Kertoakko miesystävälle? - Seksi

adele^^

Mulla olis tällane ongelma:

En oo enää neitsyt, mutta edellisestä kerrasta on kohta JO neljä vuotta :shock: . Neljä vuotta sitten olin parisuhteessa ja en ole sen jälkeen "varsinaisesti" seurustellut. En ole halunnut irtosuhteita, joten oma valintani tämä on ollut. Nyt kuitenkin olen löytänyt ihanan pojan ja seksi on tullut ajankohtaiseksi. Noinkin pitkään seksittömyyteen on EHKÄ vaikuttanut se että eka kertani tapahtui mielestäni liian nuorena (15v), siis näin jälkeenpäin ajateltuna eikä se mitään tajunnan räjäyttävää ollutkaan. Kaiken kaikkiaan en sit kuitenkaan tainut olla valmis. Noh ne on niitä teinien räpellyksiä :oops:

Mietinkin että pitäisikö minun kertoa tästä miesystävälleni (joka on vuoden minua vanhempi)? Pitäisikö hän minua säälittävänä/outona?Tuleekohan mulla ongelmia meidän ekalla keralla, kipuja, verta? Aiemmilla keroilla ei ole paljoa kipua ollut eikä verta ole tullut koskaan. Mutta nythän on mahdollista että paikkani ovat "kiristyneet".. Itse olen sormilla työnnellyt tonne alapäähän, mutta esim 4cm halkaisijaltaan oleva hieromasauva ei mene alkuunkaan..

Olisin kiitollinen jos joku edes vähän osaisi neuvoa!

Kommentit (12)

antagonismi

Kyllä mä sinuna kertoisin, tulee kuitenkin jossain vaiheessa esille jos ihan seurustelemaan rupeette kunnolla :)
Eikä tossa ole mitään noloa/hävettävää tms, rohkeesti vaan kerrot pojalle miten asiat on :) Ei sillä loppujenlopuks ole muuta merkitystä ku se, että ukkos osaa olla vähän hellempi ja varovaisempi :)

lily

En näe tuossa mitään, miksi pitäisi asia jättää kertomatta. Kyllä mä ainakin arvostaisin miehenä tyttöä, jolla on kaltaisesi tausta seksin saralla, kuin sellaista, joka tuon neljän vuoden aikana olisi harrastanut monia yhden yön juttuja.
En nyt usko, että paikat käyttämättöminä mihinkään varsinaisesti kiristyy, mutta ainakin miehesi osaa olla tarpeeksi hellä, kun tietää miten asiat ovat.

Mä olen yleensä maininnut miehelle ihan muutamankin kuukauden seksittömästä ajasta, ettei tartte miehen ihmetellä jos on taidot vähän ruosteessa :lol:

Blueberry

aivan samaa mieltä ko edelliset. sitäpaitsi ei sun tarvi sille selittää yksityiskohtaisesti, vähänylimalkaisesti että on viimekerrasta vähän aikaa ja sen vois ottaa huomioon...

agarina

Ja sekös vasta miestä hiveleekin, kun muotoilet sen niin, että "en ole näiden taukovuosien aikana kohdannut ketään, johon olisin tuntenut tarpeeksi vahvaa vetoa". Miehen ajatusmaailma --> olen voittamaton! :idea:

:wink:

antagonismi
agarina
Ja sekös vasta miestä hiveleekin, kun muotoilet sen niin, että "en ole näiden taukovuosien aikana kohdannut ketään, johon olisin tuntenut tarpeeksi vahvaa vetoa". Miehen ajatusmaailma --> olen voittamaton! :idea:

:lol: Ihana! Tätä vois käyttääkin, hoi ketjun aloittaja! ;)

adele^^
agarina

Kietämättä aika hyvä :wink: Mua vaan vähän pelotti et mitähän miehet oikeen ajattelee tollasesta, mut kiitos teidän niin luottamukseni on taas nousussa!

cooper

Kerro ehdottomasti, jos poikakaverisi on yhtään fiksu, hän kyllä ymmärtää ja arvostaa että kerroit hänelle. Itse olin neitsyt kun tapasin nykyisen mieheni ja kerroin muitta mutkitta hänelle kun aika tuli, että osaisi olla hellä. Mieheni ymmärsi hyvin.

SunLion

no tottakai kerrot tilanteen. Jos ootte valmiita harrastaan seksiä, ootte valmiita puhumaan historiastanne.

Eihän siinä ole häpeämistä. Siinä olisi, jos sulla olis ollu yks mies joka viikonlopulle (neljän vuoden ajan).

Niin ja voihan tosiaan olla että oot hiukan "tiukentunut", mutta tuskimpa nyt tulee uudestaan jotain "neitsyydenmenetys-oireita"...ja jos tulee niin mitäs sitte :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat