Tarkkailetko kumppaniasi aktin aikana? - Seksi

NaivSuper

a

Sivut

Kommentit (42)

Snuffle

Kuuntelen koko ajan, koska se kiihottaa samalla itseänikin. Välillä sitten katselen toisen ilmeitä ja eleitä, on hauska huomata mistä toinen nauttii erityisen paljon. En kuitenkaan toljota silmät apposen auki miekkostani koko ajan. :D Veikeitä ilmeitä olen kyllä päässyt todistamaan. :D

Itseäni ei haittaa yhtään jos mies katselee minua välillä aktin aikana, kunhan se ei mene miksikään analyyttiseksi tuijotukseksi. :D Enemmänkin koen sen imartelevaksi, tuntuu että hän haluaa harrastaa seksiä juuri minun kanssani, eikä minkään pamela-andersson2:sen. Pieni kurkistus silmäluomien välistä on ainoastaan seksikästä. ;)

Cujo

Kyllähän sitä tulee "tarkkailtua" toista. Välillä katsellaan melko pitkäänkin silmiin (määrittele nyt sitten melko pitkään..) kun rakastellaan hellästi. Ja aina minä yritän pinnistellä kuuloani että josko mies ääntelisi jotain mutta harvoin sieltä raskasta hengitystä kummempaa on tullut. Humalassa nyt sitten edes innostunut avaamaan turpansa. Ja onhan se mukavaa kuunneltavaa. :D Päällä ollessa miehen vaeltelevat katseet on melkeinpä poikkeuksetta häiritsevää.. Joo, minulla on huono itsetunto. :cry: Mutta niin.. Miehen ei kyllä kauheesti tarvitse pinnistellä kuuloaan kun pidän sellaista mekkalaa että varmasti ei jää epäselväksi anopillekaan mitä talossa öisin touhutaan. :oops:

(Muoks) .. tai aamuisin. :oops:

Jimmy KImmel

Tarkkailen, kuuntelen ja aistin eikä se oo omasta nautinnosta yhtään pois. Pikemminkin päinvastoin. :D Pakkohan siinä on toistakin seurata, että tietää että missä mennään.

antagonismi

Tarkkailen tietenkin!
Eihän sitä tarkkailematta tietäisi vaikka toinen nukkuisi :lol:

No ei. Mä oon taas ylienerginen, antakaa anteeks! :D
Mut kyl mä oikeesti tarkkailen, kysykää vaikka siltä.

carti

olen huomannut et mun mies tarkkailee mua ja mun tekemisiä seksin aikana useastikkin, koska se kiihottaa kuulemma enemmän.. nyt olen myös havainnut itseni tekemässä aivan samaa, tutkin ja katson hänen reaktioitaan. kyllä se kiihottaa huomattavasti enemmän kuin silmät kiinni voihkiminen. :D

Anee

Minä en niinkään katso, kuuntelen ja tunnen enemmän. Joskus tulee katsottuakin, mutta se jää kyllä kieltämättä vähemmälle.

Lainaus:
Niin siis. :D En minäkään toljota silmät suurina. Se voisi olla vähän ahdistavaa molemmin puolin.

.. :D Ehkä voisi olla. Tai sitten ei, jos toinen pitää silmät kiinni, eikä huomaa.

agarina

On ihanaa jättää pieni tunnelmavalaistus päälle silloin kun asennot ovat sellaisia, etten kärsi itsetunto-ongelmista vartoloni suhteen - onneksi ihana mieheni myös useimmiten ohjaa tilanteen sellaiseksi, että näin on. Silloin on ihanaa olla valot päällä, kun näkee toisen vartalon (niin vaikeaa kuin minun onkin ajatella, että joku voisi tahtoa nähdä vartaloni, nautin ihan täysillä mieheni kropasta) ja ennen kaikkea kasvot. Sen toisen tarkkailemisenkin voi toteuttaa niin monella tavalla: himokkaasti, kaipaavasti, rakastavasti... Jälkimmäinen on ehdottomasti se maanpäällinen ihanuus yhteen tunteeseen tiivistyneenä; se, kun tarkkaillaan yhdessä toistemme ilmeitä ja tuntemuksia ja tiedetään, että siinä rakastellaan silloin vain ja ainoastaan sen ihmisen kanssa, jonka näkee ja tahtookin nähdä. Silloin minulle kohoavat yleensä kyyneleet silmiin - ja mieskin liikuttuu -, ja tulen syvästi vakuuttuneeksi seksin pyhästä luonteesta.

Eli vastaus kysymykseesi: tarkkailen toista paljon enemmän kuin olen silmät kiinni. Väitän mieheni tekevän sitä kuitenkin vielä paljon enemmän. Paitsi tietenkin jos on ihan pilkkopimeää.

Suziette

Tarkkailen. Kuuntelen ja katselenkin, en nyt sentään tuijota mutta oon ollut huomaavinani, että ehkä minä vielä enemmän tarkkailen miestäni kuin päinvastoin. Nykyisin kyllä katsellaan toisiamme silmiinkin aina välillä, kun erityisen hellästi rakastellaan. Kiihottaahan se itseäkin, kun näkee, kuulee ja tuntee kun toinenkin nauttii.

Katri89

Todellakin. Se että poikaystäväni pitää ääntä kiihottaa minua tosi paljon ja silloin kun itse kiihotan poikaystävää nii rakastan katsoa kun hän nauttii ja laukeaa.. kiihotun myös siitä :)

olematon

no en nyt varsinaisesti. Tietysti silleen normisti on pakkoki katseita vaihtaa, mutta mua kyllä inhottaa jos jäädään pitemmäksikin aikaa ihan selkeesti tarkkailemaan. :lol: Tulee mieleen että nyt ko se alkaa jotaki taulukkoa värkkäämään mun ilmeistä ja eleistä... :roll: Mä en hirveesti oli katsekontakti-ihmisiä. Tai sitten oon, kunhan löytyy oikea toljoteltava kenen kanssa voi olla sinut ittensä kanssa.

Ramona

Itse asiassa en tarkkaile... Minusta miehellä on jotenkin naurettavan rivo hymyilevä ilme koko ajan päällä, ja tuntuu vaivaannuttavalta katsoa :( vaikka mielellään välillä katsoisin, mutta en vaan voi sanoa hänelle että pyyhi tuo hymy pois...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat