yhden illan juttu ja sen illan seksi - Seksi

888Veera888

kun näet jonku henkilön ja teille syntyy yhden illan juttu ja samana iltana käytte sängyn puolelle.. onko silloin 5min pika pano vai kunnon intiimiä? Itse en ainakaan voisi rentoutua täysin yhden illan jutuissa.
Kun näette toisenne ja sitten näet miehen kalun niin oletteko jooutunu pettymään ennalta jo sen kokoon?

Sivut

Kommentit (25)

Hoppuli
888Veera888
kun näet jonku henkilön ja teille syntyy yhden illan juttu ja samana iltana käytte sängyn puolelle.. onko silloin 5min pika pano vai kunnon intiimiä? Itse en ainakaan voisi rentoutua täysin yhden illan jutuissa.
Kun näette toisenne ja sitten näet miehen kalun niin oletteko jooutunu pettymään ennalta jo sen kokoon?

Mulla yhdenillanjutut on yleenä tapahtuneet kännissä, jolloin seksi on kyllä lähinnä ollut onnetonta räpellystä. Joskus pikaista, joskus taas hirveetä jyystämistä... :lol: Mutta eipä se nyt kovin läheistä rakastelua ole ollut, vaan ihan pelkkää panemista.

En ole pettynyt kalujen kokoon... Sen sijaan hygieniaan joskus :shock: :lol:

Tonde

Täytyy myöntää, et jos mä raahaan jonkun yhdenillanpanon kotia sen takia, et haluun seksiä, ni kyllä mä sit odotankin jotain. Eli on tullu pettymyksiä koon suhteen. Pitäis kai noikin asiat selvittää etukäteen :lol:
On tullu myös järkytyksiä muillakin saroilla. Sen oon ainakin oppinu, et toisen ikä kannattaa selvittää AINA.

Neppis_

jaa (pitää ihan miettiä ja palata ajassa taakse päin.. :-k hmm..)
kyl se on mukavaa et saa kunnon kyytiä, oli se 5minsaa tai 20..
Ei sitä kunnon intiimiseks ja hyväilyks sun muuks pysty oikein muuttaa-tehdä.. ois aika ahistavaa.
Homma alta vaan pois :lol:

Hmm.. joskus oon pettyny kalun kokoon, niin pieneen ku liian isoonkin .. :roll: Ja jos mies on vielä kaikenlisäks "lahna" .. nii hohhoh. He :lol: :D :lol:

kolmiolääke

mä oon pettynyt kokoon.. siihen että miehellä ei seiso kun on liian kännissä, ja sitten on ärsyttävää jos mies kuorsaa tosi kovaäänisesti :D Ja lisäksi haluun myös aamukrapulassa vähän meininkiä, joten petyn jos sitä ei järjesty..

Amalia

Yhden illan tyyppien kanssa leikkiminen on aika vähän riskipuuhaa. Yks tyyppi juoksenteli baarissa ilman sormusta, ja kertoi vaimostaan siinä vaiheessa, kun oltiin just ehditty meille. Repliikki meni jotenkin niin, että ei ehdi viipymään hirveen kauan mun kanssa, koska vaimo odottaa kotona. Tyyppi lähti kotimatkalle samantien.

Toisella jampalla ei ollut kortsuja mukana, ja koska mullakaan ei niitä jostain syystä ollut, se ehdotti että pannaan silti eikä hän laukee sisälle. Jep jep, ihan ehdottomasti nain ilman kortsua jonkun uppo-oudon tyypin kanssa :roll:

Tonde
Amalia
Jep jep, ihan ehdottomasti nain ilman kortsua jonkun uppo-oudon tyypin kanssa :roll:

Tästäkin ollaan lipsuttu :oops:
Mut onneks ei ole ollu kynnystä mennä testeihin.

Neppis_

^ Sama onkelma on tullu joskus esiin.. pikku lipsumisia. no 4 krt, mut kaks niistä oli neitsyitä .. (eipä ollu hirmusesti epäilemisiä.. sellasia käsiä molemmat.. :lol: ) .. No totuuttahan en saa tietää, mut olkoot.
No kaks on väittäny ettei mitään oo.. Aika muutenkin rehti miehii sinällään, mut ei sitä voi olla täysin varma ettei sit mitään ois.
No ei mulle oo kyl mitään tullu. Monet pelottelee et voi tulla myöhemmin ja oireet ei väkttämättä näy. .. No se on sit.. TOivotaan ettei.
Ja testeihin en "turhaan" lähde.. ei kiinnosta alapäätä levitellä kelle sattuu..

Nii ja tosiaan nuokin humalassa.. öh.. :oops:

Santi
Neppis_

Ja testeihin en "turhaan" lähde.. ei kiinnosta alapäätä levitellä kelle sattuu..

Testeihin meno on turhaa vain siinä tilanteessa kun seksikokemuksia ei ole!

disturbed

Kyllä mun vaan tartti levitellä kun menin sukupuolitautitesteihin. En nyt muista, että mikäs tauti se oli jota varten ne pillusta kaiveli jotain näytettä.
Ja ei ollut mikään intiimi tila, hoitajia ravas eestaas minkä heti mut se oli nopee levitys :lol:

Ja sit piti pissiä purkkiin ja verikokeet ottaa.
Puhdas olin onneksi.

Mä panin kerran jopa miestä jonka kalua en edes nähnyt koko session aikana. Tunsin kyllä, että ihan kivan kokoinen se oli.

Neppis_

--joo ja kyl mun kaverin piti haarojaan olla levittelemäs..
En tiä onks sit lääkäri ja kaupunki kohtasta..tai jtn? ..
Kertomukset on ollu kyl aika inhottavia.. ja varsinkin jos sattuu olee mies lääkäri.
Joskus on sattunu niinkin et luokka (lääkäriks opiskelevat n.4.6 hlköä) on "sattunut" olemaan samaan aikaan paikalla.. ja siinäpä sitten että "ahas.. no katelkaa sit siinä vaan rauhassa.." :roll:
No joo.
En tiedä miks oon semmonen jänis. Ei vaan mua hevil saa tonne tohtoreiden vastaanotoille, ellei pää oo kainalos ja muuta vastaavaa..
pöhköä.. mut minkäs voi.
Papakokeetkin Pitäs joka toinen (vai olikse se vuoden välein) vuos käydä ottaa, mut en oo 2 vuoteen käyny. (...nii no olenkin vakavas parisuhtees)

Ja muutenkin tarkkaillut oirehdintaa.. Mut en usko et mitään on ..

Tuli muuten mieleen.. kattooks ne sillon sukupuolitestit tai tms. ku antaa papan ? .. Tai noh ainakin mut tarkistettiin ku kävin abortis 1,5 vuotta sit..
eikä mitään ilmenny.. tai sit lääkärit ei uskaltanu soittaa :lol:

Maariah

kävin papa kokeessa joskus 4vuotta sitte ja sillo ne soitti mulle et se on kakkos laatu eli (ne epäili kondyloomaa) joku .. no itseasias en tiedä mikä oli. mut menin sit uudestaan ja mitään ei ollu. et kyllä ne ilmeisesti puuttuu kaikkiin muutoksiinki ja tutkii ne! ei o ollu sen jälkeen ku ykkös laatunen papa tulos.

Puutarhis

Papa-kokeellahan seurataan kohdunkaulan solumuutoksia ja näytteenotto kuuluu ymmärtääkseni perusgynegologisiin tutkimuksiin. Solumuutokset kyseisessä paikassa voivat ymmärtääkseni olla esim. kondyloomaa tai jopa alkavaa syövän esiastetta. Eipä niitä haaroja ihan huvin vuoksi siis availla.

Haaroja levitellään siinä lääkärinpöydällä myös, jos otetaan hiiva- tai emätintulehdusnäytettä. Kaikki alapään vaivat kun eivät todellakaan ole sukupuolitauteja.

Omasta mielestäni on ihan hyvä ja järkevää käydä säännöllisissä lääkärintarkastuksissa jo ihan oman terveyden takia. Eihän se erikoisen miellyttävä kokemus ole, mutta kyllä sen kestää.

Jos mieslääkäri-ajatus tuntuu kamalalta, niin ainahan voi pyytää naislääkäriä. Mahdollisten opiskelijoiden läsnäolon voi kieltää. He eivät saa kenenkään tutkimusta tulla seuraamaan ilman asianomaisen potilaan lupaa.

Sen lisäksi nykymaailmassa tulisi jokaisen muistaa, että vakituinen kumppani ei takaa taudittomuutta. Osa taudeista on piileviä (kondyloomaakin saattaa kantaa vuosia ennenkuin se tulee oireelliseksi) ja kaikki eivät ole tainneet kuulla sanaa uskollisuus kumppania kohtaan. Tottakai vakituisen kumppanin kanssa on pienempi riski saada tartuntaa, mutta eipä se vakituisuus takaa taudittomuutta.

Muoks.

Lainaus:
Tuli muuten mieleen.. kattooks ne sillon sukupuolitestit tai tms. ku antaa papan ? .. Tai noh ainakin mut tarkistettiin ku kävin abortis 1,5 vuotta sit..
eikä mitään ilmenny.. tai sit lääkärit ei uskaltanu soittaa

Sukupuolitautitestejä ei katsota ellei niitä erikseen pyydä. Raskauden yhteydessä ne otetaan aina, jolloin varmistetaan sikiön ja äidin hyvinvointi. Eiköhän nuo sukupuolitautitestit oteta kuitenkin automaattisesti myös abortinkin yhteydessä.

Lääkäreillä ei mielestäni ole ilmoitusvelvollisuutta, ihan labratuloksista riippumatta eli niiden perään olisi varmaan kannattanut itse soittaa. Itse olen kuitenkin tullut siihen lopputulokseen, että lääkäristä soitetaan, jos tulokset antavat siihen aihetta, muuten ei.

neppuh

Mulla kävi kerran aika jännästi. Porukat oli poissa ja surffailin netissä keskellä yötä. oli kesä ja valosaa. Tapasin kivan pojan olisko ollu kuvakkeessa. Se sano et se tulee hakee mut ja sit mennään niille, no sanoin että senkus tuut. Ajattelin mielessä että ei se nyt oikeesti tuu. Enkä edes tienny et minkä näköstä poikaa odotella. no en miettiny asiaa sen enempää jatkoin dataamista. olin muutes silloin 15v vanha. Yhtäkkii mun puhelin soi ja vastasin. Poika sanoo et on nyt meijän pihalla. kello tais olla jotai aamu 6. Aurinko paisto ja oli nätti kesä aamu. EKa en uskonu, mut sit katoin ikkunast ulos ni siin hengas sellanen ihan söpö pörröpää <:
No päästin sen sisälle ja pakkasin kamoi, oli tarkotus sinä samaisena aamuna lähtee ruotsii faijan ja sen vaimon kaa. No lähettii sit jätkän luo ja sit mentii uimaa sen poreammeesee ja harrastettii seksii. Sellasta en kyllä pettynyt kokoon enkä mihinkään muuhunkaan. Oli ihan jees kokemus sinäänsä. Sit jätkä saatto mut dösikselle ja kävi ilmi et se ei ees tienny kui vanha olin, mut ite se oli jotaki 21? :lol: Mutta tein sen ihan omast tahost. Ei olla sen jälkee nähty khyl, mut hyvä tietää et jos joskus panettaa ni on olemas poika jolle voi soittaa....![color=violet][/color]

siku

Kylhän sitä voi intiimiäkin olla eikä vaan semmonen pikapano. Mä ainakin jotenkin uskallan paljo enemmän ku tiiän, ettei tarvii nähdä sitä tyyppiä enää. Pettymyksiä ja ylläreitä on ollut.

Juu ei parane ilman kumia säätää varsinkaan yhen illan jutuissa. Melko varmasti ainakin klamydian saa jossain vaiheessa, kun se on niin yleinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat