Bi-seksuaalinen avokki - Seksi

janikajande

Eli tilanne on kutakuinkin tälläinen että avokkini ja minä harrastettiin kimppaseksiä muutama kuukausi sitten niin, että mukana oli toinen mies, joka piti miehistä.

No meno oli mielestäni todella kiihottavaa, pojat tykkäs toisistaan ja meno olikin välillä aika villiä...

Nyt poikkis on taas alkanut ehdotteleen että otettais uusiksi, joten mitä mieltä olette, uskallanko mennä taas mukaan vai menetänkö mieheni miehille kokonaan?

Ja muutenkin, olisi kiva kuulla jos olisi samanlaisia pareja. Vaihdella kokemuksia yms :) Tänne niitä tuskin viitsii kirjoitella, varmasti asia monia tyttöjä jopa hieman ällöttää... :oops:

Kommentit (2)

Suzanne

En usko että kannattaa pelätä kumppanisi menettämistä, jos hän todella rakastaa sinua ja suhteenne pelaa. :) Yleensä on vain hyväksi suhteelle antaa (kummankin osapuolen) toteuttaa halujaan ja fantasioitaan. Ei miehesi viehtymys toisiin miehiin varmastikaan nakerra hänen rakkauttaan sinuun. Oma kumppanini kertoi biseksuaalisuudestaan jo jonkin aikaa sitten ja on ollut antoisaa leikkiä välillä roolileikkejä sängyssä, rikkoa rajoja ja perinteisiä sukupuolikäsityksiä. Hän kuitenkin kaipaisi jossain vaiheessa "oikean peniksen" omaavaa petiimme, emme vaan todellakaan tiedä mistä aloittaa... :oops: Itsekin olen bi, ja ykkösfantasiani on kullan ja toisen pojun villit leikit, joten uskon että meillä on vielä jännittäviä hetkiä edessä!

Tsemppiä teille! Kirjoittele ihmeessä tänne mietteitäsi ja kokemuksiasi, ei niiden tarvi lukea ketä ällöttää! :)

janikajande

Toisen kerranhan sitä tuli kokeiltua ja vieläkin on kumppani tallella :) Sama mies oli kolmantena mikä viimeksikin.

Ehkäpä antoisinta oli juuri katsella kun omaa kultaani pantiin kovalla tahdilla takaapäin kultani nauttiessa. Aina välillä tosiaan käskin sen kolmannen ottaa mieheni oikein rajusti ja itse katselin sormeillessa :)

Niin ja itse en joutunut spermasta huolehtimaan, miehet hoitivat sen puolen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat