Multiorgasmit - Seksi

shazzer

Olen usein miettinyt kateellisena miten on mahdollista saada useita orkkuja yhden session aikana! Yhdenkin eteen saa tehdä tosissaan töitä, ja kun sen on saanut ei tee mieli enää. Olen katkera!!

Sivut

Kommentit (42)

olematon

ja ne on sitte kaikki orgasmeja? ettei vaan sellasta muuta hyvänolontunnetta? aika kivaa ois jos tollee vaa sais monta kymmentä... :wink:

tessa

Mä saan yhden. Yleensä se on just niin iso, että tekis mieli lopettaa siihen, mutta se tunne menee mulla ohi kun vaan keskityn siihen rentouttavaan fiilikseen hetken. Sen jälkeen voin jatkaa lisää, mutten kestä enää klitoris- orgasmin jälkeen suoraan klitoriksen koskettelua heti perään. Viime lauantaina olin valmentanut itseni henkisesti saamaan kaksi kertaa, koska viimeisesta kerta oli 2- vuotisen suhteemme alkupuolella. Aloitettiin sohvalla minä päällä ( saan siinä asennossa yleensä tosi nopeasti) ja kun olin saanut niin siirryttiin makkariin, jossa sain n. 15 minsan päästä uudestaan.

kersa

[size=9](Jos tällainen aihe on jo, niin pahoittelen pahoittelen. Hakuni ei suostu toimimaan.)[/size]

Lainaus on Wikipediasta:

Lainaus:
Naisilla ei ole miesten lepovaihetta vastaavaa vaihetta, joten moninkertaisten orgasmien saaminen on periaatteessa helpompaa. Joillain naisilla klitoris on juuri orgasmin jälkeen niin herkkä, että he kykenevät vain yksittäisiin orgasmeihin. Tutkimusten mukaan noin 13 % naisista kertoo kokeneensa moninkertaisia orgasmeja.

Miten teillä? Saatko halutessasi useamman peräkkäin, vai jääkö se aina yhteen? Jos pystyt saamaan useamman, koetko olosi tyytyväiseksi jo yhden jälkeen? Jos et, harmittaako se? Keskustelua pystyyn :)

--

Itse huomasin jo vuosia sitten taipuvaisuuteni useampaan orgasmiin. Nuorempana saatoin saada puolessa tunnissa jopa niin monta kertaa, ettei riitä kahden käden sormet laskemaan. :shock: Nykyään saan ehkä 5 kunnollista, sitten alkaa turtua paikat. Ongelmani on vain se, että jos saan vain kerran, himoni eivät yleensä katoa minnekään. :roll:

kersa

Minä taas tunnen itseni nymfoksi. :oops: Ehkä tämä on seurausta siitä, että ylipäätänsä haluan ja saan niin harvoin? Jos saisin useammin, niin ehkä tulisin yhdellä tyytyväiseksi.. :P Ei siinä muuten mitään, mutta yleensä se toinen orgasmi on ensimmäistä vahvempi, joten on tarpeeksi halua kokea vielä se.

Mieluummin minä ottaisin sen yhden orgasmin ja tunteen "kiitti, riitti". :evil:

Cadillac
kersa
Joillain naisilla klitoris on juuri orgasmin jälkeen niin herkkä, että he kykenevät vain yksittäisiin orgasmeihin.

No minä kykenen vaan noihin yksittäisiin, mutta pikemminkin siinä on emätin hellänä. Klitoriksella ei ole niinkään osuutta asiaan.

Ediale

Oh, mulla on tosiaan niin että ekan orgasmin jälkeen tuntuu että tekee vaan mieli lisää. :D Puoleen tuntiin saa tosiaan ainakin se viis orkkua mahtumaan. : )

marimma

Osittain mä olen hyvinkin kade teille.

Mä yleensä saan vaan niin ison orkun ettei tee mieli edes jatkaa seksiä sen oman laukeamisen jälkeen. Joten on ihan tuskallista joskus koittaa oikeasti tähdätä se oma tuleminen siihen samaan kun ukonkin, koska muuten se seksi muuttuis hyvin vastenmieliseks ja sellaseks "sais jo loppua" tunnelmaiseks..

Toisaalta tässä on sekin hyvä puoli, vähän mistä tuo kersakin sano että mielummin yks orgasmi ja tunne "kiitti, riitti" :)

Ediale

Marimma, toisaalta mä oon sulle kateellinen. : D

Vaikka saanki monia orkkuja, ne on aika pieniä. Ois hieno kokee kunnollinen räjähys! :lol:

marimma
Ediale
Marimma, toisaalta mä oon sulle kateellinen. : D

Vaikka saanki monia orkkuja, ne on aika pieniä. Ois hieno kokee kunnollinen räjähys! :lol:

Just sillä tarkotinkin että tässä yksöisorgasmisuudessa on puolensa, kuin myös sitten tuossa multiorgasmisuudessa :)

marimma
Ediale
Miksei vaan vois saada monia monia ja taivaallisen isoja orgasmeja aina. <3

Tai edes kaks saman session aikana, toinen pieni ja alustava ja toinen tajunnan räjäyttävä :lol: sekin olis jo hyvin.

iLsKi

monissa on puolensa :lol: olen kuitenkin ihan tyytyväinen yhteenkin jos mies sattuu olemaan nopeella päällä.. oon vanhemmiten oppinu säätelemään orgasmin tuloa, samaten jos haluun useemman ni miehen kans levätään siin välis et tunto palautuu ja siitä ei sitte kauaa meekkään kun voi saada uuden. mulla se on vaan kiinnni vatsalihasten jännittämisestä ( voin saada orkun itsetyydytykses vaikka en olis juurikaan kiihottunu ) ns "salaa" saan harvemmin..

sugar_kane

Vittu että jaksatte valittaa kun täällä on ihmisiä, jotka ei oo saanu, ei saa eikä tule saamaan ikinä yhtäkään orgasmia miehen kanssa eikä välttämättä yksinkään!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat