mitä tehdä, kun poikaystävä ei laukea?? - Seksi

namak
Merilyn
Tuossa tän sivun etusivulla on joku cosmon artikkeli miehen haluttomuudesta. Rupesin miettii että ehkä nää kulkee jotenkin käsi kädessä keskenään, siinä oli nimittäin joitain asioita, jotka ainakin meidän kohdalla voivat olla ainakin osatekijöinä. Lukekaahan se.

Meillä ei ainakaan kyse voi olla miehen haluttomuudesta. Kuitenkin hän osoittaa halukkuuttaan monin tavoin ja tekee myös aloitteita.

Uskon että sen kyllä huomaisi, jos mies ei ole halukas koko hommaan.

Sivut

Kommentit (49)

marsu

meilläkin on asian kanssa ongelmia.suhteen alussa miehellä ei seissyt ollenkaan.kun siitä päästiin meni jonkun aikaa ihan hyvin, mutta nyt on tullut tämä laukeamattomuus.suulla tai käsin en ole saanut häntä laukemaan koskaan, mutta yhdynnässä ja rintojen väliin kyllä (siinäkin kestää KAUAN). nykyään miehen kalu veltostuu kesken homman, vaikka laukeaminen olisi jo lähellä.ei ole enää satunnaista vaan tapahtuu joka kerta.asia alkaa vaivata molempien mieltä :cry:

overkillah
Carmencita
No meillä se aika jossa mies tulee on suoraan verrannollinen siihen kuinka pitkä aika edellisestä kerrasta on. Eilen esim. sekstailtiin ekaa kertaa 8 päivään ja siltä tuli alle minuutissa, oikeasti :lol: Vaikka ei tässä viattomia olla oltu yli vuoteen. Sitten taas joskus jos on menossa päivän 3 tai 4 kierros niin saattaa mennä tuntikin, ettei häneltä tule ja silloin yleensä jätetään hommat sikseen.

mulla poikaystävällä sama juttu. plus, on iltaisin usein väsynyt, ja siksi "ei tule" . Aamuisin ei mitään ongelmaa..

Carmencita

No meillä se aika jossa mies tulee on suoraan verrannollinen siihen kuinka pitkä aika edellisestä kerrasta on. Eilen esim. sekstailtiin ekaa kertaa 8 päivään ja siltä tuli alle minuutissa, oikeasti :lol: Vaikka ei tässä viattomia olla oltu yli vuoteen. Sitten taas joskus jos on menossa päivän 3 tai 4 kierros niin saattaa mennä tuntikin, ettei häneltä tule ja silloin yleensä jätetään hommat sikseen.

Hegatzu

niin, poikkis ei ole lauennut kertaakaan kanssani, ja minulta loppuu puhti hyvin äkkiä, sillä orgasminkin saan aina aika nopeasti.. yritän päästä livahtamaan tilanteista jotka johtaa seksiin, sillä pelkään että vika on minussa.. olen aina auttanut vähän kädellä, mutta se ei aina auta yhtään.. mitä tälläisessä tilanteessa voi tehdä, sillä olisi ihanaa jos poikakaverikin laukeaisi?? :cry:

tsear

noo, Aluksi kannataa esileikkiä :lol: oikein kiihottavasti ja tuota silleen että lataat ärsykkeitä hänelle. Ja aloittaka itse akti vasta kun mieskin on oikein kunnolla mukana, ei puolikovalla :) Ja sitte meilä ainaki tuo mies tykkää kun jännittää lantiopohjanlihaksia. Lisää kuulemma nautintoa. Ja niitähän kannattaa jumppaillaki päivittäin...

m78

Käytättekö kondomia? Tuli mieleeni, että jos miehelläsi on "normaalin" kokoinen tai isohko vehje, niin normaalit kortsut saattavat olla niin tiukkoja, että ne puristavat pois kaiken tuntoherkkyyden jolloin laukeamisestakaan ei tule mitään. Itselläni oli joskus vastaava vaiva (vaikka en omista mitään megamelaa), ja sain siihen helpotuksen kun hommasin suurempia kumeja. Jostain nettikaupoista voi tilata esimerkiksi Trojan Magnum XL kumeja, jotka todellisuudessa eivät ole niin suuria mitä nimestä voisi päätellä. Isompia kuitenkin kuin normaalit kumit. Tuolta niitä ainakin saa:
http://www.14-condoms.co.uk/condom-styles/large-size-condoms.html
Suomesta ei tietääkseni saa mistään normaalia suurempia kumeja. Korjatkaa jos olen väärässä.

Jos ette käytä kumia, niin sitten kyseessä voi olla jotain jännittämiseen tai laukeamisen häpeämiseen liityvää, mikä estää todella tehokkaasti laukeamisen. Vika tuskin on sinussa, ja tuossa tilanteessa on tärkeintä että ei syyllistä ketään eikä ota asiasta stressiä. Sillä jos sitä stressaa, niin mieskin huomaa sen ja sitten ei varmasti laukea... Kannattaa myös kysyä mieheltä, että mitä mieltä hän on asiasta.

Hegatzu

joo, ei käytetä kortsuja, ja poikkiksella on pienenpi mitä mihin olen "tottunut" entisessä suhteessa.. voisiko minun kosteudella olla vaikutusta asiaan, sillä olen huomannut että kostun vähän "liikaa"?

Lizzie

Hegatzu, vika ei ole sinussa. Älä siitä huoli. Nähkää itsenne tilastollisena valopilkkuna, ootte pariskunnista todella marginaalinen vähemmistö, kun teillä on tuo laukeaminen noin päin! :)

Mitään konkreettisia vinkkejä en kyllä osaa antaa, harmillinen tilanne tuo tietenkin on.

marimma

Kyllä meillä on välillä isäntä laukeamatta. Tai siis.. Tulee sellanen epävarmuus että laukesko vaiko eikö ja useimmiten silloin noissa tilanteissa ei. Tiedä sitten mistä johtuu, mut joskus sitä käy :)

Jännitys ja muut varmaan tekee kanssa osansa.

@leXi

No kyllä tunti on jo sen verran pitkä aika, ettei siinä ole mitään ihmeellistä jos stondis alkaa laskemaan. En sitten tiedä, kuinka sporttista teidän seksi on ollut mutta kyllä sellanen tunnin perusreippailukin voi käydä heikompikuntoisen fysiikalle. Se taas, miksi mies ei lauennut, onkin toinen kysymys. Mutta sitäkin saattaa sattua ilman mitään sen erikoisempaa syytä. Joten sinuna en uhraisi asialle enää ajatustakaan. Kyse on teillä kuitenkin ollut vain yksittäistapauksesta. Sitä paitsi ajattele positiivisesti: kuinka monet naiset joutuvatkaan kiroilemaan parin minuutin jälkeen laukeavaa miestä!

dana

Harrastaako poikaystäväsi liikuntaa päivittäin? Eksälläni liikunta vaikeutti tulemista, joten pakotin hänet liikkumaan joka toinen päivä eikä päivittäin niin kuin siihen asti.

Hegatzu

no nyt on kummallakin jäänyt liikunta vähemmälle, ennen poikkis kävi 3 kertaa viikossa salilla, nyt ei sitäkään. voisiko tuommoinen johtua stressistä, sillä kullallani on juuri kirjoitukset ja kaikkea sellaista?

KataTheBlondi
Hegatzu
no nyt on kummallakin jäänyt liikunta vähemmälle, ennen poikkis kävi 3 kertaa viikossa salilla, nyt ei sitäkään. voisiko tuommoinen johtua stressistä, sillä kullallani on juuri kirjoitukset ja kaikkea sellaista?

No jos se stressaa niistä liikaa. Mutta jos se on vain kirjotusjännitystä niin kuin mun stressaus niin mua seksi vaan rentouttaisi.
En tosin ole mies niin en osaa sanoa voiko pelkkä jännitys aiheuttaa, mutta jos on tooooosi kova stressi niin se voi olla mahdollisesti yksi syy.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat