Gallup: Suurin määrä orgasmeja seksin aikana - Seksi

jiyjiy

olisinko noin viisi kertaa, en osaa ihan tarkkaa määrää sanoa kun en ole lukua pitänyt, mutta melko monta <:

normaalisti saan vain kerran tai en kertaakaan, mikä ei haittaa ^^ mies saa yleensä kerran.

Sivut

Kommentit (80)

Melakeijo

Kysymys kuuluu, montako orgasmia olet parhaimmillaan saanut yhden seksisession aikana? En tiedä pitäisikö mukaan laskea naisten peräkkäiset "multiorgasmit", mutta itse tarkoitan lähinnä sellaisia, että niiden välissä on ollut jonkin verran aikaa. Voit myös kertoa, kuinka usein/montako kertaa noin yleisesti ottaen saat orgasmin seksin aikana, jos osaat jonkun keskimääräisen arvon sanoa.

Itse miehenä vastaan, että olen tullut yhden aktin aikana parhaimmillaan kahdesti, ja tyttöystävän puolesta voin vastata että hänellä paras luku on vissiin kolme. Yleensä se molemmilla yksi, hänellä vähän useammin kaksi. Miten teillä?

Anee

Parhaimmillaan olen saanut seitsemän orgasmia. Enkä vieläkään ymmärrä, miten se on mahdollista. :D

Keskiverto/normi on, että minä saan ~2 orgasmia, jätkä yhden.

Mirzi

No parhaimmillaan ikinä olen saanut kultsuni kanssa 3 orkkua (useimmiten saan 1-2 orkkua). En ole ikinä saanut orkkuja itsekseni, suuseksissä tai käsipelillä. Saan niitä vain itse aktissa miehen kanssa 8-[

Sasha

Nyt on kyllä pakko laittaa viesti tänne..

Olen sanomattoman kiitollinen eräälle entiselle tyttöystävälleni joka opetti minut "salonkikelpoiseksi". Olin ollut sellainen perusjätkä, en hyvä jos en onnetonkaan.

Noh, hieman yli viiden tunnin aikana hän sitten sai lähemmäs sata kertaa.

Melakeijo
Sasha

Olen sanomattoman kiitollinen eräälle entiselle tyttöystävälleni joka opetti minut "salonkikelpoiseksi". Olin ollut sellainen perusjätkä, en hyvä jos en onnetonkaan.

Opeta meitäkin! :lol:

Lintu
Sasha

Minulla orgasmin saanti ei ole kyllä ollut miehen taidoista kiinni. Ihan muista asioista. Mutta ehkäpä se niinkin voi olla, omasta kokemuksesta vain voin puhua.

Sasha
Melakeijo

Opeta meitäkin! :lol:

Mies ei oikein toista osaa opettaa näissä asioissa...
Kunhan löydät kokeneen ja taitavan naispuoleisen joka osaa hienotunteisesti ohjailla toimiasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat