Liian rajua seksiä? - Seksi

blue

Tuli uutena vuotena harrastettua seksiä ja nyt on paikat aikas kipeenä. Tauteja ei kyllä voi olla. Mutta vähän kirvelee ja sattuu alapäähän. Onko mitään kokemuksia vastaavasta? Tykkään miehestä paljon, mutta toi seksi oli vähän järkytys, oli sellanen olo kuin olisi vetäny käteen mulla. :shock: Yritin sille siitä vähän hienovaraisesti vihjasta, mut ei oikein menny perille. Siitä oli rakastelut kaukana... :(

Kommentit (8)

Maikki85

Muutaman kerran kun on yhdyntää harrastanut kerralla yli 15min ni kyl rupee alapää kirvelemään ja sattumaan. Kerran tunnin aktin jälkeen oli montapäivää alapää niin herkkänä ettei sillä paljoa istuttu saati sitten mielellään virtsattu.. hrrr..
Eli pitkä ja kovakouranen paneminen saattaa olla syynä

blue

haluan sen kyllä toimivan.. kokeiltiin me silleenkin et mä olin päällä. Tietty oltiin molemmat aika humalassa.. kai sitä pitää vaan yrittää puhua. En kyl usko et se kuivumisesta johtui.

Neppis_

kyl tässä itsekullakin (vaikka vakituinen seksikumppani) tulee paikat kipeeks jo 15 minsan painiskelusta. välil huolestuttaa välil vähän hävettääkin, kun "ei oo mukana" .. En tiedä mistä se milloinkin johtuu.. joskus en vain kostu NIIIN paljoa että seksistä tosissaan nauttisi toooosi pitkään.

Mut veikkaan et joka toisen tai joka kolmannen naisen onkelma :)

Neppis_
Maikki85
sano sille että hiljentää tahtia.. tai ole sä päällä, niin voit määrätä tahdin.. puhumalla ne asiat selviää

ei välttämättä.. aika pitkälti naisen pääkopasta..jos ei kostene tarpeeks ei välttämättä tule pitkästä jyystöstä mitään. Hmm.. ehkä sopiva asento auttas.. ?? .. vaikka kuinka olen miekkoselleni (niin sillon kun itse on liian kuival pääl or something..) sanonut ja jutellut että entäs näin ja näin.. mut kun ei nii ei. Olen sit jättänyt väliin, no omalta kohdaltani.. miekkoseni olen "antanut" jatkaa omia puuhiaan (omil avuil :wink: ) :lol:

Hurjaapanoahaluan

Olen 14.v ja haluisin vähän jännitystä elämään eli seksiä (kovaa panoa) mutta oon yrittäny tyydyttää itteeni mut se ei auta ku pelottaa jos alapään reikä on liian pieni ja työnnän sormet ja se sattuu tai perseestä jos tulee kakkaa mukana😁😁 haluisin vinkkejä mun alkavaan seksielämään😉

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat