Neitsyys yhdenillanjutussa - Seksi

shazzer

Minkä vuoksi haluat kiirehtiä? Joku mies olisi varmasti joskus onnellinen kun saisi olla sinun ensimmäinen.
Ja ekan kerran muistat vielä mummonakin, joten sinuna miettisin pari kertaa ennen kun menisin yhden yön juttuihin :)

Sivut

Kommentit (23)

apila

Mielestäni on myös todella hölmöä, että ensimmäisestä kerrasta annetaan romanttinen ja hellä ja ihana kuva. Vaikka se tapahtuisikin seurustelusuhteessa ja pitkän harkinnan jälkeen, se on todella harvalle täydellinen kokemus, kuten jo monet täällä ovat sanoneetkiin.

Theea

Aivan. Mitä enemmän seksiä harrastaa, sitä paremmaksi siinä tulee. Kuulostaa hieman ronskilta sellaisen korvaan, joka on tottunut näkemään ekan kertansa ja seksin ylipäänsä vaaleanpunaisten lasien läpi.

Lukretia

No joo, ei se eka kerta tosiaan ole välttämättä mikään täydellinen, vaikka seurustelisikin. :D

"Menetin" neitsyyteni siis suhteessa, mutta en tosiaankaan muistele sitä tapahtumaa lämmöllä. Sitä seuranneet kerrat, kun seksi alkoi sujua, ovatkin sitten paljon muisteltavampia. :D

marineca

Kiitos kaikille vastauksista, tämä on selkeyttänyt ajatuksia :) Hyvä että tuli erilaisia mielipiteitä, joiden pohjalta oon voinu puntaroida tätä asiaa. Kai se on loppujen lopuks niin ettei ole sitä yhtä oikeaa tapaa 'menettää neitsyys'. En tiedä vielä mitä teen, ehkä annan vaan asioiden kehittyä ja katsotaan mitä tapahtuu, jos tulee sopiva tilaisuus ja mieli tekee niin.... :D

vanja

Menetin kans neitsyyden lomamatkalla ihan täydellisen näköselle jätkälle josta en tosiaan tienny mitään sen kummemmin enkä oo sen jälkeen ajatellukkaa.
Mua kans vaivas se, että olin neitsyt joten siitä eroon pääseminen ei ollu mulle sen kummempi juttu ollenkaan. Ja sitten kun myöhemmin löytää sen oikean, on eka kerta hänen kanssaankin ainutlaatuista. Yhden yön jutuista kun ei loppujen lopuksi saa oikeen mitään irti.

Mutta oon samaa mieltä siinä, että ekasta kerrasta on tehty aivan liian suuri juttu.

apila

Ja lisätään vielä, että tämä miun kumppani ei ollut ventovieras, vaan tuttu ihminen, johon olin vielä kiinnostunutkin sillon. Ja sekään ei jäänyt meidän viimeiseksi kerraksi :lol: .

Kokeilunhalu on ihmiselle ihan normaalia. Pitää kuunnella vaan itseään ja tehdä sitä, mitä itse haluaa.

Pirpana

Niin ja eihän sitä voisi ikinä sitten mitään tehdä jos aina miettii että kaduttaisiko se mahdollisesti tulevaisuudessa. Lähdin maailmalle - arvatkaa onko välillä kaduttanut. Kysyin ihastukseltani hänen tunteistaan liian nopeasti - arvatkaa onko kaduttanut jne. Lista on loputon. Kyllä sitä kaikkea ehtii elämässä vain katua. Itsekin monesti syntymääni kunnes älyän taas elää nykyhetkessä.

Pirpana

Ei ole totta. Menetin neitsyyteni ventovieraalle. Ventovieraalle, mutta silloiselle unelmien miehelleni (ainakin ulkonäöltään siis). En väitä etteikö olisi ollut hetkiä jolloin olisin sitä jälkeenpäin miettinyt että olisin voinut toisinkin tehdä, mutta koska se tuntui juuri sillä hetkellä oikealta ja halusin sitä, minua ei kaduta tänäkään päivänä.

Ei se minusta tee ihmisestä yhtään sen tasapainottomampaa jos on kokenut ekan kertansa jonkun muun kuin potentiaalisen elämänkumppanin kanssa. Minulle ensisuudelma oli vielä merkittävämpi ja sen koin ensimmäisen pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa. Ihastus, kesäiltana kahdestaan järvenrannalla.. täydellistä 8)

Joten kuuntele sydäntäsi, se on uskomattoman hyvä neuvo.

BruisePristine

Neitsyys meni kännipäissään samana iltana kun tapasin miehen. Silloin ei kaduttanut, mutta nyt, kun olen löytänyt maailman ihanimman miehen, olen katunut ensimmäistä ja muitakin yhden illan juttuja. Eipä sille tietenkään mitään voi, turhaa enää ulista. Eikä se maailmaa kaatava juttu ole, nyt kun vain miettii, olisi mukava jos olisi kokenut ensimmäisen kertansa kullan kanssa.

minde

Mä oon ihan päinvastaista mieltä! Seksin harrastaminen kun on muutakin kun sisään-ulos-liikettä. Kyllä se vaikuttaa henkisellä tasollakin, ja varsinkin ekalla kerralla! On ihan eri asia harrastaa yhden illan juttuja pelkkänä seksinä, kun seksi on jo tuttua, kuin ekalla kerralla. Voisin veikata, että LÄHES kaikille tulee jollain tavalla tyhjä olo, jos eka kerta tapahtuu jonkin ventovieraan kanssa.

En siis suosittele. Mutta jokainen tekee miten tahtoo.

apila

Itse "menetin" neitsyyteni juuri näin yhdenillanjutussa, eikä kyllä todellakaan ole häirinnyt ! Jo pidemmän aikaa oli tuntunut siltä, että jos nyt niin sattuu käymään niin ei se mitään. Että mikään älytön sekoilu tuhannen promillen humalassa se ei kuitenkaan ollut :).

Ja voin sanoa, että hauskaa olen sen jälkeenkin pitänyt, vaikka en ole seurustellut :wink:

Theea

Neitsyydestä on tehty aaaaaaivan liian iso juttu. On nainen, jonka emättimessä ei ole ollut miehen sukupuolielintä, ja simsalabim, onkin nainen, joka on harrastanut seksiä. Camoon, ei oikeasti ole niin iso juttu. Oma eka kertani tapahtui ex-poikaystäväni kanssa, kahden kk seurustelun jälkeen (yhdessä 2 vuotta). Enkä nyt sanoisi, että muistan sen vielä mummonakin. Se ei ollut minulle kovin merkittävä asia. Jotkut haluavat tehdä eka kerrasta merkittävän keinolla tai toisella, mutta yleensä jos molemmat ovat kokemattomia, ei homma suju ilman pientä sähellystä.

En näe mitään ongelmaa siinä, että MENETÄT NEITSYYTESI (älkää hyvät ystävät käyttäkö tuota sanontaa, sillä se viestii ikään kuin nainen menettää jotakin suurta, upeaa, hienoa) ventovieraalle miehelle. Tietysti mies saattaa yllättyä, jos alat kesken seksin vuotamaan verta, mutta sittenpähän ihmettelee:D Tai tietysti järkevintä olisi vihjaista miehelle asiasta etukäteen. Tai sitten ei. Ihan oma päätöksesi 8)

miss.

Jos itestä tuntuu, että haluaa seksiä harrastaa mutta ei halua seurustella niin miks ihmeessä ei vois menettää neitsyyttään yhdenillanjutussa? Joskus tuntuu, että neitsyyttä oikein painostetaan varjelemaan, vaikka ihminen olisi jo täysin halukas harrastamaan seksiä. Kiva siinä sit vaikka parikin vuotta kärvistellä, kun ei ketään passelia seurustelukumppania löydykään tai edes halua löytää :roll:.

marineca

mitä mieltä olette: haluaisin harrastaa seksiä, mutta olen nyt semmoisessa elämäntilanteessa, etten voi/halua seurustella vakituisesti. Ainut mahdollisuus harrastaa seksiä olisi siis yhdenillanjutut. Oon kumminkin vielä neitsyt, mutta en halua "odottaa Sitä Oikeaa", vaan mieluummin kokeilla erilaisia miehiä :wink: Mietin siis, onko ihan tyhmää menettää neitsyys yhden illan jutussa, jääkö siitä vain karmaisevat kokemukset?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat