näiden sivujen kama sutra-asennot - Seksi

kissakala

No siis sitähän minä vähän ajattelinkin, että mitä ihmettä tuollaisia asentoja sitten pitää täällä esitellä. Äh, miehelle mainitsin näistä sivuista ja tietysti se halus kokeilla heti. Se ei yleensä yritä ehdotella mitään uutta, sillä on huono mielikuvitus sellaisssa. Ja siis kyse oli tuosta kuukauden asennosta "rasti ruutuun", kun mä sanoin, että ei tuo onnistu. No ei se kyllä erityisemmin onnistunutkaan, taytys olla niin hillitty ettei penis kokoajan putoile pois. Ja loppujen lopuksi sekään ei ollut suurin ongelma, vaan tietenkin se, minkä mä arvasinkin. Ei se penis oikein kestäny siinä vaan siitä alko tuntua pahalle. Niinpä minä kallistui nsin vähän taakseppäin ja sitten vähän enemmän ja siitä tulikin se, mistä te täällä jo mainitsittekin. "mikä se nimi nyt oli". Äsken vasta tajusin, että se oli täällä asentona, äh. Miks kaikki asennot joka paikassa on ihan tyhmiä ja vaikeusasteet ja kiihotusasteet on kyllä aina ihan perseellään.

Kommentit (5)

kissakala

Mitä noista sivuilta löytyviä asentoja olet kokeillut ja miten onnistui?

Meillä ei ainakaan onnistuisi suurin osa noista asennoista tuon peniksen asennon takia. Jos sitä taivuttaa pikkasenkin vaakatasoo alemmas niin kyllä tulee sellanen huuto, että hommat meinaa loppua.

Lintu

"Eturivin paikkaa" ollaan kokeiltu, mutta ei poimittu sitä silloin täältä, vaan se tuli itsestään. Tuntui kyllä jotenkin hankalilta useimmat noista asennoista, kun katselin, en usko että onnistuisi. Mieluummin hyvissä perusasennoissa kunnolla, kuin jossain väännellyissä asennoissa hankalasti, jolloin penis luiskahtelee paikoiltaan ja tahti ei ole kohdallaan jne.

malina

Joo, puuhatessa etsivä löytää. Joskus ollaan kokeiltu jotain, mutta aika nopeesti ollaan vaihdettu niihin omiin tuttuihin. Mitään akropatiaa ei olla kyllä lähetty vielä kokeilemaan :D.. jotkut noista on aika semmoisia.

Sharon

Ei olla koitettu, kaikki asennot ollaan touhutessa keksitty ite joita käytetään. Noita kyllä selaillessa tajuaa, ettei läheskään kaikki voi onnistua mm. ison pituuseron takia tai mun notkeuden puutteen. :D

Lukretia

Kyllähän me noita kaikkia ollaan kokeiltu, ehkä joitain vähän eri variaatioina mutta kuitenkin. Ei olla otettu noilta sivuilta mallia vaan ne on touhuillessa kyllä keksitty itsestään. Esim. toi "Eturivin paikka" (heh) on aika hyvä asento, missä usein ollaankin, mutta tykätään eniten ihan perusasennoista, kuten doggystylesta ja lähetyssaarnaajasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat