Kun seksi ei kiinnosta.. - Seksi

Miss Blood
k87

tämmönen kysymys sit asiaan liittyen, että parantaako pillerit/vastaava hormonaalinen ehkäisy haluja? jo ihan senkin puolesta kun voi paljaalla "vedellä"? mietin vaan että jos alkas enemmän tekemään mieli, kun sen ehkäisyn hankin....

Mä luulen, että tuo riippuu ihan ihmisestä ja pillerimerkistä. Itelläni saattoi ehkä hieman vähentää haluja, kun aloitin pillerit (Femoden-merkkinen, erittäin vähän hormonia sisältävä). Syynä tosin saattaa osittain olla, että mulla ainakin on nyt paljon kuivemmat limakalvot kuin ennen pillereitä. Kondomin kanssa pystyttiin puputtamaan ties kuinka monta kertaa päivässä ja yhteen menoon, mutta nyt maksimissaan pystyn 2 kertaa päivässä ja jos se on yhteen menoon, niin silloin täytyy pitää parin päivän paussi, kun alapää ihan järkyttävän kipeä :( Ei oo tullut vielä liukkaria ostettua, niin joutuu nyt tälleen tekemään aina välillä

Itellä tulee välillä kausia, ettei haluttais yhtään, mutta kullan mieliksi suostun ja mukavaa se sitten lopulta on. Tälläkin hetkellä oikeastaan tuollanen kausi menossa, mutta enpä tuota ole kieltäytynyt, jos kulta on alkanut kyljessä kiehnäämään :)

Kommentit (10)

Mistake

Tuttu tunne tuo että esileikit kestävät 2minuuttia :( Olen myös sanonut miljoona kertaa miehelleni että kun minulla on ollut haluuttomuutta ja muutenkin olisi kiva jos esileikit kestäisivät joskus kauemmin, mutta kun ei aina vaan yhtä nopeasti edetään :x

nubbu

Itsellä ei ole varsinaista kokemusta asiasta kun oon aina käyttäny pelkästään pillereitä ehkäisyyn, mutta jos halujen ja limakalvojen kuivuuden kanssa on ongelmia, niin kuulemma kannattais kokeilla vaihtoa ehkäisyrenkaaseen. Se kuulemma tuo limakalvojen normaalikosteuden takaisin, ja saattaa jopa vähän lisätä sitä ns. "normaali"tasosta. Renkaasta vapautuu tasasesti hormoneja ja paljon pienempi määrä kun mistään pilleristä. Seksihalutkin saattaa muuttua parempaan suuntaan.

Kantsii varmaan kattoo tuolta ehkäisy-foorumilta.

k87

WÄÄWÄÄWÄÄ!!!

onko mussa nyt joku vika kun ei tee YHTÄÄN mieli seksiä? eilen illalla mies yritti lämmitellä mua. mun teki mieli ehkä viitisen minuuttia, mut sit se vaan hävis johonkin :( rupesin vaan ajattelemaan ihan turhanpäiväsiä ajatuksia ja kosketuskin alapäähän kutitti ja jännitin ihan hulluna. halia ja suukotella voisinkin sit vaikka kuinka paljon :(

tämmönen kysymys sit asiaan liittyen, että parantaako pillerit/vastaava hormonaalinen ehkäisy haluja? jo ihan senkin puolesta kun voi paljaalla "vedellä"? mietin vaan että jos alkas enemmän tekemään mieli, kun sen ehkäisyn hankin....

gollum

Ei se kyllä oo kummakaan jos ei pidemmän päälle haluta jos saa joka kerta parin minuutin "esileikin". :? Kyllä se kannattais vääntää rautalangasta sille miehellekin. Ite pihtaisin, jos se pitää noin ilmasta. En siis mistään kostonhalusta tms. vaan siksi, ettei kiinnostais loppupeleissä yhtään, jos ei koskaan yhtään lämmitellä. Tuntuis ettei toista kiinnosta yhtään.

SunLion
cooper
Käytän ehkäisypillereitä enkä voi jättää niitä, kun muuten ei tuu menkat... Mies on aika huono lämmittelemään mua, yleensä se kestää 2 minuuttia, oikeesti, kun se hyväilee mua ennen seksiä vaikka olen miljoona kertaa pitempää esileikkiä pyytänyt.

Pitäsikö tästä lähtien alkaa vaatimaan pitempää kiihottamista ja jättää äijä muuten ilman jos ei sitä jaksa antaa? :D

Joo pitempi esileikki.....

etkö vois koittaa minipillereitä? tai vaan toista pillerimerkkiä?

cooper

Mitä vikaa minussa on, kun en oikein kiihotu millään. Parhaalta tuntuu se kun mies halailee ja hieroo, mutten oikeastaan ollenkaan kiihotu seksuaalisesti. Seksi tuntuu hyvältä kun saan olla kultani kanssa lähekkäin, mutta voisin vaikka kesken aktin pysähtyä juttelemaan koska en tavallaan ole hommassa "mukana".

Rakastan seksiä, mutta haluaisin oppia kiihottumaan, mitkään fantasiat tms ei ole auttaneet...

Morgan

Käytätkö mitään hormonaalista ehkäisyä ?
Mulla ainakin pillerit vähens haluja ja meillä autto toosi hitaasti eteneminen. Ensin paljon just vaan pussailua, halailua, vaatteiden päältä hellästi koskettelua ja rintojen klähmimistä ja taas pussailua ja halailua ja sitten vasta ''kunnollisen'' esileikin kautta itse asiaan.

cooper

Käytän ehkäisypillereitä enkä voi jättää niitä, kun muuten ei tuu menkat... Mies on aika huono lämmittelemään mua, yleensä se kestää 2 minuuttia, oikeesti, kun se hyväilee mua ennen seksiä vaikka olen miljoona kertaa pitempää esileikkiä pyytänyt.

Pitäsikö tästä lähtien alkaa vaatimaan pitempää kiihottamista ja jättää äijä muuten ilman jos ei sitä jaksa antaa? :D

Morgan

TODELLAKI PITÄÄ! Järeet aseet käyttöön vaan, sulla on ihan samanlainen oikeus nauttia seksistä kun silläkin!

Ja sitten JOS tääkään ei auta, niin kannattaa jutella gynekologin kanssa pillerimerkin vaihtamisesta. Sekin vois auttaa (:

kikkilä

Mulle tulee joskus semmoisia "kausia", että seksi ei huvita viikkoihin. Poikaystäväni on hyvä ja huomaavainen sänkyhommissa, mutta mun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli. Sitten kun "kausi" menee ohi, niin himot ovat taas kuin pienellä hiirellä. Ihmeellistä vuoristorataa tämä minun seksuaalisuuteni. :D

Mutta ex- ukkoni sanoin, minähän olen frigidi ja tunteeton lehmä. :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat