Yhdytä ei kiitos, sormipeli yms. kyllä kiitos. - Seksi

marimma
KataTheBlondi
haluttomuudesta on jo keskustelua... ainakin jossain suhteessa. Mitäs mieltä muut modet on? Liitetäänkö keskusteluja vai antaako olla. Kuitenkin pieniä vivahde-eroja löysin.

Haluttomuus ei oo sama kun se että haluaa sormetusta ja kaikkea muuta paitsi yhdyntää. Fiksumman otsikonkin kun keksis niin ois jo hyvä :)

Kommentit (7)

KataTheBlondi

haluttomuudesta on jo keskustelua... ainakin jossain suhteessa. Mitäs mieltä muut modet on? Liitetäänkö keskusteluja vai antaako olla. Kuitenkin pieniä vivahde-eroja löysin.

mince-
celestine
Kyllä mäkin pidän enemmän suuseksistä ja sormettamisesta..ukolta tulee välillä siitä sanottavaa :oops: . Ei vaan tuu pelkässä yhdynnässä :evil: . Toisaalta kun on muutaman päivän ilman parrua niin kyllä sitä alkaa taas kaipaamaan :wink: .

Itse en edes kaipaa seksiä. Yksinkin ollessani harvoin mietin edes seksiä. Tämä on kyllä ärsyttävää. :?

celestine

Kyllä mäkin pidän enemmän suuseksistä ja sormettamisesta..ukolta tulee välillä siitä sanottavaa :oops: . Ei vaan tuu pelkässä yhdynnässä :evil: . Toisaalta kun on muutaman päivän ilman parrua niin kyllä sitä alkaa taas kaipaamaan :wink: .

Lukretia

Mulla oli seksielämän alussa niin, että olisin halunnut vain suuseksiä mutten ollenkaan yhdyntää. Mulla ongelma oli siinä, että en ollut vielä oppinut nauttimaan yhdynnästä, mutta pian alkoi sekin tuntua hyvältä.

mince-

Onko muilla tapahtunut samalla tavalla.

Eli siis seksi ei miehen kanssa huvita yhtään. Se sattuukin vähän, saattaa siis olla osasyynä siihen miksei huvita. Kaikenlainen sormipeli kyllä kiinnostaa, jonkin verran enemmän.
Seurustelu tämän miehen kanssa on kuitenkin ihanaa. Parasta mahdollista.

Ongelma onkin se, että haluaisin kokeilla muita miehiä. Ajattelen jopa muita miehiä, mutta oma mies ei saa minua haluamaan yhdyntää.

Emmily_

Mulla on vähän samaa ongelmaa nykyään, ja poikaystävä siitä aika paljon valittaakin. Tykkään kun hän nuolee mua, tuntuu tosi hyvältä, mutta yhdyntää en kaipaa yhtään. Enkä siis kaipaa minkäänlaista seksiä välttämättä. En sitä ikinä sillä tavalla ajattele, enkä mitenkään koe olevani "puutteessa" tms. jos en saa seksiä. Tästä on tullut iso ongelma. :(

pittunen_

Oliski noin,vaan meillä tuo on toisinpäin..

Eli, mies kyllä tykkäisi ihan vaan mulle ykspuoleisesti antaa suuseksiä, käsillä kivaa yms, mut ei sit mitään semmost että se johtais seksiin, vaan ihan vaan et mä nauttisin. Mä taas en nauti ollenkaa tommosesta yksipuolisesta nautinnosta,jos se kohdistuu minuun. Paljon enemmän haluisin ihan yhdyntää,ku siitä nauttii kumpiki saman aikasesti. Ongelma vaan on siinä,et mies haluu sitä niiiiiiiin harvon, ja mä taas niin usein.

Tilanne oli eri, ku ehkäsynä oli vielä kondoomit, sillon haluttiin yhtä "harvoin". Vaan nyt, ku syön pillereitä, haluisin about joka päivä,miehelle taas riittää se pari kertaa viikossa niin... :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat