksena oli että enimmäkseen se valuu pois. Miehiähän lähinnä kiinnostaa vaan nainti, sama se sitten mihin se sperma ruiskahtaa.

Joku täällä ehdotti, että miesten olisi syytä kerrata miten naisilta otetaan suihin. Siinäpä se onkin, kun miehiä ei oikein tuo kirjaviisaus paljon kiinnosta vaan pitäisi päästä vaan itse asiaan.

marimma

Nii no tiedän minä foorumin missä ei muusta puhuta kun seksistä, ja siellä kyllä miehet tietää mitä naisellekkin tapahtuu seksi ennen/sen aikana/jälkeen :) Se on vaan siitä kiinni miten "tyttömäinen" foorumi on, tai onko se esim. parisuhde keskeinen (se ei kauheesti kannusta miehiä avautumaan yhtään mistään) vai että onko se "unisex" eli molemmille tasapuolisesti. niin autojuttuja, tekniikkaa, kun seksiä ja ehkäsyäkin :)

Hopeasusi

Tässä tuli taas esille, että miehet ovat kiinnostuneita enemmän autoista ja naiset ehkäisystä. Luulisin, että miehet tietävät mitä on ehkäisy siis toisin sanoen kondomi vaan käyttöön ja sillä asia on hoidettu. Näin miehille jää loppuaika autoista puhumiseen.

Itse en oikeastaan pidä pelkistä pumppaamis-seksijutuista, vaan mielikuvitukselle olisi hyvä antaa valtaa. On paljon jännempää saada kaunis ja kunnollinen nainen kerran kuin kymmenen kertaa nainen, joka antaa perää vähän kaikille.

marimma
Hopeasusi
Tässä tuli taas esille, että miehet ovat kiinnostuneita enemmän autoista ja naiset ehkäisystä. Luulisin, että miehet tietävät mitä on ehkäisy siis toisin sanoen kondomi vaan käyttöön ja sillä asia on hoidettu. Näin miehille jää loppuaika autoista puhumiseen.

En mä niin sanonut. Mä tarkotin sitä että jos se on selkeästi vain naisille suunnattu eikä siellä puhuta mistään muusta kun seksistä ja parisuhteesta niin harvemmin siellä kiinnostaa olla yksistään niiden takia. VARSINKIN jos enemmistö on naisia, niinkun täällä. Tarvitaan siis joku aihealue tasapainottamaan sitä sitä pelkkää "naistenjuttua" että saadaan miehetkin ohimennen mukaan ihan niihin parisuhde/ehkäsy/seksiasioihinkin :)

Mutta tuosta seksiasiasta. Jos foorumi on esimerkiks "pelkkää seksiä" niin miehetkin osallistuu aktiivisesti. Harva suomalainen mies osaa muutenkaan tunteistaan puhua, saati niin että haluaisi parisuhteensa ongelmia netissä vatvoa :) Hattua niille jotka uskaltaa ja haluaa, mutta.. en mä niitä toisia osapuoliakaan hauku :) Esim. täällä on miesten vaikea tulla puhumaan parisuhteistaan vaikka erosta ja siitä että häntä syytetään koska teki näin *piiip* (tähän se joku syy) koska täällä on heti tytöt sanomassa mitenkä he ois tehneet samoin kun tämän kirjoittajan tyttöystävä tai muutenkin puuttuu niiltä miehiltä se "taustatuki" joka osaa ajatella sitä asiaa sieltä miestenkin puolelta :)
Nää tekee nää parisuhdeasiat varsinkin hankaliks paikoissa josta ei oo tehty "unisex" mallia :)

Hopeasusi
marimma
Esim. täällä on miesten vaikea tulla puhumaan parisuhteistaan vaikka erosta ja siitä että häntä syytetään koska teki näin *piiip* (tähän se joku syy) koska täällä on heti tytöt sanomassa mitenkä he ois tehneet samoin kun tämän kirjoittajan tyttöystävä tai muutenkin puuttuu niiltä miehiltä se "taustatuki" joka osaa ajatella sitä asiaa sieltä miestenkin puolelta :)
Nää tekee nää parisuhdeasiat varsinkin hankaliks paikoissa josta ei oo tehty "unisex" mallia :)

No ainakaan minulla ei ole kumppania, joten kukaan nainen ei voi alkaa viisastelemaan, miten olisi toiminut hänen sijassaan. Tai voihan naiset sanoa, että eivät hekään alkaisi mun kanssa olemaan =)

marimma

Mutta sillon jos ei ole kumppania, niin et varsinaisesti parisuhteista puhukkaan :D Mutta niin.. alkuperäiseen kysymykseesi muuten unohdin vastata :lol:

Hopeasusi
Oletteko havainneet, että kunnon sotaleffa on aina viihdyttävämpää miehelle kuin naisen seksuaalisista tarpeista huolehtiminen?

Tottakai viihtyvyys menee aina ensin edelle, ja sitten vasta tehdään "velvollisuudet" ;) Mielummin mäkin kattelisin sotaleffoja kun huolehtisin mieheni seksuaalisista tarpeista, ellen tietty itekkin halua saada seksiä :lol: Tuo sana huolehtiminen jo näyttää sen mitenkä väkisin tekemiseltä se naisen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen tuntuu miehistä, siksi se leffa meneekin aina edelle :lol:
Sitä paitsi.. Seksissä pitää olla itsekäs, muuten harvoin saa kunnon hyvää seksiä. Jos molemmat vaan aattelee mitä toinen ehkä haluaa niin haluthan siinä menee :lol:

Hopeasusi
marimma
Tottakai viihtyvyys menee aina ensin edelle, ja sitten vasta tehdään "velvollisuudet" ;) Mielummin mäkin kattelisin sotaleffoja kun huolehtisin mieheni seksuaalisista tarpeista, ellen tietty itekkin halua saada seksiä :lol: Tuo sana huolehtiminen jo näyttää sen mitenkä väkisin tekemiseltä se naisen seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen tuntuu miehistä, siksi se leffa meneekin aina edelle :lol:
Sitä paitsi.. Seksissä pitää olla itsekäs, muuten harvoin saa kunnon hyvää seksiä. Jos molemmat vaan aattelee mitä toinen ehkä haluaa niin haluthan siinä menee :lol:

Epäilykseni osuivat siis oikeaan. Viihde on aina ykkössijalla, sitten tulee vasta seksi. Mutta missä välissä on rakkaus? Onko rakkaus sitä, että halutaan joku puoleensa vetävä henkilö ihan välttämättä omaksi? Sitten parisuhteessa rakkaus alkaa muuttua velvollisuudeksi. Olen sen verran kokematon noissa seksihommissa, että naisen mielitarpeet eivät oikein tunnu vastenmielisiltä, olivatpa ne mitä tahansa. Asiaa täytyy toki tarkistaa, sitten jos sänkypuuhista tulee rutiinia.

Voin kyllä kuvitella, että nainen ei tykkää "velvollisuuksistaan" esimerkiksi silloin, jos sperma ei maita mutta mies haluaa suikkareita. Voisinko elää suhteessa, jossa nainen ei ota suihin? Hmm... Tällä hetkellä olen vielä sen verran romanttinen, että en missään tapauksessa haluaisi pakottaa naista mihinkään vastoin tahtoa. Koska olen yksineläjä, niin pelkkä nukkumakaverikin olisi jo suuri muutos elämään.

marimma

Otetaas tähän ensin heitto, että tykkääkö mieskään "velvollisuuksistaan" naista kohtaan esimerkiks sillon kun tietää että jos se ei kopeloi naista niin seksiäkään ei tipu. Eikös se sillon oo pakkopullaa ja "vastenmielistä" jonka edelle menis mielummin vaikka ne sotaleffat :D ? Esileikki = Välttämätön pakko - halus tai ei sitä tehdä?

Ja mitä tuohon suihinottoon, niin voin minäkin elää suhteessa jossa en saa peppuseksiä/suuseksiä joten kyllä sen pitäis periaatteessa teiltäkin onnistua ilman että suhde on ihan pilalla. Ja kyllä, nuo tuntuu hyvältä, joten en siis ole niitä ihmisiä jotka ei muutenkaan niistä pidä :lol:

Hopeasusi
marimma
Otetaas tähän ensin heitto, että tykkääkö mieskään "velvollisuuksistaan" naista kohtaan esimerkiks sillon kun tietää että jos se ei kopeloi naista niin seksiäkään ei tipu.

Naisen hyväily voi tuntua velvollisuudelta, jos mies on niin väsynyt että ei jaksa mitään ylimääräistä. Olen varsin herkkä ihminen, joten tykkään siitä että saan hyväillä naista, joten uskoisin että esileikit eivät muuttuisi ikäväksi. Ainoastaan, jos kyllästyn naiseen esimerkiksi sen takia että nainen ei olekaan kunnollinen, niin voin harmistua. Mutta se tietäisi sitä, että suhde olisi ohi, jos asioita ei saataisi sovittua.

Toinen asia on sitten hyväilyn määrä. Jos olisin jo valmis seksiin, mutta nainen haluaisi aina vaan lisää hyväilyä eikä seksiä meinaisi tippua, niin kävisihän siinä mielessä että tätäkö tämä sitten on koko ilta. Jos ehtii nukahtaa, niin seksi jää pois sillä kertaa. Voin sulattaa seksin puutteen, jos rakkaudesta ei ole puutetta. Toisin sanoen, jos saan sitten hyväillä vaikka läpi yön kun uni ei tule, niin seksiakti ei ole välttämätöntä.

marimma
Ja mitä tuohon suihinottoon, niin voin minäkin elää suhteessa jossa en saa peppuseksiä/suuseksiä joten kyllä sen pitäis periaatteessa teiltäkin onnistua ilman että suhde on ihan pilalla. Ja kyllä, nuo tuntuu hyvältä, joten en siis ole niitä ihmisiä jotka ei muutenkaan niistä pidä :lol:

Olisihan se hyvä, jos suhteessa saisi sitä, mikä tuntuu hyvältä. Mutta sen ei pitäisi tuntua toisesta sitten pahalta. Tässä siis voisi kuvitella, että joka yö ei viitsi harrastaa suihinottoa, mutta välillä. Voisin kyllä ottaa suihin paljonkin, jos seksiä ei muuten tipu. En velvollisuudesta vaan halusta, koska sitä tulee melko kiimaiseksi, jos elää selibaatissa.

Kuitenkin suihinotto naiselta ainakin kuulostaa kiehtovalta, kun en ole sitä edes kokeillut. Ja jos nainen pitää terveydestään huolta, liikkuu ja muuta, niin säilyy houkuttelevampana.

Hopeasusi
SunLion
Ehkä useimmat miehet eivät tykkää keskustella asioista tällä tasolla.

Niinhän se on. Voin hyvin kuvitella, kuinka miehet ovat kiinnostuneempia enemmän esimerkiksi jääkiekosta kuin romanttisesta illallisesta. Jos tulee Suomi-Venäjä MM-ottelu, niin on melko varmaa, että sinä aikana ei sitten romantiikkaa juuri heru.

Toisaalta naiset pitävät enemmän sellaisista ronskimmista miehistä, jotka ovat urheilullisia ja seuraavat urheilua. Eli sitä saa mitä tilaa. Jotkut naiset ovat itsekin kiinnostuneita jääkiekko-otteluista, joten aina ei mitään vahinkoakaan tapahdu.

Itse en seuraa jääkiekkoa, koska se on aika tylsää. Tosin jotkut ottelut ovat olleet paremman tekemisen puutteessa ihan siedettäviä. Ja ainakin yksi jääkiekkoelokuva on ok, en tosin muista sen nimeä, on tullut pari kertaa televisiosta.

Hopeasusi
malina
Mukavaa sterotypioiden viljelyä, vaikka aika mahdotonta tässä maailmassa muillakaan korteilla pelata.

Stereotypioita on paljon erilaisia miehissäkin, mutta kyllä miehet yleisesti ottaen ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita muista asioista kuin romantiikasta. Tosin etenkin nuoret innokkaat miehet ovat valmiita käyttämään paljon aikaa ja vaivaa valmistaessaan romanttisia aterioita. Sitten vanhemmiten he alkavat juomaan yhä enemmän kaljaa, kunnes kalja on tärkeämpää kuin urheilullisista muodoista huolehtiminen.

Näin se vain menee, ja se johtuu siitä, että ihmisten täytyy juoda jotain. Miehillä juoma on useimmiten kalja, koska esimerkiksi vettä he eivät jaksa kitata.

Jos taas olet iskenyt itsellesi pehmomiehen, jonka et kuvittelisi juovan kaljaa, niin tuo mies saattaakin paljastua narsistiksi, joka painostaa ja uhkailee. Taikka sitten pehmomies haluaakin alkaa olemaan tosimies, ja kasvattaa parransänkeä sekä alkaa tuomaan kotiin sixpackkejä. Kun kysyt kaljasta, niin kuuluu vain miehinen murahdus, että ei pidä puuttua toisten asioihin.

Kepatäti
Hopeasusi
Stereotypioita on paljon erilaisia miehissäkin, mutta kyllä miehet yleisesti ottaen ovat keskimäärin enemmän kiinnostuneita muista asioista kuin romantiikasta. Tosin etenkin nuoret innokkaat miehet ovat valmiita käyttämään paljon aikaa ja vaivaa valmistaessaan romanttisia aterioita. Sitten vanhemmiten he alkavat juomaan yhä enemmän kaljaa, kunnes kalja on tärkeämpää kuin urheilullisista muodoista huolehtiminen.

Mä olen kyllä tästä melkoisen eri mieltä. Mun mielestä nuoret miehet n. 20-25 vuotiaat on niitä, jotka ei osaa/tajua/arvosta romantiikan ja toisen hemmottelun ja liehittelyn arvoa. Muuta kuin enintään jotenkin "kun mä tarjoon kynttiläillallisen niin saan takuu varmasti pesää", jolloin se on mun mielestä enemmän oman edun tavoittelua ku mitään romanttisuutta. Kun taas hieman vanhemmat n. 25 vuodesta eteenpäin olevat miehet alkavat pikku hiljaa oikeasti arvostaa niitä kahdenkeskisiä hetkiä ja kynttiläillallisia ja ymmärtävät niiden tärkeyden parisuhteelle. Sitä en sitten tiedä josko keski-ikäistyessä tilanne menisi taas huonompaan, varmaaan paljon ihmisestä kiinni.

Tosin nämä nyt tietty ovat rajuja yleistyksiä eikä mitään yleispätevyyttä tälläseen asiaan saadakkaan. Mutta näin minun omalla ja lähipiirini kokemuksella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat