ajatukset seksin aikana - Seksi

unhar

en tunnu saavan orgasmia muutoin kuin ajattelemalla tuhmuuksia kun harrastamme poikaystävän kanssa seksiä. ajattelen milloin mitäkin, esim olevani sihteeri, koulutyttö tms, ja mukana on aina oma poikaystäväni. se kuitenkin tuntuu jotenkin väärältä, etten saa orgasmia vain nauttimalla poikaystäväni vartalosta. rakastelu tuntuu kyllä tosi hyvältä, mutta se orgasmin saaminen tuntuu aina vaativan aivotyötä. oon yrittänyt kokeilla ja pitää ajatukseni kurissa, mutta joka kerta sorrun fantasioihini koska haluan niin kovasti saada orgasmin. tämä juttu harmittaa.

onko muilla samoja kokemuksia tai vaikka neuvoja tms viisaita sanoja?

kiitos mahdollisista vastauksista etukäteen :)

Kommentit (6)

marika_

Samaa teen minä, ja mitä olen muiden naispuolisten kaverien kanssa jutellu, ni ihan muutamia poikkeuksia lukuunottamatta kyllä kaikki joutuu kuvittelemaan ties mitä että sen orgasmin saa.

Joten eipä siinä mitään väärää :) Miehet on usein niin visuaalisia että niille riittää pelkkä se toiminta sinänsä (ainakin oma mies sano, ettei mitään tarvi aatella), naiset taas vaatii vähän muutakin.

Lukretia

Juu, en kyllä orgasmia saisi, ellen samalla jotain ajattelisi. Koskee siis suuseksiä. Yhdynnän aikana en saa / yritä saada orgasmia, joten siinä ei tarvitse mitään ajatella, voi vain nauttia seksistä itsestään.

Emmily_

Silloin kun mun poikaystävä nuolee mua, saan tosi helposti orgasmin, ei tosiaan tarvii ajatella mitään kiihottavaa. Välillä yritän jopa ajatella jotain epämiellyttävää etten tulis niin nopeesti.. :lol: No mutta kuitenkin silti on mukava samalla fantasioida kaikkea, ei kai siinä mitään pahaa oo. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat