penis "juuttuu" sisääni - Seksi

Theea

Siis mun kohdalla penis on... "jäänyt kiinni" vain kerran ja se johtui siitä, että sain orgasmin eli emättimen lihakset alkoivat supistella. Äijä siinä sitten yritti jotain tehdä hehe.

Kommentit (11)

Nyytikki
hannatus
Blueberry
mä pyydän jo etukäteen anteeksi, tää on melko asiatonta mutta tästä saattaa olla apua.
kun oon kuullu, että koirille käy noin usein? voisko olla kyse samasta ilmiöstä? mun mielestä se liitty jotenki just lihasten kramppaamiseen/supisteluun tjsp.
anteeks, kauheeta verrata ketään koiraan! voi ei repeilen täällä itelleni. :lol: :oops:

Hei me just täsä yhtenä päivänä poikaystävän kans höpistiin tuosta :D Poikkis sano, että se uroksen siitin turpoaa ja jää sit kii :lol: Poikaystäväni tyttökoiraa oli käyny naapurin koira hässimässä. Sit perheen isä oli tullu ulos ja yritti häätää sitä urosta pois, mutta se ei päässy irti siitä nartusta :roll:

Ei ole sama juttu koirilla.
Niin ja tuossa vaiheessa koiraa ei enää saa vetää irti sillä se sattuu molempia tosi kovasti, koiran peniksessä on sellaisia väkäsiä. Irtoavat itsekseen. Mutta se koirista :D

Marika_

Eli siis, en tiedä onko tämä ihan normaalia, mutta yleensä jos mies on pökkinyt pidemmän aikaan, valun kuin vesiputous, tuntuu taivaalliselta, ja yhtäkkiä mies "jää kiinni" sisääni. Tuntuu että imen hänen kaluaan eikä kulta saa sitä millään enää liikkumaan sisässäni. Siinä sitten molemmat yritetään saada penistä irti sisältäni...ja tää tuppaa ärsyttämään... :?
Onko tuttua kellekkään?

Maaria

En ole kyl mikään asiantuntija, mut tuli vaan mieleen, että voisko olla jotain tekemistä alipaineen kanssa.. Esim. alipaineen ansiosta mun käsityksen mukaan kuukuppi pysyy paikoillaan (en kyl itse käytä, muut voi valaista asiaa tarkemmin) .. Ja tuota alipainetta vois sitten muodostua, kun tarpeeks pitkään "pökkii" :D

Muoks: vois kuvitella, että jossain tietyssä asennossa tuo ilmiö olis yleisempi kuin toisessa...

Nyytikki

Hmm, kuulostaa kummalliselta, mutta eiköhän tuollekin ole jokin järkevä selitys! Voisiko kyse olla sinun alapääsi lihasten "kramppaamisesta"? Esiintyykö tätä silloin, kun sinusta tuntuu erityisen hyvältä? Tai jossain tietyssä asennossa?

Blueberry

mä pyydän jo etukäteen anteeksi, tää on melko asiatonta mutta tästä saattaa olla apua.
kun oon kuullu, että koirille käy noin usein? voisko olla kyse samasta ilmiöstä? mun mielestä se liitty jotenki just lihasten kramppaamiseen/supisteluun tjsp.
anteeks, kauheeta verrata ketään koiraan! voi ei repeilen täällä itelleni. :lol: :oops:

Banda

Jos työ käytätte valmiiks liukastutettuja kortsuja, niinongelma voi kans olla niissä, koska min olen kuullu (taas tätä mutu tietoa joten en siis ole varma) et niissä se "liukaste" menee tarpeeks hässiessä ihan tahmeeks, ja muutenkin osa liukasteista menee ennen pitkää melkein kuin liimaks..

Marika_
Nyytikki
Hmm, kuulostaa kummalliselta, mutta eiköhän tuollekin ole jokin järkevä selitys! Voisiko kyse olla sinun alapääsi lihasten "kramppaamisesta"? Esiintyykö tätä silloin, kun sinusta tuntuu erityisen hyvältä? Tai jossain tietyssä asennossa?

no juuri sillon kun silmissä alkaa sumeta ja taju lähteä niin TÖKK eikä mies pääse enää liikkumaan :? tosi kiusallista...
ja tätä tapahtuu aina kun mies on päällä...

ja toi koirajuttu...voi jessus, toivottavasti tää ei oo mitään vakavaa :lol: :lol:

eeepa
Blueberry

Eläimiähän me kaikki ollaan :'D

Marika_
Theea
Siis mun kohdalla penis on... "jäänyt kiinni" vain kerran ja se johtui siitä, että sain orgasmin eli emättimen lihakset alkoivat supistella. Äijä siinä sitten yritti jotain tehdä hehe.

:shock: :shock:
ei voi olla :lol: no jo on tylsät orgasmit mulla jos samasta syystä nää "juuttumiset" johtuu...no ei...mutta yleensä näen tähtiä juuri ennen kun mies tökkää pohjaan ja jää avuttomana sinne kiinni :oops:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat