Estoisuus seksissä - Seksi

Lois Lane

Pössi: Kyllä mä ainakin hiplailen paljon. Kivesten hierominen tuntuu kuulemma kivalta... :P

Anuski: Ihan mielenkiinnosta, mitä sä opiskelet? :lol:

Sivut

Kommentit (50)

nixie
Moumou

Jälkeenpäin voin sanoa että vaikka seksin ei pitäisi olla edellytys suhteelle niin...noh...kyllä se tässä iässä alkaa vähäsen olla :? Ainakaa ei saisi ottaa siitä seksistä ihan älyttömän suurta stressiä ETUKÄTEEN ja ahdistaa miestä sillä, itse tehnyt aina sen virheen ja miehet alkaa pitää sua vaikeana tai luulee että vian leikit/torjut ja lähtee käpälämäkeen.

Viha/pelko/inho seksiä kohtaan on jotain mitä monen "normaalin" on vaikea ymmärtää joten loppujen lopuksi sitä on aika yksin tämän asian kanssa...En oikein osaa neuvoa koska oma asiani ratkesi lopulta vähän kuin itsekeen mutta edelleenkin ollenaisinta oli se että itse lopulta ajattelin että nyt tämä shaisse saa riittää ja vain otin ja tein sen :)

Jep, kaverit puhuvat avoimesti siitä kuinka ottavat autossa suihin poikaystävältään ja miten leikkivät dildoilla ja anaalitapeilla kumppaninsa kanssa, näissä keskusteluissa mä olen vaan hiljaa. Itsekin olen kyllä kokeillut tuota "teen vaan ja toivon että se siitä helpottaisi" -metodia, mutta kun ei niin ei. Aina tuntuu yhtä pahalta, henkisesti siis.

Ja todellakin, kun ikää on 24v niin eihän yksikään suunnilleen tämänikäinen normaali mies tyydy seksittömään suhteeseen ja suurin osa odottaa naiselta löytyvän jo jotain taitoja, ei aikuisilla ihmisillä ole kauheasti mielenkiintoa odotella. Ja minä kun en halua 1) ottaa suihin, 2) anaaliseksiä, 3) antaa miehen tulla päälle, 4) olla päällä, 5) takaapäin, 6) olla valot päällä, 7) runkkailla miestä, 8) hillua alasti, niin vaihtoehdot ovat TODELLA vähissä. Toisaalta en halua tehdä mitään mikä tuntuu pahalta, mutta toisaalta masentavaa kun tietää ettei voi tällaisen asian vuoksi ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa, tai ainakin suhde tulee loppumaan lyhyeen.

marika_

nc4ps: voit sanoa miehelle vaikka, että paikat on luonnostaan ahtaat ja että uusien juttujen kanssa sattuu alussa helposti ennenkuin oppii 100% luottamaan jne. jne., että jos otettaisiin rauhallisesti.. tai siis kaverillani on oikeasti näin, ettei nyt ihan tuulesta temmattua.
kuitenkin ehkä tavallaan parempi olisi olla rehellinen? on nimittän ihan mahdollistä että mies tajuaa sinun olevan neitsyt, ainakin jos olet kovinkin kireä.
ja mitäpä tuota häpeilemään edes :) ja jos se miestä haittaa, niin ehkei hän sitten ole neitsyytesi arvoinen ollenkaan.

simpukka

juuh.. samallaisia ongelmia täälläkin.. sitten löysin korsetin ja kynttilänvalon :idea: .. hih.. poikkis luulee et pukeuduin sitä varten ja laitoin kynttilät tunnelmaa varten mutta tosi asia onkin et korsetti peittää tarpeeks eikä tunnu olo niin alastomalta ja haavoittuvaiselta.. sama ton valaistuksen kanssa.. :D

kannattaa kokeilla..

anuski

Tuosta estoisuudesta.. itselläni ei ole mikään ongelma olla alasti poikkiksen nähden. :) Tietty välillä mielessä käy, miltä näytän yms. mutta se menee ohi nopeasti.

Osaltaan tuossa itsensä hyväksymisessä on auttanut nykyinen opiskelupaikka, jossa ollaan miltei päivittäin alusvaatteisillaan koko luokan voimalla ja useita tunteja. :) Itseään ei ajattele millään tavoin ihmeellisenä tai omituisena kun kaikki hyväksyvät sellaisena kuin on. :lol:

Koeta päästä tuosta yli...kaikki on sitten helpompaa! :)

Maikki85

Itse myös olen ollut hyvin estoinen suhteemme alussa.. Pikkuhiljaa kun ei kokoaikaa enää ajatellut miltä mun makkarat näyttää tai kuinka kamalati mun läskit hyllyvät, niin estot on kadonneet..
Ohan se oma äijä nähnyt mut suihkussa/saunassa jne. alasti, omana itsenäni, eikä hän ole ikinä haukkunut tai arvostellut mun kroppaa.
Ja tästä asiasta olen hänelle myös puhunut, kuinka mua hävettää mitkäkin asiat jne. Siinä aikamme juteltua, oli olo jo paljon parempi.

Ihan taatusti äijänne ovat nähneet teidän kahvanne ja makkaranne ja edelleen kun se äijä seurustelee teiän kanssa, niin eipä ne oo tainnu pätkääkään haitata.

Kehottaisin juttelemaan estoista ja peloista miestenne kanssa, se helpottaa ja paljon. Tai sitte vietätte yksin ollessa mahollisimman paljon aikaa alasti, jotta itsekkin tottuu ja hyväksyy ittensä paremmin.
Eipä muutamat jenkkikset voi suhdetta pilata.

Plaa plaa...

Hmm... Edistystä tuli asiaan silloin, kun painoni tippui... Nyt kun kilot ovat tulleet melkein kaikki takaisin, tunnen itseni läskiksi ja rumaksi. Erittäin epäseksikkääksi, joten sinne ne halut sitten menivät... :(
Ei kiinnosta enään edes mennä saunaan alasti avokin kanssa.

Ja tietty asiaahan ei auta ainekaan se, että tuo toinen haukkui mua suutuspäissään rumaksi ja läskiksi.

pieces
Plaa plaa...
Ja tietty asiaahan ei auta ainekaan se, että tuo toinen haukkui mua suutuspäissään rumaksi ja läskiksi.

Miten se on voinut sanoa sulle noin? Mä en pystyis ikinä unohtamaan jos joku -varsinkaan oma rakas- sanois mulle noin ilkeästi!! :?

Plaa plaa...
pieces
Plaa plaa...

Miten se on voinut sanoa sulle noin? Mä en pystyis ikinä unohtamaan jos joku -varsinkaan oma rakas- sanois mulle noin ilkeästi!! :?

Juuh, en minä voikaan unohtaa... :roll: en tiedä mitä pitäs tehdä... ja siis ihan normaalipainoinen kun olen. tosin nyt on sellainen fiilis, etten viitsi syödä mitään ja en halua olla alasti kenenkään edessä. kaikkein vähiten avokkini.

onneksi olen aina viikot pois kotoa ja saan olla sellainen kuin haluan :lol:

pieces
Plaa plaa...
Juuh, en minä voikaan unohtaa... :roll: en tiedä mitä pitäs tehdä... ja siis ihan normaalipainoinen kun olen. tosin nyt on sellainen fiilis, etten viitsi syödä mitään ja en halua olla alasti kenenkään edessä. kaikkein vähiten avokkini.

onneksi olen aina viikot pois kotoa ja saan olla sellainen kuin haluan :lol:

Varmasti on epämukava olla toisen seurassa kun se on sanonut tuolla tavalla. Muista ettet saa missään nimessä rankaista omaa itseäsi tai kroppaasi olemalla syömättä tai potemalla huonoa omaatuntoa olemassaolostasi jonkun toisen möläytysten takia! Voi kun se avokkisi tietäis, kuinka monen tytön syömishäiriöt on saaneet alkunsa juuri tuon kaltaisista kommenteista! Pistää kyllä kiukuttamaan tollanen käytös :evil:

nc4ps

Tuttua tuo on minullekkin. Mulle mun kroppa on aina ollu jotenkin automaattisesti peitettävä asia. Ei silti, en ole kenenkään jätkän edessä joutunut olemaan alasti, ei ole ollut tarvetta.. Nolottaa hieman sanoa olevani neitsyt ja jo 27v. Nyt sen sijaan minulle on ilmestynyt suuri ongelma.. Tapasin jätkän joka on komea ja ujo kun mikä. Valitettavasti hänellä on päihdeongelma ja meikä on täysin lätkähtänyt siihen silti. Me ollaan vaan kavereita (grr.. mun kirous) mutta silti ollaan flirttailtu ja sählätty aika paljonki. Kännissä se on tullu kehuneeks mahaa, tissejä, silmiä ja ulkonäköä (se on nähny musta vaan osan vaatteita räpläämällä). En vain tiedä uskoakko vai eikö.. Välillä sen puheista saa sellaisen mielikuvan että se olis kiinnostunu musta enemminkin ja toisinaan taas seurustelu ei kuulosta edes mahdolliselta.. Ois kiva tietää mitä sillekkin tehdä..? Onks ehdotuksia? Anyway.. Kerran me melkein harrastettiin seksiä mutta pienen keskeytyksen jälkeen se nukahti/sammu mun viereen ja sen jälkeen mitään sit ei tapahtunutkaan enää mitään.. Ennenkun lähdin himaan ni se kyl totes et jäi toikin käyttämättä (tarkotti kortsua pyödän kulmassa).. Et kai se ois sit oikeesti halunnu mua..

Kieltämättä ärsyttää olla neitsyt.. periaattees haluaisin vain eroon siitä.. En oleta ekan kerran olevan mitään erityistä.. Se jätkä on eka joka mua on oikeesti haluttanu mut ongelman toi yks asia minkä se ohimennen sano.. Se ei tiedä mun olevan neitsyt enkä haluaiskaan sen tietävän.. mutta meniskö se täydestä jos sanois et edelliskerrasta on 7 vuotta jotta voisin sanoa et ’voisiks edetä rauhallisesti’..?? Jos satuttaisiin sänkyyn päätymään uuteen yritykseen ni kyl meikä silti tarvis känniä avuks..

Kun ottaa huomioon kuinka vanha oon ni meikä ei oikeen voi seurustella kun en oo sitä kertaakaan tehny.. mun ikäsen seurusteluun kun se yleensä kuulu.. grr.. mä haluun siitä eroon ja kerrankin olis jätkä maisemissa vaikka ’kaveri’ vaan onkin ja lisä ongelman tuottaa se et oon korviani myöten lätkähtäny siihen.. Te fiksummat ihmiset APUVA tarvis ja paljon..

brazen
nixie
Tällä hetkellä miehet on aika evvk, toisaalta mietin olisiko minusta edes parisuhteeseen jos sellaista haluaisin, ennemmin tai myöhemminhän se sekstailu taas olisi edessä. Ajatus ahdistaa jo nyt vaikkei todellakaan ole mitään tiedossa.

No minulla asia on ehkä hieman eri, kun neitsytkin olen vielä. Ennen ajattelin, että ei sillä neitsyydellä nyt ole niin väliä, mutta muutaman tilaisuuden tullen olen viime hetkillä aina perääntynyt. Ja nyt sitten olen rakentanut itselleni kunnon mörön koko neitsyydestä enkä uskalla edes pienillä vihjeillä antaa ymmärtää haluavani, kun en kuitenkaan ymmärrä antaa. Ikää 21v ja masturbointi vibrankin kanssa onnistuu kyllä helposti, mutta muuten jokin lyö estot päälle. Päässä se vika lienee.. :roll:

gollum

nixie, musta ei kannata tehdä mitään mitä ei halua, eikä pakottaa itseään juttuihin joita ei halua tehdä. Kyllä jos jätkä välittää susta, niin ei painosta sua kun kerrot miten asia on (siis siinä tulevaisuuden mahdollisessa suhteessa, jos kyseessä yhden yön juttu niin varmaan ihan lähetyssaarnaajalla pärjää). Ei musta oo mitenkään välttämätöntä suihinotto yms. ja ne saattaa vielä alkaa tuntua ok:lta tulevaisuudessa, jos ei asiaan ole paineita. Uskoisin että ainakaan väkisin yrittäminen ei auta asiaa.

Plaa plaa...

Hip, hei! Edistystä on jonkun verran tapahtunut... Olen uskaltautunut alasti saunaan ja suihkuun avokkini kanssa. En enää mene salaa vaihtamaan vaatteita vessaan.

Niin naurettavalta kuin kuullostaakaan pystyn olemaan alasti (joissain määrin) avokkini edessä. Vaikka normaalissa avosuhteessa elävät voivatkin ihmetellä asiaa... Tämä itsensä paljastaminen toiselle oli vaan niin ylitsepääsemätön asia. :shock:

Seksiäkin on tullut kutakuinkin pari kertaa selvinpäin harrastettua... Tosin aika laimeaa ja oli nopeasti ohi, mutta kuitenkin.
Toivottavasti tämä asia tästä vielä edistyisi! :lol: Hyvää kesää kaikille!

nixie

Nostetaanpas (ja vastaillaan ja tilitetään) taas välillä...

Tämänhetkisestä seksielämästäni sen verran, että sitä ei ole, elelen nyt 100% sinkkuna päätettyäni lopettaa tuon vuoden kestäneen säätöni. En tosin seksiongelmien takia, vaan miehen uskomattoman typerän kännikäytöksen vuoksi. Tämän säädön lisäksi minulla on siis ollut yksi 4 vuoden mittainen suhde ja kymmenkunta yhdenillan juttua. Tällä hetkellä miehet on aika evvk, toisaalta mietin olisiko minusta edes parisuhteeseen jos sellaista haluaisin, ennemmin tai myöhemminhän se sekstailu taas olisi edessä. Ajatus ahdistaa jo nyt vaikkei todellakaan ole mitään tiedossa. Toisaalta tekisi mieli ihan älyttömästi, kuukaudenkin selibaatti näyttää olevan liikaa pari kertaa viikossa saamaan tottuneelle.

Todellakaan en keksi ongelmilleni mitään erityistä syytä. Tiedän kroppani olevan sellaista keskivertoluokkaa, en usko olevani maailman surkein pano, tykkään kyllä seksistä (lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla) ja saan orgasmin (mikäli mies jaksaa hieman paneutua hommaan), harrastan masturbointia ihan hyvällä omallatunnolla jne.

En edes osaa eritellä mistä estoisuuteni johtuu. Miehen vaikkapa pyytäessä ottamaan suihin tai tulemaan päälle menen vaan aivan lukkoon, tulee joku alkukantainen paniikkireaktio, kaikki lihakset jännittyvät, kurkkua alkaa kuristaa ja on melkein varma että touhut loppuvat siihen, koska ei enää todellakaan tee mieli. Ikään kuin mies katseellaan tai sanoillaan rikkoisi saippuakuplan - ja plops! - halut ovat tiessään ja jäljellä paha mieli ja ahdistus. Tietoisesti jopa "treenasin" suihinottoa tuon säätöni kanssa, jopa joskus ehdotin sitä itse, mutta aina vaan jäi p*skanmaku suuhun. (Ja tuolla en tarkoita että miehen vehkeet olisivat olleet likaiset :roll: ) Vaikka siis mies vakuutteli että olen hyvä ja sai orgasmin joka ikinen kerta. Sillä ei siis ole merkitystä olenko hyvä vai en - minä kun en halua tehdä ollenkaan.

shazzer

Olen minäkin aika ujo tuon seksin kanssa, varsinkin alussa uuden kumppanin kanssa. En ole sinut vartaloni kanssa ja se ongelmallista. Pitäs vaan ensin hyväksyä itsensä ennen kun saa sitä itseluottamusta.
Mutta mielellään pimeässä kiitos :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat