Mikä vikana ja mitä pitäisi tehdä?.. - Seksi

Miqqa

[color=darkblue][/color]Ajattelin tulla kertomaan (purkamaan sydäntäni tänne),että jätän poikkiksen heti ku se ottaa yhteyttä... :( Se ei oo moneen päivään ottanut yhteyttä ja ilmoitti irc-galleriassa 9päivä tätä kuuta,että sillä on puhelin hajonnut eikä voinut ottaa yhteyttä...Ja se ilmoitti tuon kolme päivää myöhemmin! :? Ja se on muutenkin tehnyt noita katoamistemppujaan ennenkin joita mie en enää kestä..
Oon aikasemminkin pyytänyt,että ei katoaisi moneksi päiväksi (kuulemma miettii asioita),mutta se lupasi vähentää mutta ei lopettaa kokonaan... Ja muutenkin se on ollut tosi välinpitämätön minuu kohtaan..pyysin siltä selitystä,että miksi ei ilmoittanut aikasemmin,että puhelin hajosi..mutta ei oo suostunu vastaamaan.. Tuntuu tosi pahalta,ku toinen tekee noin.. :cry:

Sivut

Kommentit (24)

Miqqa

[color=darkblue][/color]Kysyin poikkikselta,että mitäs jos en ookkaan valmis tuon vuoden aikarajan aikana?niin se vaan txt takas,että "se kysy vaan että ei miun kannata stressata"..
Voihan se olla,että oon valmis vaikka tämän vuoden aikana menemään sänkyyn..mutta aikamoiset paineet se luo,ku toinen on koko ajan muistuttamassa,että pitää sanoa ku oon valmis jne.. Heti ku ollaan vähänkin läheisemmässä kontaktissa (suudellaan,hyväillään jne.)
Lisää vastauksia oottelen :)

eeepa

khihi :D oli sitten viikonloppu...

eka kerta ei onnistunu, vaikka kuinka yritti niin mies ei vaan mahtunu sisään! sitten kokeiltiin illalla lusikka asentoo ja se sit onnistu kuitenki. mut jotenki jäi sellanen fiilis ettei poikakaveri päässy perille asti vaan tietyssä pisteessä sattu mua ihan sikana eikä siitä enää päässy pidemmälle.. eikä se, vaikka monta kertaa se tehtiinki, koskaan vielä tuntunu mulle mitenkään hyvältä .. se oli vaa siedettävää.

mut siis joo mitään katumusta ei oo kyl se toi on mun mieheni :D oli oikeesti sellanen olo että ihan sama kivulle ja muulle, kun näin kuinka se nautti ni olin ittekki onnellinen :D

eeepa

Hei apua! En löytäny ennää ekasta kerrasta topiccia ni sitten tänne:

Mää meen ens viikonloppuna mun poikakaverin luo, ei olla oltu kauaa, tää on kaukosuhde, meen tonne 500 kilometrin päähän sen luo. Ollaan oikeesti niin hulluina toisiimme ja samalla aaltopituudella täysin. Ootan innolla reissua mutta myös jännittää; tiijän että nukutaan samassa sängyssä ja sillee. Nii mut ongelma on se, että mulla on tosi tiukka immenkalvo, en edes usko että vaikka kuinka pusertais ni jätkä pääsis sisään... Mutta mua ärsyttää koska haluaisin niin tehdä sen sen kaa, oikeesti tuntuu et oon valmis. Se on niin se, jolle haluan neitsyyteni menettää.. Mutta pelottaa ihan hulluna! Auttakaa!

Miqqa

[color=darkblue][/color]Kiitos kaikille jotka ovat tähän asti vastailleet :) mutta toivoisin kyllä vielä,että lisää vastauksia tulisi :) ja jos on jotain kysyttävää niin kysyä saa :) Kiitos etukäteen!

^manteli^
^manteli^
Mä nostan sulle hattua. Sulla tuntuisi olevan ihana ja ymmärtäväinen poikaystävä. :) On niitäkin meinaan jotka sitten jättää kun ei saa, mutta tää sun poikaystävä (mies) :D näkee sussa paljon muutakin. :)

Sori, tuli viesti vähän huonoon aikaan kai :S Kun luin vaa noita ekan sivun juttuja :S

^manteli^

Mä nostan sulle hattua. Sulla tuntuisi olevan ihana ja ymmärtäväinen poikaystävä. :) On niitäkin meinaan jotka sitten jättää kun ei saa, mutta tää sun poikaystävä (mies) :D näkee sussa paljon muutakin. :)

nyyti

Mun mielestä toi kyllä kuulostaa aika raakasti painostukselta, jos se tolla tavalla vihjailee! Että haluutko olla nainen ennenku täytät 18.. Ja seksi/yhdyntäkö sitten tekee naisen?! Anteeksi, mutta minusta tuo on painostamista, tai sitten minä vaan otan nää asiat herkemmin.

Mutta jos tämä mies oli vasta ensimmäistä kertaa sinun luonas yötä niin minusta on vain hyvä ettei heti petipuuhiin aleta. Olen itsekin vielä neitsyt, ensimmäisenn poikaystävän kanssa oltu jotain 3kk, eikä vielä mikään kauhia kiire yhdyntään. Meille molemmille on tähän mennessä riittänyt pussailut ja hyväilyt. No joo, olen muutaman kerran hänet käsitellytkin.
Toisella kertaa kun hän oli yötä mun luona (oltiin tunnettu jotain yli kuukausi), hän olis halunnut ottaa suihin mutten päästänyt pitkälle, kun ei tuntunut henkisesti hyvältä. Hän myös ehdotti yhdyntää, mutta kieltäydyttäni hän ei ole enää edes vihjaillut. Seurustelumme alussa kerran pelkkä hyväily alkoi ahdistaa.

Että pointtini siis on, että älä tee mitään, mikä ei tunnu sopivalta, tai henkisestikään hyvältä. Jos vähääkään alkaa ahdistaa, tai tulee epämääräisen paha olo, sinulla on oikeus ja VELVOLLISUUS panna se stoppi päälle.

Miqqa

[color=darkblue][/color]Ihmettelen sitä,ku poikkis sanoo,että ei halua satuttaa (pelkää että satuttaa) minuu henkisesti tai fyysisesti sitten molemmat yhtäaikaa..Mutta silti se aika suoraan vihjailee,että miun pitäisi olla rohkeampi..esim. hyväillä sitä jollain tavalla jne.. Mutta sanoin,että oon aloittelija näissä asioissa ja pelkään,että en osaa mitään...että se ei halua painostaa,mutta silti se "vihjailee" tosi paljon..liittyen seksiin,hyväilyyn jne..että haluunko olla nainen ennen kuin täytän 18v..eli vuoden sisällä...

Lintu

Minulle tuo olisi myös ehkä vähän liikaa, siis tuntuisi pahalta, jos mies olisi kysellyt haluanko olla nainen ennen 18 vuotta...hmm.
Olen aika herkkä näissä asioissa, mutta heti jos vähänkin tuntuu, että toinen vänkää tai vaatii, en halua edetä vielä seksiin. Minusta se on epäkunnioittavaa toista kohtaan, vaikka ymmärrän kyllä että varmasti mieli tekee.
Tärkeää on, että teet miltä sinusta tuntuu etkä tee mitään mihin et ole valmis. Jos poikaystäväsi kommentit tuntuvat ikävältä tai painostamiselta esim. se että aina hyväillessä seksi tulee esille, niin koita jutella hänen kanssaan ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Sinä päätät, mitä ja millä tavalla haluat toisen kanssa olla. Hienoa, että mietit oikeasti miten itse koet asian.
Ja seksi vaatii (ainakin itselle) turvallisen olon, jossa ei tarvitse miettiä kuinka "hyvä" ja osaava on, vaan jossa voi olla toisen kanssa omana itsenään, pelkoineenkin jne.

Marika_
eeepa
heeh, kiitti tsemppauksesta :D oivoi en malta oottaa, samalla jännittää ihan vietävästi !

mä muistan vielä kun muakin vähän pelotti, mutta silti oli niiiin ihanaa tietää että saa olla koko yön kullan vieressä :wink: olin itse nuori, 20 vuotias.

Murehtija
Miqqa
[color=darkblue][/color]Ihmettelen sitä,ku poikkis sanoo,että ei halua satuttaa (pelkää että satuttaa) minuu henkisesti tai fyysisesti sitten molemmat yhtäaikaa..Mutta silti se aika suoraan vihjailee,että miun pitäisi olla rohkeampi..esim. hyväillä sitä jollain tavalla jne.. Mutta sanoin,että oon aloittelija näissä asioissa ja pelkään,että en osaa mitään...että se ei halua painostaa,mutta silti se "vihjailee" tosi paljon..liittyen seksiin,hyväilyyn jne..että haluunko olla nainen ennen kuin täytän 18v..eli vuoden sisällä...

Mun omassa menneessä suhteessa exä painosti hirveesti, se siis ihan sanoi tyyliin ettei meidän suhteella ole tulevaisuutta ilman seksiä. Suostuin typeryyksissäni ja koko touhu tuntui epämukavalta ja otti todella kipeää. Harrastimme seksiä varmaan ainakin 20 kertaa ennenkuin erottiin...Homma oli päässyt siihen asti että mä ihan pelkäsin tulevaa iltaa sen kanssa ja kun 3 kerran peräkkäin kieltäydyin seksistä niin ei mennyt kuin pari vkoa kun mun jätettiin.

Sanon vaan ton mun kokemuksen pohjalta et ÄLÄ SUOSTU JOS ET OLE VALMIS! Mä en oo harrastanut seksiä nyt 2 vuoteen ja vaikka exän kanssa tuli nämä asiat tapeltua puhki vappuna ja tajusin että mussa ei oo mitään vikaa niin silti pelko seksiä kohtaan ei ole kadonnut minnekkään.

Toki voitte alkaa harjoitella juuri hyväilyä ja muuta seksiin liittyvää jos SINÄ olet siihen valmis. Itseasiassa tuntuu naurettavalta että suurimmalle osalle miehistä pelkkä yhdyntä on seksiä kun taas naisten mielestä seksi on sitä kaikkea muuta mitä ennen yhdyntää tehdään. Yhdyntähän on vain yleensä muutaman minuutin pituinen sessio jossa mies saa kassinsa tyhjennettyä ja silti siitä on aina niin hirvee huuto koko ajan :roll:

Mitä tohon vihjailuun tulee niin kai se on normaalia, mutta pidä kuitenkin mielessä että HETI kun se alkaa tuntua painostamiselta niin mieti oikeasti haluatko sellaista kohtelua. Muhun exän tekemiset ja puheet jätti TODELLA syvät haavat.

Muoks: Niin ja minä olin siis varmaan jotain 17v kun ekan kerran se puhui seksistä, erottiin hetkeksi, ja sit 18v olin kun ekan kerran oltiin.

Marika_
eeepa
Hei apua! En löytäny ennää ekasta kerrasta topiccia ni sitten tänne:

Mää meen ens viikonloppuna mun poikakaverin luo, ei olla oltu kauaa, tää on kaukosuhde, meen tonne 500 kilometrin päähän sen luo. Ollaan oikeesti niin hulluina toisiimme ja samalla aaltopituudella täysin. Ootan innolla reissua mutta myös jännittää; tiijän että nukutaan samassa sängyssä ja sillee. Nii mut ongelma on se, että mulla on tosi tiukka immenkalvo, en edes usko että vaikka kuinka pusertais ni jätkä pääsis sisään... Mutta mua ärsyttää koska haluaisin niin tehdä sen sen kaa, oikeesti tuntuu et oon valmis. Se on niin se, jolle haluan neitsyyteni menettää.. Mutta pelottaa ihan hulluna! Auttakaa!

niin juu, tuohon ei auta muu kuin se, että pistät pojan lämmittelemään myös sun lihakset :wink: ja varmasti hän ymmärtää jos ette ekalla kerralla onnistu.

Lintu

Voihan! :? Onko eka kerta-ketjukin poistettu? Harmillista, kun siitä olisi varmasti apua monille, itse olin aikanaan niin peloissani että mies ei mahdu ja sattui, tuollaiset ketjut olisi silloin varmaan rentouttaneet ja olleet hyödyllisiä. Noh.
Tärkeää on eeepa, että olet rentona ja tarpeeksi märkä, liukkaristakin on apua. Se immenkalvon tiukkuus ei välttämättä ole suurin este, vaan lantionpohjanlihakset. Jos jännität niitä, niin voi tuntuakin siltä ettei mahdu. Immenkalvon puhkeaminen ei välttämättä satu paljoakaan, jos vain otatte rauhallisesti. Mutta, kiire ei ole mihinkään, eikä mitään kannata tehdä jos pelottaa. Rentous on kaikista tärkeintä. :)

Miqqa

Olen siis 16v tyttö (täytän kolmen päivän päästä 17v) ja seurustelen 22v "pojan" (miehen kanssa) :) Miun perhe hyväksyy hänet..No mie oon neitsyt ja miun poikkis ei oo ikinä painostanut minuu sänkyyn..
Eilen poikkis tuli meille yöksi ensimmäistä kertaa.No suudeltiin ja poikkis hyväili minuu ja olo oli turvallinen ja hyvä :) No poikkis sanoi,että sano ku oon valmis (jos haluan mennä loppuun asti) no sanoin,että en halua..lopetettiin siihen sitten..Kun ruvettiin hetkeksi lepäämään niin mietin,että olen pettymys poikkikselle (ku en halunnut mennä loppuun asti)..
Mietin tuota älyttömästi ja poikkis huomasi,että jokin on vikana..se kyseli ja kyseli,että onko hän tehnyt jotain väärin jne. (oon huono puhumaan ihmisille "ongelmista")poikkis monta kertaa nosti miun leukaa ja "pakotti" katsomaan silmiinsä ja kysyi mikä vikana..No kerroin sille lopulta,että oon pettynyt itseeni..Ku en halunnut mennä loppuun asti ja poikkis olisi halunnut mennä..
Poikkis naurahti ja sanoi,että tuommoistako sie vaan ajatteli otti lähelleen ja sanoi,että vasta sitten ku oon valmis,niin sitten mennään loppuun asti..(itkin vähän,mutta se sai hyvälle tuulelle) :) Mutta mietin edelleen jonkin verran sitä,että miks miulle tuli tuommoinen reaktio..Nolottaa hiukan,mutta ku ruvettiin illalla nukkumaan,niin poikkis sanoi että vasta sitten ku haluan mennä loppuun asti..Niin sitten vasta mennään :) Kiitos etukäteen vastaajille! :)

[size=9][color=darkred]Marimma// poistin lihavoinnin[/color][/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat