Mikä on liian nopea? - Seksi

vikke

Usein puhutaan että mies on liian nopea tai ennenaikaisista siemensyöksyistä. Mikä sitten mielestänne on liian nopea? Yhdynnän kestoa ajatellen. Kiinnostaa muiden mielipiteet asiasta.

Kommentit (14)

Puutarhis

Mies on liian nopea silloin, jos laukeaa säännöllisesti kolmen työnnön jälkeen. Näin naisena toivoisin joidenkin miesten reenaavan niitä samoja lantionpohjalihaksia, joista niin kovasti naisten kohdalla mussutetaan (siis, kun naisella on muka väljä v...u).

Tuon kolme työntäkin saattaisi kestää, jos mies tietäisi puutteensa ja on valmis tyydyttämään naisensa suulla, käsillä tai sauvalla... Ennen tai jälkeen tai vaikka ennen ja jälkeen :wink: .

Onneksi nykyisen kumppanin kanssa ei tarvitse enää kärsiä tuosta asiasta :D .

agarina

Mun mies on ihan ultrakestävä. 8) Ei yleensä niin vähäisellä kokemuksella varustetut nuorehkot miehet tapaa olla sellaisia, että kestävät lähestulkoon miten kauan tahansa sillä periaatteella, että naisenkin pitää laueta. Tai siis eivät kestäisi, mutta pakottavat itsensä kestämään.

Sitten kun ollaan oltu viikkoja erossa toisistamme on tilanne tietenkin hieman toinen. Silloin otetaan ensimmäinen kierros tietoisesti nopeasti (ja eläimellisesti), että voidaan sen jälkeen keskittyä pidempään nautiskeluun.

Ja kun joskus harvoin sitäkin sattuu, että mies vain laukeaa, en osaa pahastua siitä, kun selitys on se, että "mä en vaan kestänyt kun sä olit siinä".

Eli en mä ole onneksi koskaan joutunut kokemaan kroonista viisi työntöä ja vihellys -ongelmaa.

Reza

semmonen alle 5-10min yhdyntä on liian lyhyt, joskus näitäkin kultsin kanssa tapahtuu kun on kyse pikapanosta, mutta jos tuo aika alkaisi aina olla sängyssä niin hätä tulisi :shock: joskus miäes on kyllä lauennut aika nopeasti ja en ole kerennyt tavallaan koko juttuun mukaan, mutta tämä nopeasti laukeava ilmiö on alkanut tulla ihan vasta kun ei kuulema ENÄÄ osaa pidätellä ja säätelykään ei meinaa auttaa 8) mutta meillä semmoinen n.puolentunnin sessio on just hyvä :wink:

Anee

Minä en osaa sanoa, mikä on liian nopea. Itse kun saan orgasmin käytännössä aika tarkkaan milloin haluan, tosin vain lähetyssaarnaajan variaatioissa ja päällä. Mutta parhaimmillaan pikapano kestää alle 5 minuuttia, sitten taas nämä pitkät sessiot voivat venyä reiluun tuntiinkin.

Jos aina sekstaillessa akti olisi max. viisi minuuttia, niin silloin se olisi kyllä liian vähän. Joskus kuitenkin muutama minuutti on ihan tarpeeksi. Keskivertoakti, vain siis tämä yhdyntäosuus, olisi hyvä olla siinä vartin pintaan, sitten joskus nämä yli puolen tunnin aktit ovat kanssa jees. Päälle tietenkin esileikit sun muut leikit. ;D

*muoks* Tajusin sanoneeni pari asiaa vähän kierosti.

Destinova

Huh. Ei täällä vaan koskaan puolta tuntia yhdyntä kestä. :D Syynä on kyllä se, että kulti laukeaa ehkä siinä viidessä/kymmenessä minuutissa. En pane pahakseni, kyllähän siinä pidemmässä ajassa paikatkin alkaa puutua.

Joskus tietysti toivoisi itse "aktin" kestävän pidempääkin, mutta en ole viitsinut siitä kullalle mainita. Saisin ehkä aikaan vain pahan mielen ja itsetunnon romahduksen. Minulle kyllä riittää ihan mainiosti vähempikin, koska en saa orgasmia yhdynnässä. Meillä on siis sellainen kaava, että minä ensin ja sitten työnnellään. :D Molemmat ovat siihen ihan tyytyväisiä. Muutenkin pidän enemmän muista seksin "osioista" kuten suukottelusta ja koskettelusta kuin itse yhdynnästä.

Niin ja asiaan vielä liittyen että liian nopea olisi kyllä se vain muutama työntö. Kyllä se yhdyntävaihe pitää kuitenkin erottua sieltä muun puuhailun joukosta. :D

_hansuH

Älä Destinova vaan mee sanomaan mitään, et on liian lyhyttä tms. Täällä parhaillaan riita siitä. Tai poikkis ei puhu mulle ku menin suutuspäissäni sanomaan melko pahasti, en tarkottanu sitä silleen miten se sen ymmärsi mutta.. Enkä tiiä mitä nyt sit sanos ku anteeks pyytäminen ei auta.. :(
Yli vartin kun kestää, mielellään puolisen tuntia ni ehin varmasti saada itekki kunnollisen. Mut onhan ne lyhyetki ok, ei sitä aina jaksa kauaa panna.

Lintu

Liian nopea minusta on varmaankin, jos poikaystävä tulee alle 5 minuutissa toistuvasti. Silloin tällöin ei tuokaan haittaa, mutta jos joka kerta olisi sama juttu, voisi hiukan häiritä.

Neppis_

hmmm... nopein ja ehkä ahdistavinkin tähän mennessä (exä) oli alle 1,5 minuttia .. jos edes sitäkään.. Aika liian nopea suoritus..en kerennyt hyvä että päälle istua ja muutamat hytkytykset ylös alas.. Luoja, nii ja viel kortsun kera.. hahhaa, oli vähä turhautunu olo .. (ja tällä jätkällä ei edes iso ollu.. :roll: )

Muutoin ei näinä päivinä kyllä haittaa jos joskus menee alle 10 minuuttia.. hihii .. se on vaan sulosta .. (ja oompahan ylpee itestäni että toinen on saanut.. :wink: )

Nannerl

Alle viisiminuuttista täälläkin välillä vedetään... Ei siinä mitään, mutta kun mies on jotenkin semmoinen ettei jaksa uusintakierrosta kovin usein. Välillä käy kateeksi kun kaverit kertoo miten ovat samana iltana vetäneet neljä rundia :roll:

figaro

Tarpeeksi hyvällä esileikillä ei tarvita kovin pitkää yhdyntää. Joskus pikapano on kiva, toisinaan taas vähän pitempi/pidennetty versio on nannaa.. Mutta se, jos alkaa joka kerta olemaan, että ehtii juuri ja juuri pään kostuttaa ja ruikkaa niin eipä nosta pojoja minun silmissäni...

Valivali

Juu kyllä on täälläkin liian lyhyitä kertoja ollut. exä oli kyllä semmoinen "3työntöä ja vihellys" tyyppinen kaveri.. Ei koskaan ollut pitempiä kertoja melkein kaksivuotisen suhteen aikana. turhauttavaa oli kyllä. nykyinen kesti ennen pitempään, välillä liiankin pitkään. helposti yhdyntä kesti melkeimpä kaksi tuntia taukoamatta. paikat kyllä siinä puutui mutta nykyisin kestää hyvin lyhyen aikaa. onko tuohon mitään apuja olemassa? kuulostan varmaan todella kiittämättömältä kun ei ikinä ole hyvä :/

1000 työntöä on sopiva

Oman ukkoni kanssa on kuvattu ja laskettu, aika tasan tarkkaan 1000 työntöä ja sit ruiskahtaa. Ajallisesti 5-15 minuuttia.
Tuleehan siinä jo 200 metriä kyrpää sisään...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat