Miten kertoa ettei ole tyytyväinen? - Seksi

Hilavitkutin

Itse en valitettavasti osaa neuvoa ketjun aloittajaa enkä tiedä meneekö tämä oma kysymykseni vähän asian ohi.

Siis, mieheni ei ole kovin hanakka antamaan minulle suuseksiä. Itsekään en kovin pidä suihinotosta, mutta teen sitä melko usein miellyttääkseni miestäni. Mieheke on hiukan vihjannut pimpsan nuolemisen olevan hänestä epämukavaa siellä olevien nesteiden vuoksi. Luulin että miehet tykkäävät maistella sitä!

Itse siis otan suihin miellyttääkseni miestä, mutta toinen ei ole valmis tekemään "vastapalvelusta". Miten voin vihjata miehelle hienovaraisesti olevani valmis joskus ottamaan vastaan suuhoitoa? Kai hän niihin nesteisiin tottuisi?

Kommentit (7)

nami

Suuseksin antaminen ja saaminen taitaa olla asia johon turhautuminen usein kärjistyy. Meillä tuo puoli on onneksi suht kunnossa, taidan kuitenkin vähän enemmän antaa kuin saada.

Kyllä tuo mies on ihana ja ymmärtää ja kuuntelee, eri juttu sitten vaan että tuleeko rutiineihin pidemmällä tähtäimellä mitään muutosta. Ei sitä nyt viitsi joka kerta tarpeitaan alleviivata, olis kiva kun muistettais muutenkin! Tänään asia meni vähän eteenpäin: onnistuin sanomaan että minusta tuntuu että minulle tärkeät asiat pikkuhiljaa hiipuu meidän seksirutiineissa. Mies lupasi ensi kerralla muistaa, katsotaan :)

voldemort

Mäkään en ole tyytyväinen. Olen yrittäny ohjata miehen kättä omalla kädelläni, mutta siitä huolimatta aina vaan vänkää vastaan ja tekee omiaan! Sitten en kostu, ja halut katoavat. Loppujenlopuksi kostutan itseni syljellä ja mies tekee hommansa. Muuten mies on ihana. Minua ei edes haluta enään. Ärsyttää, kun en tiedä miten kertoa. Varsinkin kun olen yrittänyt opastaa, muttakun ei!

samatha

oih.. "ihanaa" kuulla että muillakin on samankaltaisa ongelmia..
Itse olen kanssa yrittänyt tuota "vain ja ainoastaan positiivisella palautteella ohjaamista" (eli ei "ei noin eikä noin, ja kun sä et koskaan... jne" vaan että "TOI tuntuu hyvältä.. ihana kun teet noin jne") mutta tulokset ovat olleet aika mitäänsanomattomia..

Kumppanini väittää että ongelma on meillä lähinnä se että minä tarvitsen enemmän läheisyyttä, hyväilyä ja hempeilyä seksin aikana kun hän taas kuumenee silmänräpäyksessä, ja jo seksin mainitseminen saa hänet aktivalmiuteen. Siispäjoskus tuntuu todella.. hmm.. "vaivaannuttavalta" pyytää lisä suukkoja, hyväilyä jne, kun toinen taas olisi heti valmis aktiin eikä kaipaisi juuri mitään kosketusta.. Hän saa kuulemma kaiken tarvitsemansa läheisyyden juri yhdynnästä..ja kaikki muu tuntuu vain fyysisesti hyvältä..

Ja tuo suuseksi juttu.. olen jo pitkän aikaa sitten tyytynyt suuseksittömään seksielämään.. Tai siis minun kohdaltani suseksittömään.. Ukkoa mielestäni useinkin suikkaan.. ja korvaan sillä joskus jopa akteja.. jos en itse voi harrastaa seksiä.. (sattuu tai menkat jne). Eipä se aina mitenkään kaikkein miellytävintä puuhaa ole.. kun toinen haluaa syvälle ja syvälle ja sperma tunkee suuhun jne.. mutta pointtina on se että koska puolikas pitää siitä niin teen sitä. enkä varmaan koskaan ole maininnut se epämiellyttävyydestä.. kun taas kko jaksaa naisen suikkaamisesta puhuttaessa aina mainita sen epämiellyttävyyden.. kivahan siinä sen jälkeen on vastaanottaa niitä harvojakaan lipasuja.

Tuskinpa tästä apua oli... tekstissäsi mainitsemat keino vaikuttivat oikein sopivilta, eikä minulla siihen ole mitään lisättävää.. muuta kun että pitkäjänteisyyttä.. pitkäjänteisyyttä.. olen huomannut että puoli vuotta ei ole aika eikä mikään tällä rintamalla.

pidähän meidät ajantasalla asian kehittymisen tiimoilta

Barriss
nami
Samanlaisia kokemuksia?

ON! Itse olen niin ujo persoona, että alunperin oli älyttömän vaikeaa alkaa puhumaan ääneen siitä mitä haluaa. Tai ehdottaa kullalle jotain muuta mitä se, kun se nyt kuitenkin on seksin kannalta 100 x kokeneempi. Mutta se ei ole nainen! Eikä se voi tietää, miltä minusta tuntuu....

Olen kuitenkin ottanut itseäni niskasta kiinni. Yleensä minä teen paljon enemmän hommia miehen eteen kuin hän minun. Kun mies ehdottaa että ottaisin siltä suihin, kysynkin, että mitä minä siitä saan? Jolloin mieskin tajuaa esim. sormettaa minua, ennenkuin otan siltä poskeen -> se laukeaa -> sekstailu loppuu.

En tiedä, onko omien toiveidensa esille tuomisessa muuta mahdollisuutta, kun että lempeästi muistuttaa kullalleen [vaikka sitten joka kerta, kunnes oppii]: "tekisitkö sä taas niinkuin silloin? se tuntui niin ihanalta, että haluaisin sitä taas..." :) Ja olla koskaan moittimatta mistään, jos pelkää loukkaavansa. Sanoo mieluummin, että "tekisitkö mieluummin niin etkä näin, kun se toinen tapa tuntuu paljon mahtavemmalta?"

nami

Okei, kaikkihan tietävät että miehelleen pitää olla rehellinen ja kertoa omista haluistaan ja niin edelleen. Niin olen tämän puolitoistavuotisen seurustelun aikana mielestäni niin tehnytkin kaikkea on miehen kanssa tullut kokeiltua. Nyt kuitenkin tuntuu, että löydän itseni keskeltä seksielämää, jossa minun tarpeita ei aina huomioida.

Ollaan tosiaan kokeiltu monenlaisia esileikkejä ja erilaisia minun toivomia uusia juttuja ja olen sanonut mitä haluaisin, mutta tuntuu ettei mitkään näistä jää meidän seksirutiiniin. Itse aina jos kokeilen jotain uutta ja huomaan että mies pitää siitä niin yritän tehdä niin jatkossakin. Mies on avoin ehdotuksille ja toteuttaa toiveitani, mutta luovuttaa parin kerran jälkeen tai sitten vain unohtaa mistä pidän.

Jotenkin tuntuu tosi vaikealta tässä vaiheessa, monien pienien luovutustappioden jälkeen, alkaa toteamaan että kulta, teet monet asiat väärin. En todellakaan halua loukata häntä tai saada häntä tuntemaan että olen vain esittänyt tyytyväistä näin pitkään. Ei asia kuitenkaan niin ole, ei vaan viitsisi koko ajan valittaa kun tuntuu että teen sitä muun kuin seksielämän puolella liikaakin.

Miten siis tuoda asia esille ilman että kukaan loukkaantuu? Samanlaisia kokemuksia?

Cosmic angel
nami
Meillä tuo puoli on onneksi suht kunnossa, taidan kuitenkin vähän enemmän antaa kuin saada.

Tämän voisin allekirjoittaa myös meidän suhteessa: Taidan hieman enemmän antaa kuin saada. Mutta puheyhteys tuntuu olevan silti kunnossa.
Molemmat uskaltaa esittää rohkeasti toiveitaan ja kertoa, jos on jotain problematiikkaa. Aluksi mulla oli kyllä ihan selviä vaikeuksia komminikoinnin kanssa, koska miekkonen on ensimmäiseni, mutta miekkosen kannustava asenne on rohkaissut minua paljon. Seksi ei ole kuoleman vakava asia ja sitä harrastetaan vain toista kunnioittaen ja huomioon ottaen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat