missä vaiheessa kondomit mukaan? - Seksi

Carmencita

^ Okei, olen pihalla :lol: No niitä näemmä on sitten kahdenlaisia ja mä olen törmännyt vain sellaisiin, joissa lukee, etteivät sovellu ehkäisyyn eli "suuseksikortsuihin".

Sivut

Kommentit (30)

Plasticine
Carmencita
@leXi
Jos kumin maku häiritsee niin siihen auttaa makukondomit...

Öööh, oon näemmä kehityksestä jäljessä, onkos sitä jo keksitty makukortsut, jotka soveltuu ehkäisykski? :roll: Sori OT...

Anteeksi mitä? Siis kyllähän makukondomit ehkäisevät ihan samalla tavalla kuin tavallisetkin?

Carmencita
@leXi
Jos kumin maku häiritsee niin siihen auttaa makukondomit...

Öööh, oon näemmä kehityksestä jäljessä, onkos sitä jo keksitty makukortsut, jotka soveltuu ehkäisykski? :roll: Sori OT...

Puhelinpervo

@leXi, viittasin siinä sun lainaamassa kohassa [u]avausviestin[/u] kommenttii "tästä sekstailun vaiheesta ei ikinä ole leffoissa,ikinä"..

nami

No en tiedä suosittelisinko tuota suulla laittamista aloittelijalle... olen huomannut et se kumi tuppaa jäämään rullatessa jumiin siihen terskan reunalle :D kai se riippuu hepistäkin, mut sitä tilannetta on vaikeaa ratkaista hellästi huulilla!

Lukretia

Juu, kyllä mäkin voisin kuvitella, että jos pystyy ottamaan suihin, ilman että hampaat raapivat koko ajan penistä, niin eiköhän sen kondominkin saa ehjänä suulla päälle. :o Mutta ei ole omakohtaista kokemusta. :)

John S.
pingu1
Tyhmä kysymys, mutta miksi se ilma täytyy puristaa päästä pois? Mitä tapahtuu, jos niin ei tee? :oops:

Se ilma puristetaan pois siksi, että sinne mahtuu sitten jotain muuta lopuksi. Ei se ilma sieltä mihinkään katoa miehen lauetessa, ja siksi on luonnollisesti suurempi riski että jotain tulee kumin reunan yli.

Voi olla, että kumi myös hajoaa helpommin jos sitä ilmaa ei purista pois, mutta siitä en tiedä. Eipä oo tullu kokeiltua koskaan hajoaisko se...

@leXi
Puhelinpervo
Ja suulla sen varmasti saa niin paikalleen että se suojaa kunnolla... :roll:

Leffat ne viimiset lähteet on mistä sitä tietoa kannattaa hankkia.. :?

Ei tää oo mistään leffoista hankittua tietoa (missä leffoissa edes näytetään kortsun käyttöä?!?) vaan omakohtaista kokemusta. Yks mimmi sen tosiaan mulle laittoi erittäin näppärästi suullaan. Ei se nyt mitenkään niin mahdottoman ihmeellistä ole: ottaa sen kortsun pään huulien väliin (ja siinä samalla puristaa ilmat pois kortsun kärjestä) ja asettaa sitten terskan kärjelle minkä jälkeen tiiviisti huulilla työntämällä rullaa sen auki koko mitaltaan varren päälle. Tietysti pitää pystyä ottamaan penis lähes koko varreltaan suuhun/kurkkuun. Jos kumin maku häiritsee niin siihen auttaa makukondomit...

Ei se varmaan heti onnistu mutta harjoittelemalla, tytöt, harjoittelemalla :)

miss.
des
marimma
pingu1
Tyhmä kysymys, mutta miksi se ilma täytyy puristaa päästä pois? Mitä tapahtuu, jos niin ei tee? :oops:

Mun mielestä se kumi voi valua pois päältä helpommin :) Periaatteessahan se sen "ilmatiiviyden" takia pysyykin siinä kalun päällä :)

Poksahtaa rikki myös helpommin/melko varmasti :P

Munki mielestä se ilman poistaminen liittyy juuri tuohon ehjänä säilymiseen.

des
marimma
pingu1

Mun mielestä se kumi voi valua pois päältä helpommin :) Periaatteessahan se sen "ilmatiiviyden" takia pysyykin siinä kalun päällä :)

Poksahtaa rikki myös helpommin/melko varmasti :P

marimma
pingu1

marimma

Mä jätin suosiolla miehelle tuon homman. Ihan jo siitäkin syystä että se penis on aika herkkä elin varsinkin niillä ekoilla kerroilla ja ainakin omaa miestä sattu ekan kerran kun tuli tosipaikka ja piti kumi saada. Joten parempi että itse teki, kuin se että minä oisin tehnyt..
Tosin monesti oon siinä auttamassa ja häärämässä käsilläni kyllä, ettei pääse fiilis katoamaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat