Kuinka usein ajattelet seksiä? - Seksi

pikku-elena

Koko ajan se on mielessä. 8)

Sivut

Kommentit (76)

Murehtija

Päivittäin...Mulla ne ajatukset vain pyörii lähinnä fantasioinnissa ja siinä miten pääsisin eroon omista peloistani ja ahdistuksestani. Outoa että tuosta "tulpastani" huolimatta ajattelen silti seksiä päivittäin myös positiivisesti ja joskus tulee sellainen olo että on ihan pakko saada masturboida nukkumaanmennessä. Ristiriitaista touhua :?

lanttu

Käytännössä kokoajan !!! On vaikeaa kun ei näe miestä moneen viikkoon ja viimeksikin näki pitkän tauon jälkeen vain yhden ihanan yön ajan :lol:

:cry: Hivittävässä puuteessa siis... ...

leeah

liian usein.. oon niin puutteessa että huhhh! Ja nytte ku on kiikarissa ni hemmetin hyvännäkönen mies, et melko mahoton saada pidettyä ajatukset kurissa :oops:

Suziette

Vähän väliä se on mielessä. Nyt vielä kun on se pakollinen tauko pian tulossa, on aivan älyttömät halut. Ei vain tietenkään oikein käy yksiin miehen halujen kanssa..

ondine

Liian usein nyt kun on ollut muutaman viikon ajan erossa poikaystävästä. Seksi käy mielessä autossa, kotona, sängyssä, suihkussa, saunassa, kaupassa ja rannassa. Aika tuskastuttavaa, varsinkin kun tietää että vielä pitää odottaa. Jotenkin on myös sellanen ihmeellinen fiiilis että ei edes itse viitti himoja alkaa tyydyttelemään kun jotenkin säästelee kullalle. :wink:

celestine

Töissä lähes aina.. :lol: , kotona unohdan sen..toisaalta joskus viritän tunnelmaa yllä ja odotan et ukkeli tulee heti ovesta tultuaan hoitelemaan mut 8) . Töissä mietin tuhmia. Haluaisin repiä sermin takana olevan ukon tälle puolelle ja panna työpöydällä old school meininkiin :lol: . heh..oikeasti en siis pettäisi, mutta mieli on musta :roll:

leben

[color=darkblue]Viime aikoina olen ajatellut seksiä melkein joka minuutti.. Kaikesta kuulemastani tai näkemästä olen saanut viboja seksin suuntaan ja kohta räjähtää pää.. :twisted: [/color]

Lintu

Miesten on kai sanottu ajattelevan seksiä joka neljäs sekunti...
Kuinka usein sinä ajattelet seksiä päivisin ja millä tavalla?

Itsellä asia käy usein mielessä ja ihan arkitilanteissa juoksee ajatukset seksiin, joko muistelemiseen tai fantasioihin tai muuten vain aiheen ympärillä pohdiskeluun. Ja välillä tietysti menee sellaiseksi, että mietin kaikista tapaamistani henkilöistä "mitenköhän tuo harrastaa seksiä" jne.
:?

agarina

Pitkän etäelelyjakson aikana minä ainakin mietin seksiä käytännössä koko ajan. :D Nyt jo helpottaa, kun sai miehen tänne eikä tarvitse enää pysyä ajatuksen tasolla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat