Miesten seksilelut - Seksi

Yummy

Mun mielipide tähän: Musta tuntuu, että naisilla on vaikeempaa käsin tyydyttää itseään, jos haluaa ihan sitä sisään-ulos-meininkiä. Ei ne sormet silloin riitä tai ole tarpeeks pitkiä/paksuja. Miehellä taas on helpompi saada aktin tunne käsillänsä. Näin mä aattelen. Ehkä sen takia ihmisillä on fiilis, että dildo on ihan välttämätön naiselle, jotta se voi simuloida aktia, kun taas tekopillu on vaan ekstrahupia. En tiedä, ehkä näin?

Kommentit (8)

leben

[color=darkblue] Täytyypä kommentoida vähän.. Ensinnäkin jos uudella miehelläni olis tekopimppi yöpöydän laatikossa ja niin mun silmät pyöristyis ja saattaisin jopa kysyä "MITÄ VITTUA?" :lol: repesin täysin omalle mielikuvalleni kyseisestä tilanteesta..

Ja minäkin olen ajatellut että noi tekotuherot on vaan miehille jotka ei oikeata saa.. Olen väärässä mutta tämä mielikuva on syvällä aivoissani.. Älkää silti tuomitko minua! :wink: [/color]

miss.

Ehkä se on se, että tekopimppiin yhdistää mielessään irstaat, vanhat äijät, kun taas mielikuva dildon käyttäjästä on kaunis, nuori nainen (itellä tulee ekaks mieleen joku Sinkkuelämää). Dildo on jotenki uudempi juttu ja se on noussu julkisuuteen sillon, kun sinkkuus ja sinkkunaisten seksi alko puhuttaa mediaa ja oli trendikästä. Tekopimppi ei vaan oo trendikäs :lol:.

gollum

Menettelee, oli mun vastaus. Rehellisesti oisin ehkä vähän huvittunut jos mies haluaisi tollasen ostaa, mutta ei se mua haittais. Kyllä mä tiiän että oikee tuntuu paljon paremmalta, eihän dildokaan oo mitenkään verrattavissa :D

des
Plasticine
Jos jonkun uuden suhteen aloittaisin ja kävisi ilmi, että miehellä on yöpöydän laatikossa tekopimppi, niin ei se minua suoraan sanottuna häiritsisi. Naurattaisi pikemminkin. Suhtautuminen saattaisi olla erilainen, jos mies suhteen aikana moisen hankkisi. Silloin varmaan tulisi mietittyä, että enkö minä riitä.

Sama juttu, ja olen tätä mieltä olematta vain periaatteen vuoksi avoin ja vapautunut :lol:

Jos mulla on dildo, niin miehelläkin saa olla tekopillu. Tasa-arvoa parhaimmillaan :D

Plasticine

Jos jonkun uuden suhteen aloittaisin ja kävisi ilmi, että miehellä on yöpöydän laatikossa tekopimppi, niin ei se minua suoraan sanottuna häiritsisi. Naurattaisi pikemminkin. Suhtautuminen saattaisi olla erilainen, jos mies suhteen aikana moisen hankkisi. Silloin varmaan tulisi mietittyä, että enkö minä riitä.

Eikä ne miehetkään kaikki tykkää, jos tytöllä dildo on - exäni aikoinaan osti minulle dildon, mutta sanoi, että se on sitten vaan yhteisiin leikkeihin. Ei halunnut, että tyydytän itse itseäni sillä.

Lukretia

No, mä olen avoimesti estoinen ja suppeamielinen. :D En voi sille mitään, että tekopillu tuntuu tosi surkealta ja säälittävältä, just sellaiselta, että eikö sitä muuta saa. Mut toisaalta järkevästi ajatellen onhan naisilla dildot ja vibrat (enkä taas jostain syystä pidä sitä säälittävänä), ja kai se on sama, masturboiko kädellä vai lelulla. Joku tekopillu voi hyvinkin tuntua paljon paremmalta kuin oma käsi.

Mieheni on puhunut kyseisen lelun hankkimisesta juuri siksi, että uskoo sen tuntuvan kivemmalta kuin tavallisen runkkaamisen. Mua vähän tosiaan ällöttää ajatus, ja olen leikkimielisesti sitä vastustanut, mutta en tosiaankaan rupeaisi moista kieltämään. Me kun vielä tosiaan eletään kaukosuhteessa, joten vaikka sitä aitoa onkin viikonloppuna tarjolla mielin määrin, joutuu mies olemaan yksin viikot.

Epälooginen reaktioni tekopilluun siis on vähän negatiivinen, mutta järkevästi ajateltuna onhan se varmaan ihan dildoon verrattavissa oleva ok juttu. Vastasin kuitenkin, että säälittävää. :D

@leXi

Joo, oon uus täällä forumilla mut oon tätä jo jonkin aikaa lueskellut kun täällä kesäduunissa on niin tylsää ;) Niin ja oon siis mies.

Sitten asiaan: aloin tässä yks päivä kelaamaan, että jotenkin naisten seksilelut (dildot, vibrat, jne.) ovat paljon 'hyväksyttävämpiä' kuin miesten vastaavat (tässä tapauksessa tarkoitan lähinnä tekopilluja, vaikka onhan niitä muitakin) mutta en millään pysty käsittämään miksi näin on. Samaa tarkoitustahan ne ajavat molemmilla sukupuolilla. Kuitenkin jos joku mies kertoisi julkisesti käyttävänsä tekopillua, pidettäisiin häntä aika saletisti lähinnä säälittävänä ("eikö raukka saa aitoa?") kun taas naisella dildo on jonkinlainen merkki itsevarmuudesta ja siitä, että on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa. Miettikääpä vaikka tilannetta, että jossain julkisella paikalla naisen käsilaukusta tipahtaisi joku kaalimato lattialle. Varmasti naista hävettäisi mutta enpä usko, että kukaan muista ihmisistä pitäisi naista millään tavalla säälittävänä, päinvastoin. Mutta sitten jos mieheltä putoaisi repusta joku muovipimppi, niin voi vain kuvitella ihmisten ajatuksia... :D Vai onko joku eri mieltä? Tarkoitan tässä kohtaa nyt yleistä mielipidettä.

Sitten päästäänkin siihen subjektiiviseen kysymykseen: miten te suhtautuisitte siihen, että vaikkapa uudelta pokalta löytyisi yöpöydän laatikosta tekopillu ja purkki liukuvoidetta? Ja nyt sitten rehellisiä mielipiteitä! Olen nimittäin ollut huomaavinani, että usein tällä forumilla yritetään olla ihan periaatteen vuoksi mahdollisimman avoimia ja vapautuneita kaikissa seksiin liittyvissä asioissa vaikka ehkä todellisuudessa ei sellaisia ollakaan. Joten sanokaa suoraan: millaisia ajatuksia mieleenne tulisi ko. miehestä? Entä sitten seurustelevat: onko miehellänne seksileluja ja mitä mieltä olette niistä? Ja jos ei ole, niin sallisitteko? Entä miten tilanne on toisinpäin (teidän omat lelunne)?

Aihetta saa toki kommentoida muutenkin!

marimma

Tekop*llu on vaan jotenkin niin.. Näh.. Eikö-sitä-v*ttua-saa-muualtakin tyyppinen lelu :D vaikka samaahan ne naiset dildoilla hakee, munan korviketta :)

Mä koitin saada ukkoa ostamaan tuollasta keinop*llua ihan vaan siitä mielenkiinnosta että haluaisin itekkin tietää miltä se tuntuu, mutta kun itellä ei oo munaa, niin eihän sen kokeilu onnistu :D

Jotenkin siitä tekop*llusta puhutaan vaan niin vähän, tai sitä jotenkin halutaan oikein pitää tabuna. Aina mainostetaan vaan kaalimatoja ja muita. En oikein osaa sanoa mistä kaikki johtuu, tai miksi näin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat