Mitä et ikinä kokeilisi? - Seksi

Miltzu

Ei pissa/kakka leikkejä, ei ryhmäseksiä, ei ikinä naisen kanssa. Ei myöskään s/m seksi tai roolileikit.

Sivut

Kommentit (29)

Puutarhis

Lainaus:
Mitään sellaista en ole tehnyt, jota kohtaan ajatukseni olisi ollut aiemmin Ei koskaan tuollaista

Tuli mieleen, että kaverin luona en enää koskaan halua harrastaa seksiä. se oon jotenkin kovin epäkohteliasta asunnon haltijaa kohtaan. Vähän sama kuin vieraani panisivat minun sängyssäni :wink: .

Enkä kyllä kaipaa minkäänlaisia nipistimiä, imukuppeja tai muutakaan ylimääräistä rekvisiittaa. Piiskaaminen kädellä ja ehkä sellaisella läpsytys-mallisella piiskalla olisivat ihan mukavia. Hiuksista vetäminenkin on jees, muttei mitään muut sen alistavampaa.

SunLion

insesti/muu seksuaalinen väkivalta/pakottaminen
eläimiin sekaantuminen
pissa-ja kakkaleikit
suojaamaton yhdenyönjuttu...(riski saada tauti)
suojaamaton seksi (riski tulla raskaaksi)
ryhmä/kimppaseksi parisuhteessa
pettäminen

pikku-elena

En sekaantuisi lapsiin, eläimiin, eivätkä kakka- ja pissaleikitkään ole ihan se turn on minulle.
Bondage on ihanaa, piiskaaminen ei (ellei piiska ole sellainen "läpsytin", eikä mikään pajunoksa). S&M tietyissä rajoissa on hauskaa (näyttelijä kun olen :roll: ), kunhan on se aprikoosi mitä huutaa, kun alkaa mennä yli... :roll:

Lukretia

Noiden pissa-kakkaleikkien ja lapsiin ja eläimiin sekaantumisen lisäksi en itse kokeilisi myöskään tunteetonta seksiä missään muodossa.

Mirre

kaikki pissa-kakka leikit on ehdoton out, samoin lapset, eläimet ja rajumpi s&m meno. Pieni kädellä läpsäily ja hiuksista kiinni pito sytyttää, mutta ei sen rajumpi meno :)

ennen olin ehdottoman ei perse-seksille mielellä, mutta tulipas sekin kännissä kokeiltua parikin kertaa :lol:

gollum
Rasberry
No jo pitää olla sanantarkkaa :D täytyy ensi kerralla varmaan yrittää välttää pienintäkään huumorin siementä ettei vaan kenenkään ajatukset sekaantuisi.

Ei sitä aina kirjotuksesta voi tietää että mikä on tosissaan ja mikä ei :wink:

kuuneito

Ehdoton EI-EI: Ryhmää tai kimppaa en haluaisi parisuhteessa harrastaa ikinä. Mun mielestä se erottaisia minua kumppanistani ja olisi molempia kohtaan loukkaavaa. Siis meidän suhteessa, en tiedä toisista.

laura17

En halua ikinä kokeilla mitään ulosteleikkejä, s/m touhuja tai peppuseksiä. Ei vaan inspiroi yhtään mikään noista :P

Ei ole oikeastaan mitään mihin en olisi ennen suostunut ja nyt suostun.. paitsi ehkä se, että ennen en oo kyllä antanut miehen laueta rinnoille tai vatsalle mutta nykyään kyllä.

tints

Jep, nää samat ulosteleikit on mullekin ihan selvä EI. No jos nyt nää lapsi- ja eläinjutut kuuluu tähän aiheeseen (vaikka niitä ei yleensä kokeilla kumppanin kanssa), niin niitäkään en ikinä kokeilis. Perseen nuoleminen tai vaikka vaan varpaiden nuoleminen ei toimi.

Peppuseksi oli sellanen, jota en halunnu kokeilla, mutta tuli seki sit puolivahingossa kokeiltua.

Puutarhis

Pissa-kakka-leikit ovat ehdottomasti out. Ne eivät minua kiinnosta millään lailla.

Mitään sellaista en ole tehnyt, jota kohtaan ajatukseni olisi ollut aiemmin Ei koskaan tuollaista.

Rasberry

Pissa-kakka-leikit on mun mielestä aivan friikkejä, tuntuu että ihmisessä on oltava jotain skitsofreenikon piirteitä jos niistä saa jotain kiksejä :shock: hyi helv...

Mitään kovin väkivaltaista en myöskään halua kokea, pienet läpsyt, hiuksista vedot jne. ovat oikeastaan aika kiihottavia, mutta kuristamiset ja viiltelyt saavat jäädä satanisteille.

Fanni
SunLion
insesti/muu seksuaalinen väkivalta/pakottaminen
eläimiin sekaantuminen
pissa-ja kakkaleikit
suojaamaton yhdenyönjuttu...(riski saada tauti)
suojaamaton seksi (riski tulla raskaaksi)
ryhmä/kimppaseksi parisuhteessa
pettäminen

Komppaan! Ja lisään vielä asennon 69. Ei kiitos! :shock:

leben

[color=red]Pissa ja kakka jutut jätän vessaan ja silloinkin haluan olla yksin ....
Noita eläin- ja lapsi juttuja tuskin tarvitsee edes mainita..
Sitten liian kovat alistusjutut jätän ammattilaisille...

Joskus ajattelin ettei ikinä peppuun mitään mutta onpa tuota tullut kokeiltua. Lähinnä pieneoisessa humalassa, mutta kuitenkin.. :oops: [/color]

Barriss

Mä olen sanonut jyrkän EIn ainakin esiaviolliselle seksille, [myöh. esiaviolliselle yhdynnälle :wink: ], suihin ottamiselle, [myöh, sperman nielemiselle], peppuseksille, 69:lle, kortsutta olemiselle..... ja kaikki lupaukset on nyt rikottu :lol:

muuten aika samoilla linjoilla muiden kanssa... pissa-kakka-leikit tai eläimet ei inspaa, ja vaikka pienenpieni painiminen vielä meniskin, mä ahdistun suunnattomasti jos toinen pitää mua liikkumattomana. eli ei missään nimessä käsirautoja, sitomista tai väkivaltaa. hui :oops:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat