Seksin jälkeen - Seksi

Asphyxia

Me yleensä paneskellaan alkuillasta, ja sen jälkeen vielä katsotaan leffoja yhdessä tms. Ei tuo nyt niin siitä väsähdä. Mutta jos ollaan jo menossa nukkumaan ja väsyttää, mutta sitten alkaakin siinä sylikkäin pötköttäessä panettamaan, niin otetaan pikaiset ja sen jälkeen kumpikin nukahtaa tyytyväisenä :)

Ei me kyllä sänkyyn jäädä päiväseksin jälkeen, käydään pesemässä paikat ja sen jälkeen halitaan sohvalla.

Sivut

Kommentit (35)

Aradia

Kyllä mä ainaki pidän huolen siitä että ilman en jää vaikka miestä väsyttäisikin :D En oo mikään panopuu jonka voi heittää syrjään ku on ite saanu. Ja mies tietää sen :wink: Sanon suoraan jos jäin jotain kaipaamaan.
Seksin jälkeen joskus jutellaan ja joskus ollaan vaan ihan hiljaa. Tai sitten mennään suihkuun..

Ciz

Itken kans aika usein seksin jälkeen. On niin onnellinen olo, ja sit vaan alkaa itkettää! :) Onneks poitsu ymmärtää :)
Ollaan joskus alkuaikoina molemmat alettu itkemään ilosta. :)<3

pikku-elena

Me makoillaan kummatkin raukeina, pussaillaan ja kikatellaan ja jutellaan hölmöjä, käydään tupakalla... illalla jos paneskellaan, niin tulee uni silmään mullakin vasta n. parin tunnin päästä, kun taas mies kuorsaa (ja kovaa...) hetkessä. Ei minua häiritse, mikä pakko siinä sängyssä on kyhjöttää..?

marika_

Meillä ensimmäinen asia minkä poikaystävä tekee seksin jälkeen on nenäliinojen esiin kaivaminen - ei halua että spermat/muut eritteet päätyy lakanoille tai jää minnekään muhimaan. :lol:
Alussa tuo oikeasti otti jonkunverran päähän, koska noh, eihän se kovin romanttista ole. Nyt olen itekin hiukan oppinut tuota ajatussuuntausta kannattamaan, eipä tartte lakanoita vaihdella niin usein ;)

Tämän pikku "toimenpiteen" jälkeen kuitenkin jäädään usein makoilemaan vierekkäin ainakin hetkeksi.

Yummy
Asphyxia
Taistelukääpiö
Mul on semmonen ongelma et mua AINA itkettää seksin jälkeen. Ihan sama sainko orgasmin vai ei... Aina tulee kyynelet.. Onneks mies ei tähän asti vielä huomannu koska sekstaillaan yleensä pimeässä mut mut... Onko muilla sama ongelma?

Se johtuu varmaankin siitä, että seksin aikana/jälkeen tulee usein tunnekuohuja koska silloin on tosi herkässä tilassa. Monet naisethan saa "itkuorgasmeja", eli kun saa oikein kunnon jättiorgasmin niin samalla tulee itku ihan väkisin. Johtuu vaan siitä että hormonit tulee siinä niin pintaan :D

Voi ei, musta on aivan ihanaa, että tää tuli täällä ilmi. Mä kans itken aina seksin jälkeen. (Paitsi eilen oli erikoistapaus, josta olin aika onnellinen.) Mä oon luullu, että mussa on jotain vikaa. Tai etten pysty enää nauttimaan, kun aiemmin elämässä on ollut pahoja kokemuksia. Oon aatellu, että itku johtuu siitä, että tunnen syyllisyyttä hyvästä olosta. Mutta ihanaa, jos tätä sattuu muillekin. Voin siis ehkä olla ihan hyvillä mielin.

Ediale

Me jäähään sylikkäin pötköttelemään ja pusuttelemaan pitkäksi toviksi. :) Sitten yleensä pesulle ja ukko takasin petiin ja minä polttamaan "pakkollisen seksin jälkeisen"-tupakan, jolle tuo kovasti naureskelee aina.

Ciz

Suhteen alussa kulta jäi aina silittelemään mun kasvoja, kehui mua ja antoi kaiken huomionsa. Nykyään tuntuu että välillä pakotan hänet jäämään makoilemaan siihen vierelle :/ Ja et se kattelee mielummin seiniä kuin mua :cry: Mutta välillä oon yllättynyt taas positiivisesti :) Kultaa alkaa kans tosi paljon väsyttämään puuhailun jälkeen, mutta leffaa se jaksaa katsella viel :)

marika_
merihil
Sitten kölötellään vähän aikaa kainaloittain kunnes käännetään selät ja aletaan tuhista! Tykätään nukkua selät ihan kiinni toisissaan, naamakkain ei onnistu! Lusikassa tulee toisinaan nukahdettua mutta aina jossain vaiheessa kun kunnon uni tulee niin irtaannutaan ja lopetetaan "söpistely". :lol:

Eipä meilläkään nukuta naamat vastaikkan, usein käydään nukkumaan tavallaan lusikassa (useimmin minä "takana), mutta sitten kyllä siitä aika nopeasti käännytään selät vastakkain.

Jotenkin tarviin vaan unessa sen oman "hengitystilan", tai on tavallaan hiukan ahdistavaa jos pitää nukkua ihan naamat kiinni :)

Torspo

Meillä kummatkin on samoilla fiiliksillä seksin jälkeen.
Jos ollaan väsyneitä, nukahdetaan sylikkäin.
Jos piristytään, käydään suihkussa, syyään ja jatketaan päivää/ iltaa normaalisti.
Kerran aikoinaan ukkoni käänsi kylkeä seksin jälkeen ja minä jäin ilman.
Se oli seurustelumme alkuaikoina..
Seuraavana aamuna ukko huomas että mua vaivaa jokin,
puhuttiin asia selväksi, sanoin että tulee "patjafiilis",
se hiffas ja sen jälkeen on aina ollut hellyyttä ja on hoidellut minutkin huipun partaalle jos ilman olen sattunut jäämään.. :wink:

teargas

Meillä oli suhteen alussa todella intiimi tunnelma vielä seksinkin jälkeen. Seksin jälkeen tyyliin makoilimme sängyssä ja juttelimme niitä näitä (joskus päädyimme harrastamaan toiseen otteeseen seksiä). Nykyään hoidetaan hommat, käydään tupakalla ja mennään suoraan nukkumaan, tosin sylikkäin.

Kyllä minä kieltämättä hermostuisin, jos mies kääntäisi seksin jälkeen kylkensä eikä sanoisi enää sanaakaan. :D

Asphyxia
Taistelukääpiö
Mul on semmonen ongelma et mua AINA itkettää seksin jälkeen. Ihan sama sainko orgasmin vai ei... Aina tulee kyynelet.. Onneks mies ei tähän asti vielä huomannu koska sekstaillaan yleensä pimeässä mut mut... Onko muilla sama ongelma?

Se johtuu varmaankin siitä, että seksin aikana/jälkeen tulee usein tunnekuohuja koska silloin on tosi herkässä tilassa. Monet naisethan saa "itkuorgasmeja", eli kun saa oikein kunnon jättiorgasmin niin samalla tulee itku ihan väkisin. Johtuu vaan siitä että hormonit tulee siinä niin pintaan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat