Piiskaa? - Seksi

Neppis_

Haluaisin kyl kokeilla.. mut no.. tiiä sit vielä.. mihin toista voikaan pyytää.
Itse haluaisin olla se "alistettu" .. Ei kyl todellakaan sit mitään kunnon S&M leikejä.. [-X

..hih :D

Kommentit (15)

Marika_

Juu! Sitä sun tätä on millä piiskataan...ja mä olen se piiskattava osapuoli. Alussa mies kysy lähes joka välissä että "ei kai sattunut liikaa, anteeksi jos sattu, mä voin kyl lopettaa..." mutta siihen ei auta kun tokasta että pitäähän se vähän tuntua...ja piiskataan siis vain silloin kun tytär ei ole kotona...mä kun tykkään aina huutaa :lol:

Aiisha

Otetaan vähän kinkympi avaus :wink:

Harrastatteko piiskaleikkejä? Kuka saa, kuka antaa? Millaisella kalustolla?

Itse olen piiskaan aika addiktoitunut nimenomaan ottavana osapuolena. Pari kolme kertaa viikossa ei ole harvinaista :) Kalustona vyöremmi, mankan johto ja ratsupiiska.

Kuka muu tunnustaa?

marika_

Joo ei oo kyllä sit _yhtään_ mun juttu :roll: Joku takamukselle läpsiminen vielä menee, mut ei kyllä millään muulla sit tarvii mua läiskiä.

ilakka

Kädellä läpsimistä harrastetaan puolin ja toisin, ja itellä varmaan olis uteliaisuutta kokeilla jotain muutakin välinettä. Mutta kun tähän mennessä tuo läpsiminen on todettu kivaksi lähinnä yhdynnän aikana, enkä tiedä saako siihen väliin sopimaan mitään oikeen esinettä.
Jotenkin en osaa kuvitella läpsimistä ihan omana juttunaan, mutta eihän sitä tiedä vaikka innostuisikin, joten ehkä sitäkin pitäis kokeilla.

Lukretia

Läpsiminen on ihan kivaa. Piiskaustakin on kokeiltu joitakin kertoja mm. raipalla, mutta se sattuu helposti liikaa. Ei kiihota kamalasti, jos joutuu itku silmässä puremaan hammasta yhteen. Ajatuksen tasolla kiihottaa, muttei käytännössä.

Yummy

Tykkään. :) Kultani piiskailee mua viivottimella ja itseväkertämällään nahkaläpsyttimellä (eli nahkavyöstä muotoiltu). Ja tietty kädellä.
Tykkään olla kullan piiskattavana ja kulta tykkää, kun näkee, että nautin.

Msuh

Käsillä saa kyllä hieman läpsiä, mutta siihen se sitten jääkin. Minun mielestäni seksiin ei kuulu kipu, enkä ikinä pystyisi lyömään miestäni edes seksin aikana :shock: Raipat kuuluvat hevosille.

Yummy
Kultani piiskailee mua viivottimella

Anteeksi mutta tämä jostain syystä hieman huvitti :D

Yummy
Yummy
Kultani piiskailee mua viivottimella

Anteeksi mutta tämä jostain syystä hieman huvitti :D[/quote]

Mutta viivottimella saa aika kovaa iskettyä. :) Vaikka on se mun mielestä lempeämpi kuin nahkavyö.

Shea

Itse tahtoisin miehen piiskaavaan minua, mutta mies ei uskalla kun pelkää muhun sattuvan :lol: Joskus se kyllä läimäyttelee kädellä pepulle, mutta silloinkin tosi hellästi. Ja itse se ei halua tulla piiskatuksi, koska ei pidä kivusta. Mutta ehkä se jossain vaiheessa ymmärtää, että kyllä mua saa vähän satuttaa, että ihan oikeasti nautin semmoisesta.

Msuh
Yummy
Mutta viivottimella saa aika kovaa iskettyä. :) Vaikka on se mun mielestä lempeämpi kuin nahkavyö.

Juu, en minä sitä epäilekään :) Itse en vain pystyisi pitämään pokkaani, jos tietäisin miehen läiskivän minua viivottimella :D En tiedä, minkä vuoksi se tuntuu niin koomiselta 8)

Yummy
pirate
viivottimesta tulee automaattisesti mielikuva tyyliin rehtori ja oppilas :lol:

Mut eiks tää oo ihan perusfantasia? :D
No, mulle kyllä ei tuu toi mieleen.. En oikeestaan pahemmin ajattele, millä se piiskaa, jos se tuntuu niin hyvältä. Mut ehkä toi viivottimen koomisuus liittyy kans siihen, ettei ite tykkää piiskaamisesta. Eli siis pitää sitä outona muutenkin. Sm-leikitkin usein aloitetaan ihan normitavaroilla, joita kodista löytyy, kun ei ihan heti aluksi kehtaa/viiti mennä ostelemaan kunnon kamoja. Voihan olla, ettei sitten tykkääkään siitä tai juttu on ohimenevä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat