GALLUP:Asentoja,joissa miehen on helppo koskettaa klitorista - Seksi

Miss H

Mä olen kyllä Puutarhiksen kanssa samoilla linjoilla. En tykkää että yhdynnän aikana aletaan klitorista hieromaan. Se on vaan häiritsevää, sillon ei pysty keskittymään kunnolla kumpaankaan (siis yhdyntään eikä kutitteluun). Ja kaiken lisäksi yhdynnän rytmi jne saattaa kärsiä tuosta kutittelusta kun mies joutuu siihenkin keskittymään. Vaikka en kauhean helposti saa orgasmia pelkässä yhdynnässä, niin jos klittaa aletaan samalla räpeltää niin en VARMASTI saa. Esileikin aikana on kyllä sitten erittäin suotavaa räpellellä sormin :D

Sivut

Kommentit (27)

seepa

Pitkässä suhteessa seksin suurin ongelma alkaa olla laiskuus :roll: ja niinpä meillä ei enää oikein keskitytä naisen kiihottamiseen. Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä mahdollisimman helpoista asennoista, joissa miehen olisi mahdollisimman helppo kiihottaa myös klitorista? Korostan vielä: ei mitään akrobatiaa! Auttaisi suuresti jos löytyisi edes muutamia hyviä vinkkejä.... :lol:

KataTheBlondi

Lusikka niin että laitat päällimmäisen jalan vähän miehen jalan päälle. Miehen ei paljon siinä tapauksessa tarvitse tikkua ristiin laittaa.

Puutarhis

Kontallaan takaapäin pannessa kumpi tahansa pystyy hyväilemään klitorista. En siis ymmärrä, miksi ainoastaan miehen pitäisi tehdä sitä.

Seuraavaksi tuli mieleen, että mies kyljellään naisen jalkojen välissä. Naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka menee miehen kyljen yli. Siinäkin voi sekä mies, että nainen hyväillä klitorista.

Ihan perinteinen ratsastusasento. Kasvojen ollessa mieheen pän, molemmat pystyvät hyväilemään klitorista. Mikäli ratsastetaan selkä mieheen päin, nainen pystyy hyväilemään itseään.

Seuraavaksi tuli mieleen sylissä ratsastaminen selkä mieheen päin, esim. penkillä, tuolilla tai vaikka sängyn reunalla.

Yhtenä vaihtoehtona voisi olla sellainen, että nainen selälleen esim. sägyn reunalle, pöydälle tms. ja mies sinne jalkojen väliin. Varmasti pystyy hyväilemään myös naista... Sekä mies, että nainen.

Takaapäin seisten, siis nainen taas selin mieheen. Tämä on myös hyvin hellä asento, jossa mies voi yhtä lailla halailla naista kuin hyväillä rintoja, vatsaa, klitorista jne.

Ja tuo Katan ehdottama lusikka-asento on myös hyvä. Siinäkin pääsee hellimään naista.

Jimmy KImmel

Annan kommentit omasta miehisestä näkökulmasta.

Puutarhis
Kontallaan takaapäin pannessa kumpi tahansa pystyy hyväilemään klitorista. En siis ymmärrä, miksi ainoastaan miehen pitäisi tehdä sitä.
Epämukava! Tuossa joutuu kumartuun naisen selkään ja siirtään painoa käsien päälle... Ei hyvä eli nainen kutitelkoon itse itseänsä. :D

Puutarhis
mies kyljellään naisen jalkojen välissä. Naisen toinen jalka on miehen jalkojen välissä ja toinen jalka menee miehen kyljen yli. Siinäkin voi sekä mies, että nainen hyväillä klitorista.
Tuossa ylettää tyttöä kutittelemaan, mutta en muuten pidä asennosta. Kutittelulle hyvä, muuten huono. :D

Puutarhis
Ihan perinteinen ratsastusasento. Kasvojen ollessa mieheen pän, molemmat pystyvät hyväilemään klitorista. Mikäli ratsastetaan selkä mieheen päin, nainen pystyy hyväilemään itseään.
Tuossa vääntyy käsi aivan idioottiin asentoon! :shock: Mua ainakin sattuu ranteeseen ja peukaloon... :cry: Tuo siis etukautta kutitellessa, takakautta ei satu käteen, mutta siinä joutuu kurottelemaan kauas ja itse yhdynnän liikerata jää hiukan vajaaksi (tyttöä tuo ei tosin yleensä häiritse :wink: ). Aika huono asento kutitteluun! :D

Puutarhis
Seuraavaksi tuli mieleen sylissä ratsastaminen selkä mieheen päin, esim. penkillä, tuolilla tai vaikka sängyn reunalla.
Hyvä kutitella. Huono puoli on se, että tuossa asennossa ei pääse kunnolla puskemaan vastaan eli ne liikeradat kärsii jälleen. Tyttö tosin saa päättää tahdin aivan itse tässä eli siltä kannalta hyvä asento ja kutittelu siis onnistuu! :D

Puutarhis
Yhtenä vaihtoehtona voisi olla sellainen, että nainen selälleen esim. sägyn reunalle, pöydälle tms. ja mies sinne jalkojen väliin. Varmasti pystyy hyväilemään myös naista... Sekä mies, että nainen.
Tuosta erityisesti sellainen versio, että ollaan sängyssä "lähetyssaarnaajassa" siten, että laitetaan tyyny tytön takapuolen alle ja mies on polvillaan siinä jalkojen välissä ja naisen jalat sojottaa kattoa kohden. Tuossa on kutittelu erittäin helppoa eikä tarvi poistua sängystä muualle sekstaileen. :D

Puutarhis
Takaapäin seisten, siis nainen taas selin mieheen. Tämä on myös hyvin hellä asento, jossa mies voi yhtä lailla halailla naista kuin hyväillä rintoja, vatsaa, klitorista jne.
Huono, katso tuo "normaali" doggystyle. Tai siis asento on hyvä, mutta kutittelun kannalta huono. :D

Puutarhis
Ja tuo Katan ehdottama lusikka-asento on myös hyvä. Siinäkin pääsee hellimään naista.
Tuo on hyvä asento ja kutittelun kannalta erittäin hyvä. :D

Sitten on vielä se versio doggystylestä, että nainen makaa mahallaan sängyllä (mahdollisesti tyyny lantion alla). Mies on joko naisen jalkojen välissä tai sitten naisen jalat ovat miehen jalkojen välissä, makuasia. Tässä asennossa kutittelu on helppoa, kunhan käsi vaan saadaan aluksi ujutettua naisen alle. Plussana se, että tässä meisseli osuu tyttöä aika kivasti emättimen etuseinään... :D

Puutarhis

Piti oikeastaan ihmetellä sitä, että minkä vuoksi juuri miehen pitäisi olla se, joka kutittelee klitorista. Noissa ehdotuksissani, useimmissa tilanteissa naisen on helpompi itse hyväillä itseään, mutta tulipa hieman kehnosti kirjoitettua. Pahoittelen siis :oops: .

Oma kumppani ei ole noista yo. ehdotuksista valitellut ja tapanamme on ollut sanoa, jos joku juttu ei tunnu miellyttävältä. Joissain tapauksissa hoidan kutittelun itse, joissain mies.

Meillä suosikkeja ovat nuo eri sortin ratsastusasennot. Naiset tuntuvat harvoin pitävän näistä, kun he eivät jaksa, mutta se ei ole meillä ollut ongelma. Pidemmät sessiot vaativat tietysti hyvää fyysistä kuntoa, mutta entä sitten...

Toisekseen meillä nautiskellaan ensin toisen mieliliikeratojen mukaan, sen jälkeen toisen. Monenlaista kokeillaan ja jos ei asento/tunto miellytä, muutetaan settiä.

Lainaus:
Sitten on vielä se versio doggystylestä, että nainen makaa mahallaan sängyllä (mahdollisesti tyyny lantion alla). Mies on joko naisen jalkojen välissä tai sitten naisen jalat ovat miehen jalkojen välissä, makuasia. Tässä asennossa kutittelu on helppoa, kunhan käsi vaan saadaan aluksi ujutettua naisen alle. Plussana se, että tässä meisseli osuu tyttöä aika kivasti emättimen etuseinään...

Minun ranteeni sattuu tuossa asennossa ja mielestäni sekin tuntuu epämukavalta, että mies kutittelee, joten meillä ei harrasteta kutittelua tuossa setissä... Tapansa kai kullakin :wink:.

Jimmy KImmel
Puutarhis
Piti oikeastaan ihmetellä sitä, että minkä vuoksi juuri miehen pitäisi olla se, joka kutittelee klitorista.
Se oli muuten hieno hetki elämässä, kun tapasin ensimmäistä kertaa tytön, joka täysin yllättäen ja oma-alotteisesti alkoi itseään kutitella yhdynnässä! :D Se oli sellainen WAU-hetki, eikä mulla ollut ikinä käynyt mielessäkään, että tyttö voisi itseään siinä samalla miellyttää. :oops: Se avas ihan uusia ovia nuorelle miehelle! 8) Olin erittäin otettu. =D>

Puutarhis
Meillä suosikkeja ovat nuo eri sortin ratsastusasennot. Naiset tuntuvat harvoin pitävän näistä, kun he eivät jaksa,
Oman kokemukseni mukaan naiset pitävät erittäin paljon tuosta asennosta. Eikä se kovin raskasta naiselle ole, jos mies vaan työntekoon osallistuu. :wink:

Puutarhis
Tapansa kai kullakin :wink:.
Aamen. :D

Puutarhis
Jimmy KImmel

Puutarhis
Meillä suosikkeja ovat nuo eri sortin ratsastusasennot. Naiset tuntuvat harvoin pitävän näistä, kun he eivät jaksa,

Oman kokemukseni mukaan naiset pitävät erittäin paljon tuosta asennosta. Eikä se kovin raskasta naiselle ole, jos mies vaan työntekoon osallistuu. :wink:

Oletpa sinä saanut onnea osaksesi :lol: . Useat kaverini valittavat, että heidän naisensa eivät jaksa ratsastaa kuin lyhyen tovin. Ottaa kuulemma reisiin.

Minä en pidä, jos mies avittaa ratsastuksessa. Hänen tulee ennemmin keskittyä nauttimiseen ja katselemiseen kuin tehdä töitä. On sitten muita asentoja, joissa mies joutuu tekemään enemmän töitä.

Snuffle

Itse en tykkää ratsastuksesta, koska en vain jaksa kauaa. Huonokuntoinen kun olen. :D Muuten ratsastaminen tuntuu kyllä erittäin hyvältä. Ja jos kutitella pitää, niin ratsastuksessa sekin tuntuu parhaimmalta. Muuten en kyllä välitä kutittelusta, mutta en olekaan klitorisorientoitunut (onko se sana? :D) ihminen. Kerran miekkonen oikein vonkasi lupaa saada kutitella, ja minä lopulta huokaisin että "hyvä on sitten".

sanzhes

Tosta ratsastuksen vaikeudesta...
Musta itsestäni se on oikein kiva asento, vaikka aluksi tuotti kyllä hieman ongelmia. Tosiaan alko reisiin sattuu tosi nopeesti ja olin kyllä tosi ihmeissäni että miten en jaksa kun kuitenkin urheilen lähes päivittäin että ei kyllä kunnon takia pitäs olla ongelma. Sitten vaan tekniikkatreeniä ja kyllä nyt onnistuu ja jaksaa hyvin :D mulla oli vaan aikasemmin tosiaan pikkuinen tekninen ongelma että miten pidän jalkojani :P (niin vaikeaa kun se voikaan olla.... pelkkää päällä istumista...)

Jimmy KImmel
Puutarhis
Minä en pidä, jos mies avittaa ratsastuksessa.
En sano yhdenyön jutuista yhtään mitään, mutta kaikissa paristuhteissani asia on hoitunut nimenomaan niin, että miehen on toivottu osallistuvan töihin. Siitä myös itse pidän. Onhan se tietysti hienoa ihan vaan maata ja nauttia "pistämättä tikkua ristiin" nautinnon vuoksi, mutta mieluummin osallistun.

Mutta nää on näitä. Siis makueroja ja taaplaustyylejä. :D

KataTheBlondi

Ratsatamisesta. Mä en tykkää ratsastaa päällä ihan suorana, vaaan esim. käsiin eteenpäin nojaten (ravia!). Se ei käy niin paljon reisiin. Mieskin tuntuu pitävän.
Taaksepäinkin on välillä kiva kallistua.

Fanni

Meillä toimii tosi hyvin ku mies tulee takaapäin, mutta makaamme kyljemmälle. Ja se on nautinnollista! :D
Toinen mikä ainakin meillä toimii on just toi normi dogistail, siitä täällä jo vaihdettiinkin muutama sana.

Puutarhis
Jimmy KImmel
Puutarhis
Minä en pidä, jos mies avittaa ratsastuksessa.
En sano yhdenyön jutuista yhtään mitään, mutta kaikissa paristuhteissani asia on hoitunut nimenomaan niin, että miehen on toivottu osallistuvan töihin. Siitä myös itse pidän. Onhan se tietysti hienoa ihan vaan maata ja nauttia "pistämättä tikkua ristiin" nautinnon vuoksi, mutta mieluummin osallistun.

Mutta nää on näitä. Siis makueroja ja taaplaustyylejä. :D

Eipä sen kumppanin tarvi siitä huolimatta lahnana siinä alla olla. Ratsastaessa minä määrään vauhdin ja tahdin. Mies osallistuu asiaan silittelemällä rintojani, reisiä, vatsaa, hyväilemällä pakaroita jne. Toisinaan voi ottaa lantioista kiinni ja antaa vinkkiä muuttaa hieman tahtia ja liikesuuntaani jne. Mutta ei hänen silloinkaan sitä "fyysistä" osuutta siinä tarvitse tehdä.

Meillä ne ovat sitten muita asentoja, joissa mies tekee sen työn. Mutta kukin taaplaa tyylillään :) .

seepa
Puutarhis
Piti oikeastaan ihmetellä sitä, että minkä vuoksi juuri miehen pitäisi olla se, joka kutittelee klitorista. Noissa ehdotuksissani, useimmissa tilanteissa naisen on helpompi itse hyväillä itseään, mutta tulipa hieman kehnosti kirjoitettua. Pahoittelen siis :oops: .

Hyvä puutarhis ja muut.

Saahan se laiskuus iskeä naiseenkin. Kysymyksen voi asetella myös toisin päin: miksi naisen täytyy tyydyttää itse itsensä jos kerran nainen hoitelee jo miehen?

Abigail
seepa
Saahan se laiskuus iskeä naiseenkin. Kysymyksen voi asetella myös toisin päin: miksi naisen täytyy tyydyttää itse itsensä jos kerran nainen hoitelee jo miehen?

Sama oli mielessä minullakin. Kyllä se klitoriksen kutittelu vaan tuntuu paremmalta toisen ihmisen tekemänä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat