kännissä ei seiso? - Seksi

Lukretia

Omalla seisoo kunnolla ja sitä haluttaakin humalassa vallan hirmuisesti. Ei ole myöskään liian kauan kestänyt, tai ei ainakaan tule nyt mieleen.

Kommentit (15)

@leXi

Itselläni seisoo pienessä kännissä ehkä jopa normaalikin paremmin mutta sitten kun känni pahenee, niin alkaa stondiskin heikkenemään ja nimenomaan tunto katoaa eli jyystää voisi vaikka maailmanloppuun saakka eikä mitään tapahdu. Noiden kahden tilanteen välinen raja tosin on aika häilyvä ja vaikea kontrolloitava!

Mutta tosiaan sellaisessa pienessä kännissä seksi on varsin hauskaa kun siihen tulee ehkä enemmän spontaaniutta mukaan.

celestine

höh..ukolla seisoo kännis aika löyhästi :? . Mua aina panettais pikkupieruissa ja haluisin mennä kokeileen jotain jännää paikkaa kuten baarin vessaa yms. Mut ku ei sillä pysy stondis ja jos pysyy niin ei tule. huoh..mä todella kaipaan kännissä naimista :roll:

Reza

musta tuntuu että riippuu myös hetkestä,tilanteesta jne. kun nykyään miehelläni ei seiso humalassa, mutta miten hän on sitten humalassa voinut joskus ennen minua panna muijia 8) kun tiedän että niin on tapahtunut. eli riippuisko kans kuinka korkealla "halu" kynnys on.

Jaimie
Puutarhis
Omalla miehelläni seisoo ihan takuuvarmasti ja ihan mielettömän kovana. Ainoa "vika" on, että tuntoherkkyyden ollessa kännisen kadoksissa, laukeminen kestää myös hänellä aivan tolkuttoman kauan.

Meillä sama. Tuntuu joskus, että heti ku mies juo ittensä vähänkään humalaan, sillä seisoo koko ajan :D Mutta just tuo, että laukeaminen ei onnistu millään sitten.

_Melissa_

Miehet on tässä asiassa yksilöitä tosiaan...

On toisia joilla seisoo vaikka olisi kuinka kaatokunnossa. Erektio sen kun kestää vaan mut voi olla vaikeuksia tulla...et se on sitten yhtä jyystämistä, jos jätkä on päättänyt ettei luovuta ennen kuin tulee:D

Sitten on näitä, joilla ei vaan seiso vaiks kuinka haluais. Yhden tyypin kanssa oli niin, että sillä ei millään seissyt ja sitä sitten yritettiin kaikkea ku jätkä kävi ihan yli kierroksilla..mut ei onnistunut. Sitten joskus myöhemmin päädyin saman tyypin kanssa ja tuolloinkin tyyppi oli hyvin juovuksissa (kuten myös minä:D), mutta silloin seiso kyllä ja komiasti. Ihan pelästyin, että kuinka kauhean kokonen vehje hänellä oli...

Mut silleen...eli tosiaan ainakin itse olen kohdannut hyvin erilaisia yksilöitä tän seisomisen suhteen. Mut hei, sehän ei ole ollenkaan paha, jos tyypillä ei seiso kännissä-eipä tule tehtyä mitään tyhmää kännissä. Ja kyllä sillä tyypillä suu ja kädet on;)

marimma
redimi2
onko totta että kun mies on kännissä niin sillon ei myöskään seiso? O_o :o

Erektio ei oo ainakaan läheskään niin kova mitä selvinpäin. Joillain ei varmaan seiso ollenkaankaan..

buic

ei varmaan joillain seiso.
Mun miehekkeellä tuntuu kyllä seisovan.. tai sitten se ei oo ollut vielä NIIN jurrissa.
Mutta kai se seinä tulee viimestään siinä vaihees vastaan kun on muutenkin ihan tunnottomana kaverien talutettavana tai ensiavussa :D

Puutarhis
redimi2

Riippuu varmaan miehestä. Omalla miehelläni seisoo ihan takuuvarmasti ja ihan mielettömän kovana. Ainoa "vika" on, että tuntoherkkyyden ollessa kännisen kadoksissa, laukeminen kestää myös hänellä aivan tolkuttoman kauan.

The Apple Bonkers
Riik-ks
Puutarhis
redimi2

Riippuu varmaan miehestä. Omalla miehelläni seisoo ihan takuuvarmasti ja ihan mielettömän kovana. Ainoa "vika" on, että tuntoherkkyyden ollessa kännisen kadoksissa, laukeminen kestää myös hänellä aivan tolkuttoman kauan.

samoin täällä !

näinpä myös täällä.
olen keksiny kuitenkin oivallisen tavan saada miehekkeelläni seisomaan jos jostain kumman syystä meinaa pehmetä tai ei meinaa seisoa missä tilassa vaan:
livautan etusormen pään peppureikään.
en tiedä mistä johtuu mutta silloin ku mikään muu ei tehoa, niin tämä auttaa :roll:
muoksis. siis miehekkeen peppureikään..
se myös isonee tavallista enemmän voisin lisätä
muoksmuoks. ja tulee nopeampaa.

Riik-ks
Puutarhis
redimi2

samoin täällä !

gnirom

minun miehelläni seisoo kyllä tiettyyn pisteeseen asti, mutta jossain vaiheessa tyssää, tosin sillon hän on ehkä muutenkin niin humalassa ettei mistään tulis mitään :lol: yleensä pyrin välttämään känniseksiä, koska juuri joutuu jyystämään tosi kauan ennenkun mies tulee :P vaikka sillon helpommin saankin itse orgasmin. toinen pointti asiassa on se, että usein varsinkin känniseksissä mies odottaa minun hoitavan homman, missä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta lihaksiin ottaa ja pirusti kun akti kestää niin kauan :)

Merilyn

Riippuu varmasti miehestä ja siitä, kuinka kännissä on. Pikkupäissään varmasti hyvin seisoo kaikilla, mutta kunnon kännissä varmaan suurimmalla osalla ei seiso tai on puolikovana. Tämä on ainakin oma kokemus. Känniseksi on muutenkin aika perseestä, yleensä kuitenkin tulee itsekin oltua kännissä jos vastapuolikin on.

TaskuMyy
redimi2

Soon yksilökohtasta!
Eihän kaikillä välttämättä edes seiso selvinpäin, että vaatii todella pinnistelyjä ja ponnisteluja 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat