seksipäiväkirja - Seksi

miu
Aimée
Lania
Aimée
Hih, eikös toi Milloin olit viimeksi sillai? vähän sama juttu, sen vaan saa tietoonsa useampi ihminen milloin sitä onkaan tullut puuhasteltua :)

Käykö ihmiset sinneki kirjottamassa JOKA kerran jälkeen että äsken sain :D siinä tapauksessa mua naurattaa edelleen, ehkä vielä vähän enemmänki :P

Joskus oon miettinyt että kuinkakohan moni aktiivisesti käy joka kerran kirjoittamassa.. :-k Ja kai tuo tuolla enemmän on niinkuin itelleen kirjoittas, pikkasen julkisemmalla tasolla vaan.. :) Mut enpä vedä enempää OT:ksi.

juu, enemmän kai se on omaksi iloksi (:D) kuin sitä "hei, mä sain äsken! ottaaks päähän?"-hehkutusta.

Sivut

Kommentit (39)

Manda

Siis tuli tässä mieleen että onko muita jotka laittaa päivyriin tmv kirjaan ylös millon on saanut sexiä?Itte käytän sala kieltä..joo he he miestäkin aina hymyilyttää et taasko sä niitä hymiöitä sinne piirtelet :wink:
Siis pidätkö tarkasti kirjaa sexielämästäsi :D

[color=red][size=9]muoks: muokkasin otsikon, minua häiritsee kun seksi kirjoitetaan x:llä.. no hard feelings.. ;)
-Pink Panther[/size][/color]

Lizzie

Mä pidin sillon kun alotettiin seksin harrastaminen. :D
Olin pihtaillu niin pitkään ja sit oli hienoo ku sitä alko harrastaan, merkkailin kalenteriin aina tähden /tähtiä päivän kohdalle, kun seksiä harrastettiin :D
Laskin myös, lopetin johonkin 80:een ku se alko tuntuun niin dorkalta.

Niin, ja olin tuolloin siis 18-vuotias, en enää toki merkkaile :D

Hipsuu

En ole koskaan pitänyt seksipäiväkirjaa tms. Ainoastaan silloin olen merkannut ylös, jos olen sekstaillut menkkojen aikaan. En tiedä miksi... :D

Lizzie
miu
mä merkkailin joskus sinkkuaikana 19-vuotiaana tähdillä päiviä jollon oli saanut :D nykyään siis en.

Samis! Tähtitytöt! :lol: :?

miu
Lizzie
miu
mä merkkailin joskus sinkkuaikana 19-vuotiaana tähdillä päiviä jollon oli saanut :D nykyään siis en.

Samis! Tähtitytöt! :lol: :?

puutteessa olevat iivelit vässykät!

KataTheBlondi

Heh... öö.. ennen mun tätä suhdetta ja neitsyyden menettämisen välissä mulla oli vain 1 seksikerta (n. vuosi neitsyyden menettämisen jälkeen) ja noin vuosi tuosta 2. tavattiin nykyisen miehen kanssa.

Eli ennen sitä oli niin vähän ettei kannattanut laittaa kalenteriin ja nykyään niin paljon ettei kalenteriin muuta yleensä mahtuisikaan.

PinkPanther

no viime vuoden aikana oon merkinny kaikki kerrat kalenteriin pienellä sydämellä, mut tänä vuonna se on jäänyt :D Mie en oo tähtityttö, mie oon sydäntyttö ;)

Jossain luki, että kannattaa etenkin lasta suunnittelevien pistää menkat ylös ja sit seksikerrat ylös, niin voi laskea varmemmin la:n ja myös sen tarkan hedelmöittymispäivänkin saa hyvin laskettua, jos seksikertoja on kierron aikana harvassa :) Tuo ei toki toimi jos joka päivä sitkuttaa ja koittaa saada lasta alulle :D

SunLion
PinkPanther

Jossain luki, että kannattaa etenkin lasta suunnittelevien pistää menkat ylös ja sit seksikerrat ylös, niin voi laskea varmemmin la:n ja myös sen tarkan hedelmöittymispäivänkin saa hyvin laskettua, jos seksikertoja on kierron aikana harvassa :) Tuo ei toki toimi jos joka päivä sitkuttaa ja koittaa saada lasta alulle :D
meinasin tuota samaa sanoa...ja toisaalta kai se on hyvä myös jos on irtosuhteita ja ehkä sattuisi pettämään...pitäisi arvioida viikot jne.

mä merkkasin kans juniorina (SunLion 18wee) noilla sydämillä...eli samiksia me ;)

Neppis_

Noup... mut sen verran joskus mietiskelen et oon "antanut" tarpeeksi..
Joskus saattaa mennä 1,5 viikkoo ettei tehä oikei mitään.. Oon ollu näinä päivinä hiukan haluttomampi.. syystä ei tietoa.. :?

Blueberry

meillä taas tuntuu välillä että pitäis pitää kirjaa että itse saisi tarpeeksi. minä kun oon aina välillä varsinainen nymfo ja mies pihtari. :oops: väkisinkin tulee mieleen etten ole tarpeeksi viehättävä, mutta toisaalta en kyllä pidä itteeni mitenkään superrumana ja ällönä ja uskon että mieskin oikeesti musta tykkää. ei vaan kai ole niin aktiivinen kun minä... huoh.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat