en saa auki patteriosaa - Seksi

kolmiolääke

ostin kaalimato-sauva ja en saa auki patteripäätä :?

ohjeessa lukee että pitäis vain painaa molemmilta puolilta ja vetää se pää pois, mutta ei voimat riitä ja luulen että on väärä tekniikka.

Vinkkejä? :shock: :D

Kommentit (15)

Jimmy KImmel

OT!!! :lol: Kun avasin seksikeskustelut ja luin tän keskustelun nimen, niin luulin sen olevan joku koodinimi pirun tiukalle p*rsereiälle... :oops: :lol:

kolmiolääke

:D

juu ja siis nimenomaan toi uudempi versio on kyseísestä laittesta.. ja samanlainen paristosysteemi näkyy olevan monissa muissakin sauvoissa..

Eli kellään mitään tietoo asiasta ? :)

antagonismi
kolmiolääke

juu ja siis nimenomaan toi uudempi versio on kyseísestä laittesta.. ja samanlainen paristosysteemi näkyy olevan monissa muissakin sauvoissa..

Mul ainaki se patteriosa vaan pyöritetään irti :D

kolmiolääke
antagonismi
kolmiolääke

Mul ainaki se patteriosa vaan pyöritetään irti :D

tuossa ohjeessa lukee että se pitäis vetää :? ..ja ei toi kyllä pyörikään..

antagonismi
kolmiolääke
miten se pyörittäminen käytännössä menee? :)

Tos mun sauvas sitä patteriosaa painetaan tavallaa alaspäin samalla ku pyöräytetään se auki :D

antagonismi
kolmiolääke
hmm.. ei kyllä toimi mulla.. Onko sillä väliä miten tuo säätönuppi pyörii tuossa päällä? :D

En tajua kysymystä, mut mulla ei säätönuppi reagoi mitenkää ku sitä koteloa pyöritän :D

kolmiolääke
antagonismi
kolmiolääke
hmm.. ei kyllä toimi mulla.. Onko sillä väliä miten tuo säätönuppi pyörii tuossa päällä? :D

En tajua kysymystä, mut mulla ei säätönuppi reagoi mitenkää ku sitä koteloa pyöritän :D

mulla se nuppi pyörii siis koko ajan.. ei itestään mut jos sitä pyörittää.. aattelin että pitäiskö sen olla jossakin tietyssä asennossa. Tällanen siis tuo pää http://www.kaalimato.com/index.jsp?action=viewproduct&product_id=2298

kolmiolääke
Jimmy KImmel
Tuo avausoperaatio toimi varmaan ihan hyvänä esileikkinä... :lol: Hyvää odotellessa... :wink:

niinpä niin .. tuli jo mieleen että "sama se että onks siinä vibraa vai ei" :lol:

Jimmy KImmel
kolmiolääke
niinpä niin .. tuli jo mieleen että "sama se että onks siinä vibraa vai ei" :lol:
Voin hyvin kuvitella, että jossain on äsken revitty kaksin käsin hiustuppoja päästä hermoromahduksen partaalla AUKEA NYT P*RKELE huutojen säestyksellä... :lol:

agarina

Eihän tätä keskustelua tarvitse lukea kuin hiukan kevytmielisesti, ja kyse tuntuu olevan isommastakin synnistä kuin paristojen vaihtamisesta (jonka itsekin luulin viittavan b-rapun puuhiin... :oops: ).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat