Seksi exän kanssa - Seksi

k87

mä en ehkä kuitenkaan pystyisi eksäseksiä harrastamaan. en osaa kunnolla sanoa, kun noita eroja ei oo takana kun yks ja se suhde oli mitä oli. :roll:

riippuu tietenkin ihan eron laadusta, mutta luulisin, että ite oisin joko ihan kiinni eksässä tai inhoisin häntä :arrow: kummassakaan tapauksessa seksistä ei tulis mitään. mutta muussa tapauksessa eksäseksiä voisi sanoa "ihanteelliseksi" sinkkuihmiselle. toinen tietää tasantarkkaan mistä kumppani tykkää eikä tartte "hävetä" mitään.

Sivut

Kommentit (73)

SunLion
Aspire
SunLion
Aspire
Mutta kun näin ajtellaan niin mikä vika on vakio fuckbuddy:ssa?
ei mitään vikaa...siinä saa parempaa seksiä kun yhden illan jutuista varmaan koska molemmat tietää tarkalleen mitä toinen haluaa. Ongelma tulee vastaan jos toisella on tunteita...siinä sattuu ja pahasti kun aamulla tiet eroaa...

Mutta kun onkin pelkkä panokaveri niin silloinhan tunteita ei pitäisi olla. Sulla on nyt tietysti vähän eri tilanne kun tämä kyseinen henkilö on exä...

Ei oo exä!! mut tän keskustelun aihe on kyllä seksi exän kanssa joten siitä tilanteestahan pitäis just keskustella.

ei panokaverin kans tunteita joo..mut eksän kanssa voi herätä nostalgisia tunteita.

itsellä ei ole kokemusta..mutta osaan kuvitella tilanteen.

---------------------------
[color=red]Joo toistan kepan sanoja, pidetään tämä ketju asioissa...turha lähteä moralisoimaan yhdenillanpanoja ja tunteetonta seksiä nyt..se ei kuulu aiheeseen ollenkaan.[/color]

procyon-a

Tääkin keskustelu meni nyt sitten tähän. Monessako ketjussa kyseistä asiaa tarvitsee käsitellä vai riittäisikö kenties edelliset 3-8? Aina sama kaava toistuu ketjusta toiseen.

Mulla ei henk. koht ole mitään huonoja kokemuksia exän kanssa touhuamisesta. Meillä oli aika rauhanomainen ja helppo ero joten luonnollisesti oltiin jonkun verran tekemisissä myös eron jälkeen. Tämän takia voisi melkein väittää, että seksistä tuli jopa parempaa eron jälkeen. Mikä asiassa on parasta on se, että molemmat osaavat ennakoida etukäteen missä paikassa, mihin kellonaikaan, millä tavalla seksiä harrastetaan. Kun ei tarvitse miettiä ylimääräisiä asioita turhaan, voi keskittyä olennaiseen, mikä ei vieraan ihmisen kanssa välttämättä ole mahdollista. Parempaahan se yleensä on myös laadultaan.

Ne vanhat ristiriidat on sitten se homman toinen puoli ja se, että ex-kumppanin kanssa touhuaminen voi todella pahasti hidastaa itsenäistymistä pois suhteesta.

Marika_
Kepatäti

Jos nyt lähetään pilkkua n*ssimaan (minä matalalla moraalillani voin sitäkin panna) niin seksin oikea merkitys on lisääntyminen eikä mikään rakkauden osoitus tai lähellä olo. :wink:

[u]se se unohtu[/u]! :D ...olet oikeassa.
lisään; mutta myös sana "rakastelu" ei sovi minkään vakipanon kanssa puuhastelun nimeksi... :roll: eli nyt sitten vaan "pannaan ja heihei" YHH :shock:
toivottavasti ihmiset rauhottuisi tälläkin saralla...siis ihan oikeesti.
ei mikään ihme että tulevaisuudessa jossain työttömien toritilaisuudessa paneskeltaisiin ja naiset pynttäävät itsensä h*oran näköiseksi, ja joka mies on kun mikäkin skandivavian hunks -tyyppi. :roll:
muutenkin moni nuori (ja vanhempi) näyttää ihan lutkalta ihan päiväsaikaan kaduilla jne, mitä vaatetukseen ja kasvoihin tulee...kyllä ihminen voi muutenkin näyttää hyvältä! :) ei aina tarvitse olla tissit tyrkyllä pikkumustissa tai megaisot korkkarit tai minihame joka ei peitä kuin alushousujen pesuohjelapun.... :?
(juu meni kyllä aivan ohi aiheen, mutta pakko oli kirjottaa;) )

kun seksistä on tullut tällästä "viihdykettä" joissa yhdenyönjutuissa tavoiteltava asia on ainoastaan oman tyydytys, niin vieraissa käynti on myös lisääntynyt. viinaa kitataan alas ja nussitaan seuraavaa vastaantulijaa (toki satoja vuosia sitten on myös viina virannut...kurkusta alaskin). ihmiset voisi viisastua, en toki minäkään aina ole tehnyt järkivimpiä tekoja taikka päätöksiä, mutta vierestä on tullut muitakin seurattua, ja pidän suorastaan ällöttävänä joka viikonloppuista kännäämistä ja vieraitten ihmisten (tai eksien) paneskelua... :roll:
toki ihmiset saa pitää hauskaa, mutta joku tolkku kaikessa.

Kepatäti
Marika_

ja muutenkin, ihmiset ovat unohtaneet seksin oikean merkityksen; olla lähellä rakasta ihmistä (eikä mitää yhenillan juttua tai panopuuta) .

Jos nyt lähetään pilkkua n*ssimaan (minä matalalla moraalillani voin sitäkin panna) niin seksin oikea merkitys on lisääntyminen eikä mikään rakkauden osoitus tai lähellä olo. :wink:

Marika_

oon lukenu lähes koko keskustelun läpi...en ole ikinä ymmärtäny tunteetonta seksiä, ja vielä vähemmän exän kanssa puuhastelua...jos erotaan, niin eikö kaikki tällanenkin pitäis loppua sit siihen?

ja muutenkin, ihmiset ovat unohtaneet seksin oikean merkityksen; olla lähellä rakasta ihmistä (eikä mitää yhenillan juttua tai panopuuta) .
täällä (ja muuallakin) saa sellasen kuvan että seksiä harrastetaan vain itseään tyydyttääkseen...20 vuoden päästä varmaan pannaan kadulla ja kaikki naiset ovat mielellään pikku jakorasioita joille oma tyydytys on maailman napa... :roll: miehet mukaan lukien...tekisin mitä vaan että nykyihmisten päähän saisi järkeä, TÄSSÄKIN asiassa.

jokainen nussitkoon miten tahtoo oli syyt ja seuraukset mitkä tahansa...vastatkoon niistä sitten itse.

onneksi täällä fiksujakin ihmisiä...;)

Keith

ehkä hieman OT, mutta tulin ajatelleeksi kysyä viisaammilta, kauniimman sukupuolen edustajilta, miltä naisista yleensäottaen tuntuu, jos "eksäseksin" tai "fucbuddyn" luota lähtee heti seksin jälkeen, eli ei jää yöksi. pelkkää seksiä ja kotiin? olen erehtynyt näin tekemään muutamaan otteeseen ja olin huomaavinani pientä nyreyttä..

Aspire
SunLion
Aspire
ei mitään vikaa...siinä saa parempaa seksiä kun yhden illan jutuista varmaan koska molemmat tietää tarkalleen mitä toinen haluaa. Ongelma tulee vastaan jos toisella on tunteita...siinä sattuu ja pahasti kun aamulla tiet eroaa...

Mutta kun onkin pelkkä panokaveri niin silloinhan tunteita ei pitäisi olla. Sulla on nyt tietysti vähän eri tilanne kun tämä kyseinen henkilö on exä...

SunLion
Aspire

Lukretia

Mä kyllä luulen, että jos mies olisi sellainen, että haluaisin sen sänkyyni, haluaisin siitä aika pian jotain muutakin. Aika varmasti alkaisi tunteita kehittyä. Eli ei olisi mun juttu mikään vakipano-/eksäseksikuvio.

gollum
SunLion
kun mietin tilannetta nyt.....tiedän et mua satuttais se aivan vitusti jos aamulla sit erottais taas omille teille. Kai se johtuu siitä et jos nyt erottais olisin ainakin itse vielä hyvin rakastunut...luulen että kultakin. Vaikea sanoa eksyttäiskö samaan petiin...toivottavasti ei tule ajankohtaiseksi.

Komppaan. En kyl usko et pystyisin... Eri tilanne sitten on jos joillain ei tosiaan oo tunteita enää niin mikäs siinä sitten. Tosin musta ehkä ois parempi päästää kaikilla lailla irti. Riippuu tietysti siitki, et miten vakava suhde on ollu... Et jos on ollu vaik kk yhessä ja sit huomannu ettei synkkaa muuten, niin tuskin sitä niin kauheesti enää kiinni on toisessa kumminkaan.

miss.
Keith
ehkä hieman OT, mutta tulin ajatelleeksi kysyä viisaammilta, kauniimman sukupuolen edustajilta, miltä naisista yleensäottaen tuntuu, jos "eksäseksin" tai "fucbuddyn" luota lähtee heti seksin jälkeen, eli ei jää yöksi. pelkkää seksiä ja kotiin? olen erehtynyt näin tekemään muutamaan otteeseen ja olin huomaavinani pientä nyreyttä..

Aluksi olin vähän ihmeissäni kun panokaveri ei jäänykkään yöksi mut sit seuraavilla kerroilla tiesinki jo asiasta ni se oli ihan ok (vaikka tykkäisin kyhnöttää ja nyhjätä kyljessä). Ja loppupeleissä se olikin ihan hyvä; tuntuu että saattas mennä touhu jotenki läheisemmäksi ku yöki kyhnättäs yhessä ja seksisuhteen lopettaminen vois olla vaikeampaa, vaikka siis mitään oikeita tunteita ei pelissä oiskaan mukana.

.saippua

eksä ehdotti, mut en suostunu. on kyllä kaduttanu jälkeenpäin, mut ei se kuitenkaan ois samanlaista mitä ennen niin en tiedä haluanko.. tai ylipäätään kestäisinkö sen kosketusta :s

SunLion

kun mietin tilannetta nyt.....tiedän et mua satuttais se aivan vitusti jos aamulla sit erottais taas omille teille. Kai se johtuu siitä et jos nyt erottais olisin ainakin itse vielä hyvin rakastunut...luulen että kultakin. Vaikea sanoa eksyttäiskö samaan petiin...toivottavasti ei tule ajankohtaiseksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat