Seksiin liittyvät uskomukset - Seksi

____iina

Joku pikkulikka vois hyvin luulla että toi MountainDew toimii :lol:

Sivut

Kommentit (39)

Sharon

"Jos laittaa useamman kortsun päällekkäin, niin se on varmempi." Nehän hinkkaa heti toisensa rikki.

"Kondomia ei voi tuntea." No meillä jopa minä huomaan miten kortsu vie tuntoaistin. :roll:

"Vedessä panemisesta ei voi tulla raskaaksi" :lol:

"Tutun kaiman kummin serkku tuli raskaaksi kun oli kätellyt miestä, joka ei ollut runkkaamisen jälkeen pessyt käsiään." :lol:

"Nielemisestä voi tulla raskaaksi."

"Kierukka sopii vain synnyttäneille." Myytti, joka elää jopa lääkäreiden keskuudessa. :roll:

Olen joskus lukenut kirjan, jossa on vanhan kansan uskomuksia raskaaksi tulemisesta yms. Siellä oli mm.
"Kun halutaan poikalasta, niin tekijällä pitää olla karvalakki päässä ja kintaat kädessä, kun haluaa tyttölapsen, tulee sitä tehdessä pierrä."
Viihdyttävä kirja ainakin oli. :D

marimma
Sharon
Siellä oli mm.
"Kun halutaan poikalasta, niin tekijällä pitää olla karvalakki päässä ja kintaat kädessä, kun haluaa tyttölapsen, tulee sitä tehdessä pierrä."
Viihdyttävä kirja ainakin oli. :D

Joo ja sitten oli niitä että sängyn pitää olla etelä-pohjoissuunnassa pää pohjoiseen jos halutaan poika ja sängyn alla pitää olla ase ja ase pitää laukasta aktin lopuks tms. Ihan hillittömiä juttuja :lol:

Reza

hah tuli mieleen yks outo :D

jos niinku oot raskaana ja paria viikkoo ennen vauvan syntymää teippaat vaikka iteltäs korvanlehdet kiinni päänahkaan, niin sillä vauvalla on syntyessään korvanlehdet oikeesti kiinni päänahassaan :lol:

Jaimie
Lukretia
Missä sä oot tuollaisen uskomuksen kuullut? :D Vai Mountain Dew'lla, ok ok... :D

Muistaakseni luin jostain keskustelupalstalta :F

Jaimie

Eniten ärsyttää uskomus, että keskeytetty yhdyntä on hyvä ja toimiva ehkäisykeino.

Naurettavin uskomus minkä oon kuullu on se, että jos seksin jälkeen huuhtelee paikat Mountain Dew:llä, ei voi tulla raskaaksi :D

Lukretia

Mikä (tai mitkä) seksiin liittyvä väite tai uskomus ärsyttää tai ihmetyttää eniten?

Mua kummastuttaa, miten joissakuissa elää sitkeästi "posliinista pitävät miehet haaveilee pikkutytöistä"- ja "isoista rinnoista pitävät miehet kaipaavat äitiä" -ajatukset. :roll: Noilla perusteilla ainoa normaali mies olisi rinnattomista ja karvaisista naisista pitävä mies. :o

Lisäksi kauhistuttaa Afrikassa elävä uskomus siitä, että aids paranee, kun makaa neitsyen. :( Sillähän siitä aidsista tosiaan pääsee eroon, juu.

marika_

Kaverini poikaystävä (18v.) oli oikeasti ihan puulla päähän lyöty kun kuuli että sukupuolitaudit voi tarttua suuseksissä.

En oikeesti tajunnut että vielä nykyaikana joku vois olla _noin_ pimennossa :shock:

Ruukkukaktus
Mariel
Brittiuskomus: elmukelmu korvaa kortsun

Kyllähän elmukelmu kuulemma käy tavallaan "naisen kortsuna" (= seksitautien ehkäisijänä ehkä järkevämmin sanottuna), kun suuseksiä saa, mutta mielenkiintoista olisi nähdä, kuinka brittipojat käärivät rullallisen elmua peniksensä ympärille :lol:

EnvyMe

En tiedä miten elossa tämä uskomus vielä on, mutta ärsyttää miehet jotka kuvittelevat, että naiset nauttivat ja pitävät ainoastaan hiljaisesta, mitäänsanomattomasta hissuseksistä sanan varsinaisessa merkityksessään.

Anee

marika_ : Mie tiedän moniakin, jotka ovat olleet ihan ihmeissään, kun ovat saaneet kuulla tuosta. Eli kai se sitten on ihan mahdollista elää pimennossa tuollaisen asian suhteen. o.O

olematon
JJEMMY
marimma
Emilie
entäs se juttu että jotkut onnettomat ovat menneet yrittämään aborttia henkarilla? Että sellaista taas -.-

Imuri on toinen.

Hyi :D En oo tämmösestä kuullukkaa :D

HENKARILLA? IMURILLA?? hui kamala!! noo... eräs mun tuttu päätti juoda pään täyteen ja siten tappaa lapsenalkunsa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat