Selvinpäin vai humalassa? - Seksi

Mirre

Ujuijui, tänään sais taas pitkästä aikaa <3<3<3<3
Ja ei varmasti mitään lyhyitä sessioita, ihan varma :D

Sivut

Kommentit (66)

Mirre
SunLion
pahapaha...sanoisin selvin päin koska en meinaa tulla ku oon juonu.

mulla sama ongelma. Päissään kun on niin ei tuu sitten millään!
Vaikka kaikkea villiä ja ihanaa innostuukin silloin kokeilemaan, niin selvinpäin "tylsässä" seksissä saan paljon helpommin :D

Maarikki

Pienessä kännissä tykkään seksistä eniten. Viimeisetkin estot on sillon pois päältä ja oon valmis vaikka mihin. Meillä on mies aina naureskeleekin, että josko hän juottaisi minulle pullon viiniä ja odottaisi vaikutusta... :lol:

lily

Yhden viinipullon(puolkkiin juodun, ei pullo per naama :lol: ) jälkeen luistaa mukavasti. Mutta kyllä meillä 95-prosenttisesti hoidetaan hommat selvinpäin, eikä ole siinäkään valittamista :wink:

Paha valita vaan toista :roll:

Lukretia

Selvinpäin. Olen ehkä pari kertaa vuodessa humalassa, joten parempi näin. Humalassa tulee kyllä hirveä kiima päälle, kähmin miestä koko ajan ja seksi on kunnon naimista, aika kivaa siis niinkin. :)

miizu

selvinpäin ehdottomasti. känniseksi on niin säätämistä ettei mitään rajaa. muutaman kerran on käyny sillee että mie oon nukahtanu kesken aktin taikka muuten vaa ollu ihan muissa maailmoissa. selvinpäin se on paljon kivempaa.

Manteli

Selvinpäin on kyllä ihanaa harrastaa seksiä tutun miehen kanssa. mutta hiprakassa/kännissä nautin ehkä fyysisesti enemmän. koska pystyn todella rentoutumaan ja ajatukset eivät harhaile. keskityn juuri siihen mitä tapahtuu sillä hetkellä. selvinpäin minun on vaikea saada, koska mietin koko ajan liikaa. olen saanut parhaimmat orgasmini kännissä/edes pienessä kännissä joten puollan sitä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat