Sylitanssi - Seksi

leben

[color=darkblue]Kuulostaa kivalta. Kerran kaveri porukassa bestis joutui esittämään miehensä kaverille sylitanssin, mutta se meni nauruksi.. :lol:
Määkin haluun!! Mulle saa tanssia tai mä voin kokeilla.. :wink: [/color]

Sivut

Kommentit (27)

Marika_

jjuu lähes jokatoinen ilta kullalle sylitanssia annetaan ;)
kulta on niiiiiin ihana kun se kattoo suoraan silmiin eikä tuijota tisseihin :D
mutta toki se saa sinnekin tuijottaa :D

malina

Tätä on mulle ehdoteltu poikaystävän taholta, mutta ongelma on se että en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä. Poikaystävältä tämä oli lähinnä pieni kiusoittelu vain, mutta olisi kivaa yllättää hänet tekemällä se ihan oikeasti.

Hytkyä siinä sylissä varmaan pitäisi ja sillei :D, mutta jos jollakin olisi kokemusta olisi kivaa kuulla ja ideoita otetaan vastaan.

Miten siitä saisi tanssia näyttämättä hölmölle :roll: ? Kiitos.

Jzzu

Hmmm, no tuotaah... :oops:
Tätä tulee harrastettua aika usein.
Baarissa tosin ja ihan kavereille, mut kovasti kundeja tuntuu nää toimitukset kiinnostavan.. :lol:
Mie ehkä suosittelisin muutamaa annosta alkoholia ja sitä et anna mennä vaan! Ei se kovin kauheesti eroo tanssimisesta yleensäkään, ainakaan musta..

Aimée

Ehm, joo.. Baarissa on tullut miekkoselle tanssittua muutamat lapdancet (viimesimmällä kerralla pyysi vastahakoisesti lopettamaan ettei meiän tarvitsis vessaan lähteä puuhastelemaan :lol: ). Lähinnä oon keikutellut itteäni siinä sylissä, en osaa selittää.. Ja tyyliin painautunut oikein likelle, mut sitten mitään edessä keikuttelua en ole ottanut mukaan repertuaariin :lol:

Jzzu
Aimée
mut sitten mitään edessä keikuttelua en ole ottanut mukaan repertuaariin :lol:

*käsi nousee ylös*
Täällä myös toi kuuluu valikoimaan.. :oops: \:D/

antagonismi

Tästä on tullutkin jo mainittua toisaalla :D Minä olen myös sylitanssija! ;) :lol:
Tullu ihan treenattua kyseistä hommaa striptease-tuntien ohessa :D
Monesti alkoholi on syypää siihen, että tätä julkisesti teen mutta ei aina, ei aina ;)
Mun ohjelmaan kuuluu jos sun minkälainen ketkuttelu sekä sylissä että miehen edessä :D (nykyiselle miehelleni en tosin ole tätä pyynnöistä huolimatta tehnyt, syystä jos toisesta)...
Tosi mukavaa puuhaa, ei juurikaan eroa eroottisesta tanssista :P Eikä sitä kannata vierastaa. Jos ei selvinpäin uskalla, niin vedä pienet kännit päälle ja kokeile sitten ;)

Trinity

Eilen baarissa lyötiin kaverin kanssa vetoa en muista mistä, ja yllättäen kävi niin että hävisin ja jouduin tanssimaan hänelle sylitanssin. :D Tosin muutaman rohkaisu ryypyn ( = pullon ) ottaneena onnistui "ihan luonnostaan", vaikka kanssa ihmiset kattoivatkin vähän kieroon..no, ei haitannut menoa. :D

Niin ja selvin päin ei minuakaan saisi tanssimaan mitään sylitansseja, tulisi lähinnä vaan hölmö olo.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat