Kuinka monta kertaa peräkkäin? - Seksi

Emmily_

1-2, eli vastasin 2. Itseäni ei kyllä edes huvita tuon yhen kerran jälkeen enää.. :D

Sivut

Kommentit (34)

Pennsylvania
Emmily_
Pennsylvania
yhteenkin kertaan menee yleensä ainakin tunnin verran.

:shock:

Miksi kauhistelet? Kesken voi aina lopettaa, jos kyllästyttää, minä kerkeän kyllä aina saada osani. Sitten taas, jos mies tulisi johonkin 5 minuuttiin, en kerkeäisi saada ikinä. Minusta meillä on tosi hyvä tilanne.

Ka
Emmily_
Pennsylvania
yhteenkin kertaan menee yleensä ainakin tunnin verran.

:shock:

Meilläkin olen huomannut tosi pitkiä nykyisten sessioiden olevan. Ei tietenkään aina, kyllä niitä hyvin nopeitakin kertoja on, mutta useasti kuitenkin täytyy ottaa aikaa...

Mutta asiaan, vastasin 1, ei olla varmaan koskaan edes kokeiltu nykyiseni kanssa uusintaa heti perään. Mutta oon jotenkin itsekin nykyään herkempi (pillerit?), joten en mielellään ees harrastelisi montaa kertaa putkeen.

Entiseni kanssa harrastettiin kerran yhden yön (taino loppuillasta aamuyöhön) neljä kertaa peräkkäin, ja se oli jo kieltämättä itselleni aika kuluttavaa... :P

The Apple Bonkers

2-3 kertaa enintään laskien siis miehen laukeamisesta.
useimmiten kuitenkin se yksi kerta. mutta se ei todellakaan minua haittaa koska sen ensimmäisen laukeamisen jälkeen mies laukeaa seuraavan kerran todella vaikeasti. tai ei ollenkaan. "kudit loppuu kesken" :P

onneksi tuo on ollu ennen semmonen himorunkkari niin ei aivan pikkusesta laukea

soppa

ite voisin kyllä hommailla vaikka kuinka kauan mutta kun tuo mies sitten tulee niin se väsähtää ihan kokonaan ja on pidettävä ainakin tunnin tauko.. pöh :D

evelynn

^ Heh, en minäkään uskonut, mutta pitäähän noita vaihtoehtoja olla, jos joltain sellanen ihme löytyisi :lol:

Kysyin sen takia, että oma jaksoi kerran ihmeekseni tuon 3 kertaa, en ole varman mikä on "normaalia" :D

Coxo_

kerran vain. välillä harmittaa kun ite olis jo valmis uusintaan, kun toinen sitten menee nukkumaan. mutta elämä on. ja minä tietty sitten aina vitsailen, että "ja nyt sitten toinen kerta".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat