Satunnaiset seksisuhteet - Seksi

Vaivaishiiri

Musta henkilökohtaisesti tuntuu hassulta, että voi ja haluaa harrastaa seksiä jonkun tuntemattoman tyypin kanssa. Tämä on mulle aina ollut sellainen ihmetyksen aihe, koska mulla seksihalut ovat täysin riippuvaisia rakkaudentunteesta. Ellen rakasta, en myökään halua lainkaan seksiä, en LAINKAAN. Jos en rakastaisi ketään, eläisin elämääni ilman seksiä sitä kaipaamatta.

Jos muut haluavat tehdä näin, niin siinähän sitten tekevät :lol:

Sivut

Kommentit (36)

Puutarhis

Mielestäni ei ole mitään pahaa harrastaa seksiä "tunteettomasti". Jos itsestä tuo tuntuu hyvälle, eikä tunne olevansa valmis parisuhteeseen, niin siitä vain.

Itse olen huomannut, että mitä vanhemmaksi tässä tulee, sitä avoimemmin alkaa suhtauumaan seksiin ja niihin yjdenyön juttuihin/ vakituiseen seksikumppaniin.

Tällä hetkellä nautin vakituisesta seksisuhteesta. Suhteessa on kaikki parisuhteen hyvät ominaisuudet (jopa hellyys/halittelu), mutta ei niitä velvollisuuksia siivousvuoroista, kotiintuloista, raha-asioista jne. Tämä sopii minulle tällä hetkellä kaikista parhaiten. En ole valmis sen suurempaan, vaikka ikääkin on ihan riittävän paljon. Sen kaiken muun lisäksi tälle miehelle on ollut kaikista helpoin puhua seksistä ja haluista, kaikista elämää koskevista toiveista ja odotuksista. Hänen kanssaan tunnen oloni turvallisemmaksi kuin koskaan ennen kenenkään kanssa. En odota häneltä mitään, joten hän ei myöskään voi pettää lupauksiaan.

Aikaisempien kumppanien kanssa olen yrittänyt samaa, mutta toiveeni/pyyntöni on aina tyrmätty/kieltäydytty toteuttamasta. Kumppanit ovat käyttäytyneet siten, että pikkuhiljaa luottamus heihin on kadonnut ja loppujen lopuksi se on tappanut oman seksuaalisuuteni täysin. Siis, jos en voi luottaa siihen, että toinen vie roskapussin viikon sisällä pyynnöstäni, niin miten häneen voisi koskaan luottaa suurissa asioissa. Tiedän, että tuollainen on ehkä kohtuuttomasti vaadittu, mutta kun toinen kerta toisensa jälkeen "pettää" pienet lupaukset, niin isoihin uskominen alkaa käymään mahdottomaksi.

peiggo

En olis koskaan uskonu että musta olis yhden illan suhteisiin kun oon aina ollu niin ujo.. no se oli ihan väärin kuviteltu: mä ratkeen nykyään aina flirttailemaan semmosten puoltuttujen kans ja kun ei mulla mitään vakituista kumppania oo ni helposti käy niin ettei se jää pelkäks flirtiks.. no ei kyl niin hirveen usein onneks (toistaseks).. ja sitten sattuu. :? mitä vanhempi on sitä enemmän sitä kaipais jotain pysyvää.

mun on vaikeeta löytää mitään todellista; ehkä se asia joskus vielä muuttuu.. jotenkin kyl ymmärtää yhden illan suhteita -ei ketään oo tarkotettu olemaan aina yksin.

EnvyMe

Sinkkuna tuli jonkinverran harrastettua moista. Mielestäni se on ihan ok, vaikka itse olenkin melko huono näissä. Muistan ihan ensimmäisen "yhdenillan juttuni" joka venyi ja venyi ja sitten todettiinkin, että yhden illan juttumme on kestänyt pian vuoden..
Asuttiin eri kaupungeissa ja kirjaimellisesti naitiin kun nähtiin ja siinä se sitten aina olikin. Silloin tällöin tehtiin ruokaa tai katseltiin leffoja, mutta missään nimessä en sanoisi että se olisi ollut seurustelua tai että siinä olisi ollut mitään syvällisempää. Sitä paitsi molemmilla oli myös omat säätönsä siinä sivussa.

Baarista bongatut yhdenillan toivot taas ovat sellaisia joilta ei ole edes nimiä kyselty ja ne on lähetetty kotiin heti kun homma on niin sanotusti hoidettu. En ole koskaan halunnut herätä niiden vierestä.

agarina

Hmm. Tällä hetkellä olen vahvasti sitä mieltä, etten tahdo harrastaa seksiä ilman läheisyyden tunnetta, en vieraan kanssa enkä vakivieraankaan.

Tähän tulokseen olen päätynyt yhden fuckbuddy-seikkailun kautta. Yli vuoden jatkunut "pannaan silloin kun siltä tuntuu mutta ei sotketa tunteita kuvioon" -juttu meni ihan pilalle, kun molemmat tahtoi harrastaa tunteellista seksiä eikä kuitenkaan tuntea mitään toista kohtaan. Uudelleen en siihen leikkiin lähtisi, siinä oli pakko sattua jompaan kumpaan että se loppui - se, johon sattui, oli loppujen lopuksi minä enkä vieläkään kykene kohtaamaan toista osapuolta tulematta vihaiseksi. Jollain tapaa mulle jäi aika hyväksikäytetty olo.

Eli ainakaan pitkäkestoiset vakipanot eivät ole mun juttuni. Tällä hetkellä en myöskään pysty kuvittelemaan itseäni vieraan miehen kanssa, eli taidan pysytellä vain tuossa omassa miehessä... :wink:

Mutta siis. Pointti oli se, että itse kokeilleena ja aikanaan siitä myös nauttineena tiedän jutun viehätyksen. Se oli oman aikansa ilmiö mun elämässä. Mulla se viehätys vain sattui haihtumaan (ja muuttumaan ällötykseksi) mutta jos/kun muilla ei, näytän vihreää valoa. :mrgreen: (Mitään vihreämpää ei ollut saatavissa.)

nippis100
SunLion
miten te käytänössä ootte tapaillu tän vakipanon kans ihmiset? .

no mulla on nyt tällanen noin vuoden kestäny vakipano suhde. ollaan myös kavereita ja hengataan muutenki yhessä kuin vain seksi hommissa. nähdään noin kerran, kaks viikossa tän miehekkeen kanssa ja yleensä mun luona. mies tulee yöksi ja joskus hommiallaan montakin tuntia. hierotaan toisia ym. (voisin jopa kutsua sitä rakasteluksi) puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä. joskus vaan muutaman kerran pannaan pikasesti ja ruvetaan nukkuun. molemmat saa tapailla vapaasti muitakin eikä se oo kummallekkaan mikään ongelma. mulle tää sopii erittäin hyvin tällähetkellä. saa hyvää seksiä ihmiseltä josta pitää ja joka tietää sinusta paljon ja sen mistä pidät jne. mutta ei tarvi olla tilivelvollinen kenellekkään ja jos kyllästyttää niin voi rauhassa pitää taukoa ilman että se olisi jommalle kummalle katastrofi.

armis

Yhden illan juttuja en ole koskaan kokeillut, mutta vakipanoja on ollut ja nehän on ihan ok! Se ei kuulu kenellekään muulle, jos kaksi aikuista ihmistä säännöllisesti tapaavat seksin merkeissä. Paitsi että se ei ole ollut vain seksiä, vaan ne vakipanot ovat olleet minulle samalla myös kavereita. On sen verran pitkiä sinkkujaksoja välillä, ettei niitä jaksa ihan selibaatissakaan viettää :lol:

miss.

Mun on vähän vaikee kokea yhdenillanjuttuja ja vakipanoja jotenki huonoina juttuina ihan senki takia, että ne on mun kaveripiirissä kuitenki suht yleisiä. Eli meillä ei oo semmosta tuomitsevaa ilmapiiriä, kun kaikki harrastaa tai on joskus harrastanut :D.
On mulla sit myös semmosia kavereita, jotka on seurustelleet pitkään ja ollu ainoastaan sen oman poikaystävänsä kanssa, mutta ei nekään ainakaan ääneen tuomitse. Yleensä ne on vaan kiinnostuneita. Jos joku niistä rupeis mua tuomitsemaan, niin en vois kovin tosissani sellasia kommentteja ottaa, koska mun mielestä ihminen, joka ei oo koko ikänään oikeastaan ollu sinkku (en laske jotain alle 17v. aikaa sinkkuudeksi), ei voi sanoa, että tekisikö niin tai näin. Sama kuin mun on vaikea puhua seurustelusta syvällisemmin, kun en ikinä ole ollut vakavassa suhteessa.

Känniseksi on suurimmaksi osaksi ihan per'seestä mutta silti kännissä on
suurin panetus, joten tulee toisinaan sorruttua niihin :?. Onneksi erittäin vähenevissä määrin.

Nyt mulla on ehkä alkamaisillaan seksisuhde, mikä ois vallan kiva juttu. Mulle kyllä kelpais parisuhdeseksi mieluiten, mutta kun sitä ei ole tarjolla, muukin seksi käy. Lisäksi kaipaan hellyyttä yms., jota esim. vakkarilta saa kans. Kivaa!

enkelin

minulla avoimuus on ehdottomasti lisääntynyt iän myötä. aikoinaan ekan poikakaverini kanssa odotutin puoli vuotta ennen ekaa kertaa, mutta niin siinä meni se neitsyyskin. nykyään olen suht sinut kroppani kanssa eikä minua hävetä olla alasti muiden ihmisten edessä. sekasaunat kouluporukalla ovat normaalia minun elämässäni.
nuorena ajattelin, että en voisi koskaan lähteä baarista miehen matkaan, vähän olisin nolona ja mua hävettäisi. nyt taas tuollaisessa ei ole mielestäni mitään väärää, ja olen tässä kuukauden kestäneen sinkkuilun aikana kerennyt käydä kahden miehen sänkyä lämmittämässä, molempien kanssa kahdesti. toisen kanssa kyse oli puhtaasti seksistä, en voisi mitenkään haluta seurustella hänen kanssaan. toisen kanssa taas oli jotain selvää kiinnostusta ja latausta pelissä, ja sänkyyn päädyinkin hänen kanssaan sillä periaatteella, että jään hänen luokseen yöksi, ja sitten vasta aloimme hommiin.
minä tavallaan haluaisin vakipanon, saisin siitä vähän helpotusta läheisyydenkaipuuseeni, mutta en sitten tiedä, miten siinä muuten kävisi, olisinko liian kiinni siinä jutussa.

monet sanoo, että seksi on parasta parisuhteessa, minulla taas tämä edellinen mies hakkasi eksäni kuus-nolla, siksi ihan mielelläni näkisin häntä vielä noissa merkeissä :wink:

SunLion

oon joskus kyl miettinyt että miten käyttäytyisin sinkkuna.

enpä tiedä...oon niin seksuaalinen ihminen ja läheisyyden kaipuu on kova, etten kestäisi olla ilmankaan...

en tiedä sit...varmaan olis vakipano jos hyvä löytyis :P toisaalta oon aika kiintyväinen et ehkä sekään ei olis hyväksi.

mulla on sairaus/tautifobia...en tiedä et miten noi irtosuhteet onnistuis...

Lukretia

Ei varmaankaan olisi mun juttu. En ole kokeillut, koska olen koko elämäni seurustellut, mutta ajatuskin seksistä vieraan miehen kanssa on vastenmielinen. Rakkausseksi on pop. Mutta on se varmaan ihan hyvä ratkaisu ihmisille, jotka eivät halua parisuhdetta, mutta joilla on kuitenkin seksuaalisia haluja. Ilman sen enempiä kokemuksia voisin kuitenkin kuvitella, että parisuhdeseksi hakkaa yhden illan jutut nautinnollisuudessakin ihan 6 - 0.

k87

ei mun mielestä yhden yön jutuissa oo mitään pahaa jos molemmat on samoilla linjoilla liikenteessä :)

itse asiassa mun nykynen oli aluks yhen illan juttu. :D

Marika_

mä en ikinä vois päästää jotain sillä hetkellä kuitenkin täysin tuntematonta miestä sänkyyni :shock: en oo ikinä harrastanu yhdenyönjuttuja. en pidä.
eri asia on, jos tunnettaisiin miehen kanssa todella hyvin...ja aina vain ja ainoastaan kun molemmat on vapaita ja molemmat sais harrastella niitä yhdenyönjuttuja... :wink:

jenson

Itse en välttämättä ryhtyisi yhdenyön juttuihin, mutta ei ne minusta ole huono ratkaisu. Mutta ihmettelen ystäväsi reaktiota, että sinusta tulisi "tunteeton jakorasia", ihan hullu väite. Jokainen saa nauttia seksistä sellaisessa muodossa, kun siitä itse tykkää, kunhan ei satuta toisten tunteita. Ja kunhan yhdenyön pelisäännöt on selvät niin siitä vaan. :>

Rahel

Jeps. :D No ajattelin kyllä olla tätä enempiä mainostamatta, muuten on pian jonoa ovella. :lol: Enkä siis meinannut, et joka viikonloppu lähden baariin ettiin miestä (oikeestaan nuo känniseksijutut ei niin kiinnostakaan), vaan lähinnä siis sitä, et jos on mahdollisuus ja itseä huvittaa, niin en enää ajattele, et eihän tää oo "sopivaa".

k87

mikäs siinä jos muistaa huolehtia ehkäsystä. kivempaahan se seksi on kaksin kun yksin :)

todella hyvä jos et ajattele mitä muut ajattelee, koska sillon tosta ei tulis mitään. lähtee huhut liian nopeeta liikkeelle lumipalloefektillä höystettynä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat