ILman yhdyntää? - Seksi

Jimmy KImmel
Jzzu
KataTheBlondi
Kyllä me harrastetaan miehen kanssa seksiä ilman yhdyntää: suihinottoa, käsipeliä...

Samma här

Samis ilmoittautuu (en tosin sekstaile miesten kanssa :D ).

Käsihoidot ja suikkarit on arkipäivää eli sekstailu ilman yhdyntää on erittäin kivaa vaihtelua. :D

Sivut

Kommentit (20)

Banda

Kyllähän siitä kaikki puhuu, että seksi ei ole vain yhdyntää, mutta mites teillä? Aika moneella se tuntuu olevan että kaikkea muuta tehdään vain niin kauan, kunnes ollaan tarpeeksi kosteita/jäykkiä itse "tosi toimiin" . Tuleeko sitä ihmisten todella harrastettua seksiä ilman sitä ikuista yhdyntää sittne loppupeleissä?

KataTheBlondi

Kyllä me harrastetaan miehen kanssa seksiä ilman yhdyntää: suihinottoa, käsipeliä... yleensä tässä tapauksessa menee niin että mies "hoitaa" minut ensin ja sitten toisin päin... ja tietty 69...

Ja kyllä mielestäni on seksiä myös jos mies tyydyttää minut ennen nukkumaan menoa ja jos minä menkkojen aikaan otan mieheltä suihin.

Jzzu
KataTheBlondi
Kyllä me harrastetaan miehen kanssa seksiä ilman yhdyntää: suihinottoa, käsipeliä...

Samma här, ei läheskään aina edellämainitut johda varsinaiseen aktiin vaan ovat sellaista pikkukivaa päivänpiristettä. :D

Miffy

Mä kyllä lasken "seksikerroiksi" (jos sellasia nyt edes pitää laskea...) myös sellaiset hyväilyhetket, jolloin ollaan sängyssä ja ainoo puuha on toisen hyväily, oli se sitten suuseksiä tai muuta, ilmankin yhdyntää. Mulle yhdyntä ei oo mikään ehdoton välttämättömyys.

Abby

Sama meillä, kuten kaikilla muillakin vastanneilla.. Hyväilyt ja muut sellaiset eivät välttämättä johda seksiin. Suuseksiäkin harrastetaan ilman yhdyntää. Yhdyntä ei siis ole mikään välttämättömyys meilläkään.

Mariel
Miffy
Mut siinä eroat esim. musta et mun mielestä seksiksi voi kutsua muutakin kuin yhdyntää :)

hassua tosiaan: suuSEKSI ei siis ole seksiä?

Abby

Mut siinä eroat esim. musta et mun mielestä seksiksi voi kutsua muutakin kuin yhdyntää :)

Tää oli ilmeisesti mulle.. :) Nopeesti ku kirjottaa, niin ajatus ei aina pysy perässä. Mä siis tarkoitin sitä, että hyväilyt eivät välttämättä johda yhdyntään. Seksiä ne siis mun mielestä on. Pahoittelen aiheuttamaani väärinkäsitystä. :D

Anee

Minä ja jätkäkavarini harrastetaan useinkin seksiä ilman yhdyntää. Minä en siinä orgasmia saa (jostain kumman syystä), mutta varsinkin suuseksi tuntuu aivan jumalaisen hyvältä. Jätkä nauttii enemmän suuseksistä kuin yhdynnästä. Muutenkin tykätään välillä leikkiä vain hieman kiusaamalla toista ja sitten jättämällä kesken ja vastaavaa.

Mutta kyllä, seksi ilman yhdyntää tuntuu yhtä hyvältä ellei paremmalta kuin seksi yhdynnän kanssa.

luminax

Näin meilläkin!

Välillä kausia, että muuta seksiä, ilman yhdyntää, enemmän kuin seksiä jossa myös yhdyntä. Joka tapauksessa seksi on ihanaa!!!

chardonnay

en varmaan erittäin intohimoista hyväilyä ja suutelua ym. seksiksi, mutta meillä se on yleistä menkkojen aikaan. se varmaan jotenkin kiihottaa kun tietää että ei voida yhtyä.
voidaan puuhuilla ja kieriskellä sängyssä jopa tunteja ilman toisen suoraa hyväilyä, ja joskus se voi tuntua jopa paremmalta kuin seksi. varmaan siksi kun on tunteet (ainakin itsellä menkkojen aikana) enemmän pinnassa.

Lintu
chardonnay
en varmaan erittäin intohimoista hyväilyä ja suutelua ym. seksiksi, mutta meillä se on yleistä menkkojen aikaan. se varmaan jotenkin kiihottaa kun tietää että ei voida yhtyä.
voidaan puuhuilla ja kieriskellä sängyssä jopa tunteja ilman toisen suoraa hyväilyä, ja joskus se voi tuntua jopa paremmalta kuin seksi. varmaan siksi kun on tunteet (ainakin itsellä menkkojen aikana) enemmän pinnassa.

Meillä on kans näin! :) Aika jännä ilmiö kyllä, kiihottaa paljon ja toimii täydemmin kuin silloin kun on menkat.
Aiheeseen muuten, meillä kuuluu yhdyntä kyllä lähes aina seksiin. Saman päivän aikana saattaa kyllä olla pelkkää suuseksiä, pelkkiä hyväilyjä tms., mutta aina ollaan yhdynnässä ainakin kerran silloin kun voi (ei menkkoja).
Pelkkiä hyväilyjä en oikein itse osaa ajatella seksinä, minusta seksi on lähinnä sitä toimintaa mihin kuuluu se yhdyntä/suuseksiä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat