Sinkkuelämä, seksi ja syyllisyydentunne... - Seksi

Pirpana

Sinkkuseksissä ei ole mitään pahaa. Ei se järvikään soutamalla kulu. Miksi vain parisuhteessa elävät olisivat etuoikeutettuja nauttimaan kahden ihmisen välisestä seksistä? Pitäisikö meidän naisten tyytyä vain dildoihin, emmekä saisi tuntea toisen lämmintä vartaloa ympärillämme ja vahvojen käsivarsien syleilyä?

Itse tein joskus samantapaisen tempun kuin aloittaja, mutta miesten välissä oli peräti yksi päivä :)

Sivut

Kommentit (17)

Sarah84

Kyllä taas huomaa kuinka kotikasvatus vielä päälle parikymppisenäkin vaikuttaa hyvin paljon ajattelumaailmaan ja toimintaa, ja saa tuntemaan häpeää turhistakin asioista. :?

Olen hetki sitten sinkkuutunut naisenalku, joten myös vapaa tekemään mitä haluan. Minkä ihmeen takia sitä sitten häpeilee tekemisiään, joilla ei kuitenkaan tee mitään väärää eikä satuta ketään.
Asia on se, että harrastin eilen seksiä kahden eri miehen kanssa. Toinen on entinen poikaystäväni ja toinen uusi tuttavuus jonka kanssa olen kerran käynyt treffeillä. Kummankin kanssa on tilanne selvä, eikä vakavampaa juttua päällä. Entinen poikaystäväni kävi hakemassa tavaroitaan ja tilanne johti seksiin. Illaksi olin sopinut jo etukäteen tapaavani toiseen kertaa tämän uuden tuttavuuden, ja tilanne johti myös seksiin. Vielä tilanteen ollessa päällä kaihersi mielessäni jonkinlainen ajatus omasta "siveettömyydestäni" kun teen tällaista.. Silti nautin molemmista kerroista enkä halua katua kumpaakaan.

Onko kukaan muu huomannut tällaista "itsensä syyttelemistä" (tarkoitan seksiin liittyen) esim.villeinä sinkkuaikoinaan? Ja jos joku on sitä mieltä,etten ole tehnyt mitään väärää niin sanokaa :roll: Tyhmäähän tällainen mietiskely on, mutta on se kiva että on paikka missä näitä tuntojaan purkaa muille naisihmisille :wink:

Morgan

Täällä ilmottautuu yksi, jonka mielestä ei oo syytä hävetä. o/
Ja oikeastaan, puhuit itse itsesikin jo pussiin:

"Minkä ihmeen takia sitä sitten häpeilee tekemisiään, joilla ei kuitenkaan tee mitään väärää eikä satuta ketään. "

"Silti nautin molemmista kerroista "

Itselläni oli joku aika sitten samanlainen kausi päällä, seuraavana päivänä oli katumus ja morkkis, mutta selvisin aina juuri sun itse mainitsemillasi asioilla. Plus vielä se, että "vahinko" / vahinko oli jo tapahtunut, murehtiminen ei enää auttanut mitään.
Ja itsehän me omat päätöksemme tehdään, jos tulee paha olo, niin tietää ettei kannata tehdä uudestaan samaa virhettä. :)

Selostus taitaa olla vähän epäselvä ja katkonainen[size=9](verbaliikka jumissa) [/size], mutta siis pointtina kuitenkin se, että ainakaan mä en sua tuomitse, eikä sun kannata itekkään sitä tehdä. :)

Herramias

Omasta näkökulmasta voin sanoa, että aika vastenmielistä touhua ja en arvosta ihmistä joka noin tekee. Jos tulee paha tunne teoistaan, se on se omatunto. Kannattaa varmaan sitten seurata sitä, eikä väkisin matkia sinkkuelämää sarjaa. Tee asioita jotka tuntuvat hyviltä myös jälkeenpäin.
Morkkis on henkinen krapula kun antaa periksi haluilleen oman moraalisen kompassin vastaisesti. En nää sitä ongelmana, että sinulle tulee huono omatunto monen miehen kaatamisesta päivässä. Ei luulisi olevan vaikea seurata tätä kompassia. Se sinun paha olosi ei poistu sillä, että saat hyväksynnän cosmon boordeilla, eihän kenelläkään ole auktoriteettia sanoa sinulle mikä on oikein tai väärin. Toimi vain omatuntosi mukaan, se on se mikä tekee sinusta yksilön. :P
Syytätkö vanhempiasi ja yhteiskuntaa että tunnet itsesi likaiseksi kun makaat monien miesten kanssa? kauhea kohtalo!
Voit muuttaa moraalista kantaasi järkeilemällä, ja legitoimalla näin toimesi. Muutos lähtee sisältä päin. :wink: Joten älä hae oikeutusta täältä, vaan sieltä päänsisältä.

Tonde

Mulle jäi epäselväks et morkkisteletko sen takia, et noin nopeesti olit toisen kanssa eksäs jälkeen vai sen takia, et olit ylipäätänsä samana päivänä kahden eri miehen kanssa?

kolmiolääke
Herramias
Omasta näkökulmasta voin sanoa, että aika vastenmielistä touhua ja en arvosta ihmistä joka noin tekee..

Mä en ainakaan tuomitse ihmistä tekojen perusteella.. eli en ajattele että en arvosta tiettyä ihmistä siks koska se tekee jotakin. Voi ajatella että ei hyväksy joitakin tekoja, mutta ihmisiä pitää arvostaa ihmisyyden takia. :?

Tähän asiaan olen sitä mieltä, että pääosin kannattaa tehdä niin kuin itsestö tuntuu hyvältä. Itse olen löytänyt "kokeilemalla" vastauksia kysymyksiin, joihin en muuten olisi vastausta löytänyt. Asiat ei oo mustavalkosia.. ei kannata tehdä sellaista mikä ei hyvältä tunnu mutta pitää myös muistaa se että ikävistäkin asioista oppii paljon itsestään ja muista ihmisistä 8)

Jimmy KImmel

Se on p*skamainen juttu, että "itseään toteuttavia" tyttöjä erehdytään kutsumaan h*oriksi tai kevytkenkäisiksi. Mitä enemmän heitä/teitä noin kutsutaan, niin sitä huonommaksi käy kollien asema. Jos tyttö on niin rohkea tai määrätietoinen, että uskaltaa yhdenillanjuttuun heittäytyä ihan vaan himonsa tyydyttääkseen, niin joku valopää erehtyy häntä haukkumaan. Käytännössä tuo sitten tarkoittaa sitä, että jätkien omat mahdollisuudet päästä nauttimaan näiden (ja muiden) tyttöjen seurasta lihallisten himojen merkeissä vähenee oleellisesti, koska tytöt pistää asialle stopin nimittelyn pelossa. Aika hassu juttu, että tässä tapauksessa naisen edun ajatteleminen tarkoittaa sitä, että jätkät saa enemmän seksiä! :shock:

Puutarhis

Jatkoajatuksena tuohon Jimmyn tekstiin...

On mielenkiintoista, että edelleen nyky-Suomessa seksuaalisesti aktiivista naista pidetään h**rana, kun taas samankaltainen mies on luomakunnan kuningasta seuraavana arvoasteikossa.

Minkä vuoksi naisella ei olisi yhtälainen oikeus tyydyttää seksuaalisia halujaan yhden illan jutuilla. Seksiä voi nainenkin kaivata siitä huolimatta, että sydän ei ole valmis uuteen suhteeseen. Onko naisen halut, himot ja toiveet edelleenkin jollain lailla tabu asia???

Anee

Lainaus:
On mielenkiintoista, että edelleen nyky-Suomessa seksuaalisesti aktiivista naista pidetään h**rana, kun taas samankaltainen mies on luomakunnan kuningasta seuraavana arvoasteikossa.

Tuosta olen NIIN samaa mieltä. Vaikka itse en pahemmin pidä ajatuksesta seksistä täysin vieraan ihmisen kanssa, en silti pidä "yhden illan juttuja" mitenkään paheksuttavinakaan. Itse en sellaisia harrasta, mutta jos joku harrastaa, eikä siitä kukaan kärsi, ei kenelläkään pitäisi olla mitään sanomista.

Miss H
Puutarhis

Minkä vuoksi naisella ei olisi yhtälainen oikeus tyydyttää seksuaalisia halujaan yhden illan jutuilla. Seksiä voi nainenkin kaivata siitä huolimatta, että sydän ei ole valmis uuteen suhteeseen. Onko naisen halut, himot ja toiveet edelleenkin jollain lailla tabu asia???

Joo toi on kyllä ihan idioottimaista että jotkut tuntuu edelleen ajattelevan noin. Sinkkuaikoina tuli pari kertaa testattua yhden illan juttuja ja totesin ettei ne ihan mun juttu ole, mutta en niitä todellakaan mitenkään kadu enkä pidä pahana asiana jos joku niitä harrastaa (niin kauan kun ei muita siinä satuta tai huijaa tms).

Aloittajalle: Jos sinusta itsestäsi tuntuu pahalta, niin silloin ei kannata tuollaista harrastaa. Mutta jos taas se häpeän tunne liittyy siihen että "mitäköhän muut tästä ajattelisi" niin silloin se johtuu luultavasti vaan noista aikansa eläneistä käsityksistä ettei nainen saa olla seksuaalisesti aktiivinen.. Ja silloin suosittelen että antaa palaa vaan.

Eli yritä miettiä milti itsestäsi tuntuu sekoittamatta sitä siihen mitä muut sinusta ehkä ajattelevat.

Puutarhis

Luin tuon eilisen lööpin vasta kommenttini jälkeen, mutta samaahan siinä puhuttiin, mitä itsekin ihmettelin.

Ystäväpiiriini kuuluu monia miehiä ja olen asiasta joskus heidän kanssaan keskustellut. Seurustelukumppaniksi kaivataan naista, jolla on kokemusta ja joka on sinut itsensä kanssa. Nainen ei kuitenkaan saisi olla pannut puolta kaupunkia.

Asian toisena puolena on se, että naisystäväni eivät myöskään kaipaa seurustelukumppaniksi miestä, jonka tietävät panneen koko kaupunkia. Kokemus ja itsevarmuus ovat edelleen valttia, mutta pelimies ei kuitenkaan ole se kaikista halutuin juttu.

Minä en tuomitse niitä, jotka harrastavat yhden illan tarinoita. VAikka en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, olen kuitenkin elänyt vakituisessa seksisuhteessa ja se on tavallaan toinen vastine tuolle kukasta kukkaan liitämiselle. Ainoa vika vakituisessa seksisuhteessa oli se, että jossain vaiheessa toiseen ihmiseen jää kiinni jollain asteella :( .

dyingbride

ei kannata morkkistella, sinkkuudesta kannattaa nauttia :wink: . vai tarkoittaako se, että jos olet sinkku, niin pitäisi elää selibaatissa vai??

Sarah84

Kyllä, siis tämä syyllisyydentunteeni liittyy juuri siihen "mitähän muut tästä ajattelisivat" juttuun. Ja ajattelinkin, että olisi kiva saada tästä aiheesta keskustelua aikaan :)

Miltzu

Siis mä en sentään samana päivänä ole kahden eri miehen kanssa harrastanut seksiä, mutta hetki sitten sinkkuutunut kylläkin. Ja kyllä, harrastan seksiä edelleenkin. Aluksi kelasin, että ollaan sitten ilman seksiä, mutta mieli on muuttunut? Miksi mun pitäisi olla ilman seksiä? En juuri tällä hetkellä halua mitään suhdetta, mulle riittää erittäin hyvä muutama pano aina silloin tällöin. En häpeä asiaa, enkä tunne myöskään syyllisyyttä: pelisäännöt on molemmille selvät, enkä todellakaan harrasta tällaista varattujen kanssa. Miksi siis hävetä/kokea syyllisyyttä? :shock: Mulle seksi yhtä normaalia asia kuin se, että syön joka aamu aamupalan.

eeepa

Jos jollekkin siitä tulee morkkis niin sitä ei kannata tehdä oman hyvinvoinnin kannalta, mutta sanompa vaan että kannattaa morkkiksen tullessa unohtaa se, sillä siihen ei ole syytä. Jos joku käy tänne tuomitsemassa jonkun ihmisen vilkkaan seksielämän takia niin jo sanoisin että voisi harkita sellaisen hankkimista itsekin niin olo vähän paranisi.

Hyvä jos joku jaksaa ! =D>

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat