Epätasapuolista suuseksiä, epäreiluako? - Seksi

sha

En löytänyt samasta aiheesta...
ongelma on tämä: kulta antaa suuseksii ja herranen aika et nautin. (ennen kultsii oon siis ollu täysin kokematon) Ite en vaan oo hirveen innoissani ottamas sitä suuhuni. onko tää tosi epäreilua et ite en haluu antaa kullalle mut kulta kuitenkin haluu antaa mulle suuseksiä. nauttii siitä itekin ja ekan kerran oikeen pyytämällä pyys et sai antaa. ihmettelin sitä ihan hirveesti ku oon käsittäny et yleisesti ottaen miehet ei sitä haluu antaa.

eilen illalla kyl tuli sellanen olo et oisin halunnu ottaa sen suuhuni ku hellin kultaa käsilläni... ei mul sellasii ajatuksia oo et ikinä en vois sitä tehä. varmaan ajan kanssa.

onko jollain samoja kokemuksia????

kiitos jo etukäteen.

Sivut

Kommentit (18)

Vanamo

Meillä tuo suuseksin oli aluksi sitä, että mies tahtoi antaa sitä päivittäin ja nyt asiat ovat kääntyneet päinvastoin. Pidän sen antamisesta, mutta kun siitä on tullut ukolle seksin korvike( se on niiin vetelä nykyään). Minä saan harvemmin enää mitään.

Kannattaa kokeilla. Miehen kiemurtelua on aina hauska katsella ja sitä ääntelyä kuuntelee mielellään. Muista kuitenkin säännöstellä, ettei käy niin kuin minulle.

Jimmy KImmel
Vanamo
Pidän sen antamisesta, mutta kun siitä on tullut ukolle seksin korvike( se on niiin vetelä nykyään).
Selvennökseksi: Onko siis ukkosi vetelä (laiska) nykyään vai SE? :?

PinkPanther
Jzzu
Makuja on monia, kohdalle on sattunut sekä niitä ketkä oikein vaatimalla vaativat saada antaa suuseksiä ja sellaisia ketkä ei millään haluis.
Sama juttu toisinkin päin, ei kaikki miehet tykkää että niiltä otetaan poskeen, jotkut tykkää jotkut ei, ihmisiä ja erilaisia kun ollaan..

Joo, on miehiäkin, jotka ujostelevat omia eritteitään, tai jos on miehen mielestä pesu tehty vähän huolimattomasti, niin ei hän anna silloin vehkeeseensä koskea. Meillä joskus tuota, että kun koitan suni kanssa lähestyä miehen pöksyjä, niin "ei nyt, kun jäi nuo pesut vähän väliin.." Jotenkin herttaista.. :D

Miss H
Jimmy KImmel
Vanamo
Pidän sen antamisesta, mutta kun siitä on tullut ukolle seksin korvike( se on niiin vetelä nykyään).

Heh. Mullekin tuli tää mieleen :D

Jimmy KImmel
PinkPanther
Meillä joskus tuota, että kun koitan suni kanssa lähestyä miehen pöksyjä, niin "ei nyt, kun jäi nuo pesut vähän väliin.." Jotenkin herttaista.. :D
Mä teen tuota kanssa. Jos en koe olevani tarpeeksi freesi tai jotain muuta vastaavaa, niin kieltäydyn kyllä suikkarista. Toivon samaa omalle kohdalleni ja yleensä se asia näin meneekin. :D

marimma

Meillä on niin päin että minä sen olisin koko ajan antamassa, mutta ukko ei. ja kyllä se päähän ottaa varsinkin kun siitä tykkää kovasti :?

Jimmy KImmel
Miss H
Jimmy KImmel
Vanamo

Heh. Mullekin tuli tää mieleen :D

Eikä mun edes ollut tarkoitus saivarrella (sic)! :lol: Kysyin siis ihan oikeasti uteliaisuudesta. :)

Vanilja

Ei se mun mielestä oo sinänsä epäreilua, koska ei sänkypuuhissa mun mielestä pidä suostua mihinkään mikä tuntuu epämiellyttävältä. Juttele kultas kanssa tosta asiasta. Jos tää tykkää antaa suuseksiä, niin en nää siinä ongelmaa ettet ite halua sitä antaa.

Morgan

Ite oon samanlainen, kun sinä sha.
En tykkää yhtään ottaa suihin, ainakaan oma-aloitteisesti. Jos ukko pyytää, niin sitten.
Yksi aika suuri syy tähän on se, että yökkään TOSI herkästi ja muutenkin se on jotenkin äääää.. :D

Mitä luulet, johtuuko tää sun kammo kokemattomuudesta ja epävarmuudesta ?
JOS johtuu, niin siitä pääsee helposti yli puhumalla miehen kanssa, kyllä ne yleensä ymmärtää ja opastaa. :)

-Maya-

mullekin tuo tuottaa hieman vaikeuksia..mieli tekis, mut joku hölmö juttu mielessä vaikuttaa et ei pysty..oon kyl yrittäny ja kokeillu, mut se ei jotenkin vaan oo mun juttu..ja tosiaan samoin kyl ite nautin kun kulta sitä mulle tekee..toivottavasti joskus pystyn sitä puolestani "helpottaa".. :roll:

dmx-chick

Itseäni kummastuttaa kovasti oikein ihanan symppis australialainen kundi jonka kanssa päädyin erään illan jälkeen sitten samaan sänkyyn..Sijaintina oli nuorisohostelli jossa muiden nukkuessa sitten päädyimme kiihkeään suuteluun hänen yläpunkassaan..Ihmetystä aiheuttaa se että kundi tahtomalla tahtoi antaa suuseksiä ja jatkoi sitä lähes läpi yön..Kundi halusi koko ajan vain tyydyttää minua eikä hänellä ollut aikomustakaan jatkaa yhdyntään asti.. Luulin aluksi että hän oli vain erittäin perusteellinen esileikin suhteen mutta kun kysyin kortsua hän vastasi harmitellen ettei taida löytyä ja halusi jatkaa suutelua/hyväilyä ja hänen antamaansa suuseksiä :) Aamuyöstä nukahdimme jalat toistemme yli kietoutuneina ja herätessämme suukottelusta ja halailusta ei ollut tulla loppua..Totesin hänen olevan enkeli ja kysyin mistä hän oli tupsahtanut.. :) Hän vain hymyili kysymykselleni ja antoi lisää suukkoja :D

Mitä mieltä olette? Minusta alkaa tuntumaan että hän taitaa olla yksi taivaallisimmista kundeista joita ikinä olen tavannut :) aivan ihana herrasmies..

Mikä voi selittää hänen käytöstään? :) tai siis että saiko hän itse tuosta niin paljon tyydytystä ettei tarvinnut muuta vai mitä luulette?

Jaeniver
dmx-chick
Itseäni kummastuttaa kovasti oikein ihanan symppis australialainen kundi jonka kanssa päädyin erään illan jälkeen sitten samaan sänkyyn..Sijaintina oli nuorisohostelli jossa muiden nukkuessa sitten päädyimme kiihkeään suuteluun hänen yläpunkassaan..Ihmetystä aiheuttaa se että kundi tahtomalla tahtoi antaa suuseksiä ja jatkoi sitä lähes läpi yön..Kundi halusi koko ajan vain tyydyttää minua eikä hänellä ollut aikomustakaan jatkaa yhdyntään asti.. Luulin aluksi että hän oli vain erittäin perusteellinen esileikin suhteen mutta kun kysyin kortsua hän vastasi harmitellen ettei taida löytyä ja halusi jatkaa suutelua/hyväilyä ja hänen antamaansa suuseksiä :) Aamuyöstä nukahdimme jalat toistemme yli kietoutuneina ja herätessämme suukottelusta ja halailusta ei ollut tulla loppua..Totesin hänen olevan enkeli ja kysyin mistä hän oli tupsahtanut.. :) Hän vain hymyili kysymykselleni ja antoi lisää suukkoja :D

Mitä mieltä olette? Minusta alkaa tuntumaan että hän taitaa olla yksi taivaallisimmista kundeista joita ikinä olen tavannut :) aivan ihana herrasmies..

Mikä voi selittää hänen käytöstään? :) tai siis että saiko hän itse tuosta niin paljon tyydytystä ettei tarvinnut muuta vai mitä luulette?

Olen törmännyt samanlaiseen tyyppiin. Taisi herra olla taivaasta tippunut enkeli. :lol:

Itse en keksi muuta selitystä, kuin sen, että mies vain yksinkertaisesti pitää suuseksin antamisesta ja naisen hyväilystä. Harmi, että sellaisia aarteita taitaa olla harvassa.

dmx-chick
Jaeniver
dmx-chick

Olen törmännyt samanlaiseen tyyppiin. Taisi herra olla taivaasta tippunut enkeli. :lol:

Itse en keksi muuta selitystä, kuin sen, että mies vain yksinkertaisesti pitää suuseksin antamisesta ja naisen hyväilystä. Harmi, että sellaisia aarteita taitaa olla harvassa.

Wow..mitä enemmän kundia ajattelen sitä enemmän löydän ihanuuksia hänestä..esimerkiksi: kun tapasimme klubissa hän pyysi kädestä pitäen minua tanssimaan..missään vaiheessa tanssia hän ei lähennellyt/kosketellut tai yrittänyt mitään.. tanssi vain siinä vieressä ja tuntui olevan täysin tyytyväinen.. :) iältään hän ei ollut mikään teini-ikäinen vaan reilusti yli kahdenkymmenen joten kokemusta selvästi oli -- tämä kävi selväksi varsinkin illan edetessä sillä hän tiesi kaikki naisen vartalon kohdat joita hyväillä ja varsinkin alapäässä hän osui, ei melkein, vaan juuri oikeisiin paikkoihin :D ihan ällistyttävää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat