Villiksi yhdenillan jutuissa? - Seksi

single-playing

kyllähän sitä voi villiksikin heittäytyä yhden illan jutuissa..se riippuu aina niin siitä toisesta osapuolesta.jos molemmilla on intoa ja "seikkailuhenkeä", ni mikäs siinä.mut tietty jossain menee se raja mihin ei uskalla"tuntemattoman" kanssa ryhtyä..
yleensä kyllä pysyn ihan "perusjutuissa"..

Kommentit (11)

Lukretia

"musta se ainakin on just jännää ku ei tunne sitä toista liian hyvin,ku usein samanvanhan kumppanin kaa on sillee et "hohhoijaa" ku tuntee toisen liian hyvin jne..."

No, aika huonosti menee, jos pitkäaikaisen kumppanin kanssa seksi tuntuu hohhoijjaalta. :o :roll: Kun aika hyvin voi siihen itsekin vaikuttaa, pysyykö se seksielämä kiinnostavana.

Reza

riippuu just että millä mielellä toinen osapuoli on, mutta niinkun itse silloin kun en seurustellut niin olin aika villi. tosin pysyin ihan "turvallisissa" perusjutuissa mutta vedin ne ylärajaa pitkin :wink:

Rasberry
Lukretia
"musta se ainakin on just jännää ku ei tunne sitä toista liian hyvin,ku usein samanvanhan kumppanin kaa on sillee et "hohhoijaa" ku tuntee toisen liian hyvin jne..."

No, aika huonosti menee, jos pitkäaikaisen kumppanin kanssa seksi tuntuu hohhoijjaalta. :o :roll: Kun aika hyvin voi siihen itsekin vaikuttaa, pysyykö se seksielämä kiinnostavana.

Aivan! Ja mitä pidempään toisen kanssa on, sitä paremmaksi seksi tulee :wink:

gollum
Cinderella92
musta se ainakin on just jännää ku ei tunne sitä toista liian hyvin,ku usein samanvanhan kumppanin kaa on sillee et "hohhoijaa" ku tuntee toisen liian hyvin jne...

No mistä sä näin päättelet, jos et oo tilanteessa ollut? :roll:

Cinderella92

musta se ainakin on just jännää ku ei tunne sitä toista liian hyvin,ku usein samanvanhan kumppanin kaa on sillee et "hohhoijaa" ku tuntee toisen liian hyvin jne...

Siu

Eli siis, miten villiksi/leikkisäksi :wink: uskaltaudut yhdenillan jutussa? Kun itse en "luota" vastapuoleen (yhdenillan jutussa) niin paljon, että kovin villiksi heittäytyisin :wink:

[size=9][color=darkred]Marimma// Käpälöin otsikkoa että tulee se yhdenillan juttukin sinne :)[/color][/size]

ranskalainen leppäkerttu

Toisaalta on asioita, jotka vaativat multa tiettyä luottamusta kumppaniin, ja joita siksi en haluaisi tehdä tuntemattoman kumppanin kanssa.

Toisaalta taas sitä haluaa yhden illan kumppanillekin ikäänkuin näyttää että "minä olen hyvä sängyssä" ja sillä lailla haluaa suht villiksi heittäytyä :lol: Ja ehkä sitä voi olla vapautuneempi tekemään eri juttuja jos ei joudu stressaamaan kauheasti siitä että mitä se toinen nyt musta ajattelee jos teen näin tai näin.. mikä voi siis olla tilanne jos on henkilön kanssa jonka tietää jäävän yhden illan jutuksi ja jota ei luultavasti edes koskaan enää näe jne.

Mut enpä tiedä, ei mulla montaa yhden illan juttua ole ollut. Ja seksi suhteessa on kuitenkin parempaa :)

Mirre
miccis
OT----Hei, älkää olko koko ajan niin tylyjä Cinderellalle... Musta se on kiva ja avoin tyttö joka haluais hiukan myötäelämistä kuten useimmat jotka tänne kirjoittaa. :) :D Mä ainakin tunnen tosi paljon sympatiaa nuorta tyttöä kohtaan ja olis kiva kun te hiukan kokeneemmat olisitte ystävällisiä...

on vain liian selvä trolli ;)

miccis

OT----Hei, älkää olko koko ajan niin tylyjä Cinderellalle... Musta se on kiva ja avoin tyttö joka haluais hiukan myötäelämistä kuten useimmat jotka tänne kirjoittaa. :) :D Mä ainakin tunnen tosi paljon sympatiaa nuorta tyttöä kohtaan ja olis kiva kun te hiukan kokeneemmat olisitte ystävällisiä...

IT (=in topic :P )
Mä tykkään yhden llan jutuista kun niissä on se oma viehätyksensä... valloittamisen tunne jne... mutta onnettomana romantikkona tietty yritän yleensä vaan niitä joita haluaisin pidempäänkin katella. Ja silloin tietty yrittää seksissäkin parhaansa (ainakin mä) että jutusta tulis jotakin. Harmi vaan että useimmiten menee melkein pilkkuun ja sit on niin päissään ettei oikein oo oma itsensä :cry:
Mut siis omasta kunnosta ja tytön käytöksestä riippuen tehdään kyllä kaikki mahdöllinen mikä tuntuu hyvältä. Toivottavasti tyttökin viimeistään sängyssä kertoo mistä pitää...
Nykyisen kanssa aloitettiin tekemällä kaikkee mistä hän piti ja mistä mä pidin... Ekana yönä... Ja ollaan nyt oltu n. kolme vuotta yhdessä ja vielä tehdään kaikkee mistä toinen/molemmat pitää...

Mirre
Cinderella92

sun on kules paha mennä haukkumaan jos et oo seurustellu pitkään ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat