Miten lapsenteko muuttanut seksiä? - Seksi

des

Mä löysin kerran sattumalta yhden sivun jossa oli kaikennäkösiä vinkkejä raskaaksi tulemiseen (itsellä ei todellakaan ole aiheellista!). Löysin sen uudestaan ja tässäpä tämä:

[url]http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php

Ton mukaan siis asennot joissa mies on mahdollisimman syvällä ois parhaita.

"Usein neuvotaan myös, että naisen kannattaisi jäädä makaamaan vaaka-asentoon rakastelun jälkeen tai jopa laittaa tyyny takapuolen alle, että siittiöt matkaisivat oikeaan suuntaan."

:lol: Tossa oli tosin maininta, että nämä tiedot voivat olla täyttä huuhaata!

Sivut

Kommentit (20)

marimma
kissakala
Tuli vaan mieleen siitä, kun kaveri kai aika tarkkaan tekemällä teki ja luki kauheesti kaikkia vinkkejä ja aika pian se kyllä tulikin raskaaksi.

Mä taas en usko että noilla vinkeillä mitään tekemistä oli asian kanssa. Jotkut voi harrastaa kuukausia suojaamatonta seksiä eikä tule raskaaksi kun toiset voi tulla suojatunkin seksin aikana raskaaks..

kissakala
Mä nyt vaan lähinnä halusin niitä mielipiteitä siihen, etä onko se seksi muuttunut lapsen teon yrityksen myötä ja mihinkä suuntaan? Ja on noi tietty noi kaikki hauskat vinkitkin ihan kivoja.

Jos sitä lasta [u]yritetään[/u] niin veikkaan että jossain vaiheessa seksi lähtee roimasti huonompaan suuntaan. Mutta jos sen lapsen [u]annetaan[/u] vaan tulla niin seksi pysyy huomattavasti miellyttävämpänä

kissakala

Tuli vaan mieleen siitä, kun kaveri kai aika tarkkaan tekemällä teki ja luki kauheesti kaikkia vinkkejä ja aika pian se kyllä tulikin raskaaksi.

Siis joo, jalat pitää nostaa seinää vasten, ettei spermat valu pihalle ja mistähän marjasta/hedelmästä tehtyä mehua pitikään juoda? No ammulämpöjä mittailemalla kai sai ainakin tietää ovulaation ajankohtaa. No, jos ei parissa kuukaudessa tärppää, niin sit satan kyllä nosteleen jalkoja ja kyttään ovulaatiota. On meinaan tässä ollu ympärillä niin paljon ihmisiä, jolle vauvansaanti on ollu ongelma. Vuosi täytyy tuloksetta yrittää ennen ku pääsee testeihin ja mahdollisiin hedelmöitys hoitoihin eikä nekään läheskään kaikilla tehoo. Keinohedelmöitys on kai aika varma keino, jos siihen haluaa ryhtyä.

Mä nyt vaan lähinnä halusin niitä mielipiteitä siihen, etä onko se seksi muuttunut lapsen teon yrityksen myötä ja mihinkä suuntaan? Ja on noi tietty noi kaikki hauskat vinkitkin ihan kivoja.

Maaria
kissakala
Miten lapsenteko muuttanut seksiä?

Seksiä on useammin kuin ennen, eipä juurikaan muuten. Kyllä mä yritän sitä ovista aina bongata, mutta on aika arvailua..

Lukretia

En varmaan ikinä halua lapsia, mutta jos joskus haluan, olen vannonut itselleni, että musta ei ikinä tule sellaista Sinkkuelämää-Charlottea, joka harrastaa seksiä vain laskettuina päivinä ja muina päivinä sitten ei kiitos. Ja että se seksi tosiaan on enää vain lapsentekoa varten, ei nautintoa. :roll:

miss.
kissakala
Että ei tarvisi olla paniikissa, että nyt menee varmimmat päivät ohi. Ja että ei tarkkailis niitä päiviä kun vasta sitten jos ei muutamaan kuukauteen kuulu ketään. Että ei ihan heti alkais ihan yrittämällä yrittään.

Ei varmaan ihan muutaman kuukauden yrityksen jälkeenkään kannata alkaa varmoja päiviä tiiraileen ja stressiä ottaan.

marimma
des
:lol: Tossa oli tosin maininta, että nämä tiedot voivat olla täyttä huuhaata!

Vanhoissa uskomuksissa on yleensä noita suositellaan makuuasentoa seksin jälkeen ettei spermat valu pihalle jne :roll: :lol:

marimma

Jos haluat ottaa mahdollisimman rauhallisesti niin ehkä parempi että jätät kyselemättä "parhaat vauvanteko asennot" ihan vain siksi ettei siitä seksistä tule suorittamista..

Sitä kun paneskelee ihan samallalailla kun ennenkin, mutta ilman ehkäisyä niin kyllä se sieltä tulee.. :)

kissakala

En löytänyt täältä tällasta aihetta käsittelevää keskustelua, joten kertokaa! Meillä olisi varmaan kohta ajankohtaista tämä vauvanhankkimisseksi. Mikä on paras asento tulla raskaaksi? Tuliko seksistä liikaa suorittamista? Eikö ollut aikaa/ei jaksanut/ei huvittanut ovulaaton aikaan vai tuliko lukittauduttua neljän seinän sisään tärppipävinä.

Mä ainakin aion yrittää ottaa mahdollisimman rauhallisesti. Että ei tarvisi olla paniikissa, että nyt menee varmimmat päivät ohi. Ja että ei tarkkailis niitä päiviä kun vasta sitten jos ei muutamaan kuukauteen kuulu ketään. Että ei ihan heti alkais ihan yrittämällä yrittään. Jos kauheasti stressaa niin ei varmaan tulekaan niin helposti raskaaksi kun sillon jos ottaa rauhallisesti.

murur

tänne jonnekin osastolle innostuin kehaisemaan sellaista kirjaa kuin "Vaginan tarina", jossa sivuttiin aihetta ajoittain aika paljonkin. Catherine Blackledge on kirjoittaja ja pitäis ihan kirjastoista löytyä tuota..
Mutta muistaakseni tuossa teoksessa ainakin mainittiin se seikka, että naisen orgasmi olisi hedelmöityksen kannalta ratkaisevan tärkeä, kun se lihasten supistelu ja sykkiminen jotenkin ohjaa nesteitä oikeaan suuntaan, eikä sieltä poispäin. Naistenhan iloluukku on täynnä sellaisia kemikaaleja, jotka tekee siittiöiden toiminnan ja perillepääsyn melko vaikeaksi......

Jopas jaarittelen, lue se kirja ^^

Veera

Juuh, lapsia ei muuten tulla tupsahtele kaikille ihan tuosta vaan ja kyllä ainakin meillä joudutaan tällä hetkellä tekemällä tekemään sitä lasta. Ensimmäien vuosi oli meilläkin ihan rentoa hommailua, tiettu oviksen aikaan ehkä hieman tiuhempaakin hommailua :wink: .
Nyt kun aikaa on kulunut 1,5 vuotta niin alkaa muuttua välillä aika painajaiseksi tämä homma ja kun vikakin on tiedossa mutta hoitoihin ei vielä päästä. Ajateltiin ottaa tämä kuukausi täysin vapaata vauvanteosta, mutta kyllä tuo ovis kummasti laittaa haluttamaan, mutta sen kummempia vippaskeinoja ei aleta nyt yrittämään. Meilläkin oli kyllä alussa aikomus että tulee jos on tullakseen, mutta nytpä se on hieman muuttunut.
Minä ainakin olen huomannut että oviksen ollessa tuloillaan alkaa mieletön hormonihyrrä hyrrämään ja miestä pitäisi saada koko ajan :lol: . On ilmeisesti ihan luonnollinen reaktio ja on taannut varmemman lisääntymisen kun hedelmällisellä hetkellä halut on korkealla.

Eli ovulaation aikaan haluttaa mutta viikko ennen kuin menkat alkaa (valitettavasti aina on alkanut) niin halut loppuu kuin seinään ja alkaa se odottaminen. Onneksi mies on äärettömän rakas ja ymmärtää minun turhautumista ja pettymystä, on myös miehellekkin kova paikka.

Ehdottomasti kannattaa välillä irrottautua pelkästään vauvailusta ja nauttia rauhallisesta ja kirettöömästä yhdessä olosta ja seksistä. Luulisin että väkiselläkin seksi menee pidemmän yrityksen jälkeen suorittamiseksi mutta siihen pitää osata varautua jo etukäteen ja kyllä niitä ihan oikeita rakastelunkin hetkiä mahtuu mukaan :) . Ainahan se olisi idyllistä jos ei alkaisi stressaamaan mutta se on helpommin sanottu kuin tehty, uskokaa pois.

Niin ja ihan huuhata ei ole nuo asennot mihin kannattaisi jäädä rakastelun jälkeen. Ihan lapsettomuus neuvolassakin neuvovat että näin kannattaa tehdä jotta simpoilla olisi paremmat uinti suunnat, kyllähän ne useimmiten osaavat ilman suunnistusta perille mutta eihän lisä apu ole missään asiassa pahaksi :P .
Ja greippimehua kai osat suosittelevat juotavaksi, minusta se vaan on niin pahaa että yök yök :-& . Sen sijaan apteekista saa ihan monivitaamineja joiden popsiminen on muutenkin ihan terveellistä.

Tupuna
Lukretia
Miten muuten jo äidiksi tulleilla lapsen saaminen on muuttanut seksielämää? Vai onko?

Kylläpähän tuo paljon on muuttunu.. Paikat on hellana pitkän aikaa ( ainakin mulla) ja univelka menee seksin eelle.. Ja mulle ainakin iski haluttomuus. :oops:

SunLion

suosittelen että ennen kun alottaa pakonomaisen yrittämisen ja ovulaation kyttäykset, koittaa eka parin kierron ajan ihan normaalilla seksielämällä (-ehkäsy) raskautua. Stressiä on vähemmän joten voi tärpätä paremmin. Nuo kyttäykset tulee ajankohtaiseksi vasta jos vaikuttaa että raskautuminen on oikeasti vaikeaa. Kannattaa muistaa että harva sitä heti tulee raskaaksi.Ehkä juuri siksi ei toivotusti tulee "helpommin" raskaaksi kun toivotusti..kaikki stressi on pois kun ei yritä lasta tekemällä tehdä.

juupajoopa

Meillä meni ensimmäinen vuosi siten ettei yrittämällä yritetty tiettyinä päivinä... Tai näin ainakin vaimo väitti =) Sen jälkeen alkoi se päivien kyttäily sitten ihan tosissaan. Emäntä aina vain sanoi, että nyt ukko hommiin, nyt alkaa tärppiajat. Ja ne hommathan kannattaa aloittaa jo ennen "laskettua aikaa". Siemenethän selviävät hengissä pari kolme päivää. Siinäpä sitten menikin pari viikkoa varsin tiiviissä tunnelmissa =)

Eipä sillä. Minua toi ei haitannut ollenkaan :wink: Välillä tosiaan vain huvitti, kun emäntä komentaa ett melaa mekkoon ja siementään siitä niinku ois jo.

Kaksi vuotta meni ennen kuin tärppäsi. Ilman mitään sen kummempia hoitoja. Ja tosiaan vaimo joi kans noita greippimehuja yms. Niitähän löytyy kaupasta valmiinakin ettei tarvitse itse ruveta pusertamaan :)

Lapsen saannin jälkeen kyl sitten hommat laantui lähes totaalisesti :( Noh, ehkä sitä seksiä heruu sitten joskus ku mukula muutta omaan kotiin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat